• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи опалення Великокопанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: с.Великі Копані, вул. Андреєва, 16. ІІ черга

Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Термін виконання робіт: до 31.07.2021 року. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 17 000,00 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.

Завершена

3 541 913.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 709.57 UAH
Номер: 2c5878903ff14089970201c06b735378
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-20-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 20.05.2021 15:57 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 20.05.2021 № 261 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-09-002074-c 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки встановлено порушення вимог абзаців другого, третього пункту 1, абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення- порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 17.05.2021 №62 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 09 квітня 2021 року (зі змінами від 19.04.2021) відділу освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області (далі – Замовник); протокол щодо прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Монтажник» від 29.04.2021; пропозиція ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка»; вимога про усунення невідповідностей від 29.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021; договір про закупівлю від 17.05.2021 №62. За результатами проведеного моніторингу установлено, що у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначені вимоги до учасників, що підтверджують кваліфікаційні критерії, в тому числі встановлено кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій не у відповідності до статті 16 цього Закону, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону, оскільки пунктом 1 частини другої статті 16 Закону визначено кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Також, за результатом проведеного аналізу наявності підстав щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Монтажник» встановлено наступне. Так, Замовник відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції електронною банківською гарантією з обслуговуючого банку. ТОВ «Монтажник» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 20.04.2021 №691/2021/ХОД-МСБ-Г відповідно до встановлених вимог тендерної документації по оформленню. Проте, Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Монтажник» у зв’язку з наявністю у банківській гарантії від 20.04.2021 №691/2021/ХОД-МСБ-Г інформації щодо дати тендерної документації - 09.04.2021, оскільки 19.04.2021 до тендерної документації Замовник вніс зміни та, оприлюднив тендерну документацію у новій редакції від 19.04.2021, та надане учасником забезпечення тендерної пропозиції є таким, що на думку Замовника не відповідає вимогам тендерної документації. Відхиливши пропозицію ТОВ «Монтажник» з вищевказаної підстави, за відсутності у тендерній документації окремих вимог щодо зазначення учасником в банківській гарантії інформації про дату затвердження тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Також, за результатом проведеного аналізу наявності підстав щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Монтажник» встановлено наступне. Замовник відповідно до пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, а саме: в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. ТОВ «Монтажник» у складі тендерної пропозиції надано копію діючого договору по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів з КП «КТП» та лист пояснення щодо ненадання копії ліцензії на здійснення господарської діяльності з захоронення побутових відходів. Проте, Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Монтажник» у зв’язку з не наданням документів дозвільного характеру на провадження діяльності з вивезення будівельних відходів. Разом з цим, згідно примітки, що розміщена на сторінці 17 тендерної документації Замовником визначено, що у разі наявності вимог щодо надання документів які не передбачені законодавством для Учасників та/або не можуть бути надані за обставин незалежних від Учасника, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що Замовник обов’язково повідомляється листом (із зазначенням письмового пояснення причин ненадання такого документу та підтвердженням у довільній формі відповідної інформації), який надається Учасником в складі його тендерної пропозиції. Таким чином Замовником безпідставно відхилено ТОВ «Монтажник», чим порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатом проведеного дослідження пропозиції переможця торгів, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, Замовник відповідно до додатку №8 до тендерної документації установив вимогу щодо надання відомостей про розряд працівників, що будуть залучатися при виконанні робіт та мають необхідні знання та досвід. Проте, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність у нього працівників, в тому числі щодо наявності токаря, електрозварника, слюсара-ремонтника, маляра, штукатура, однак інформація не містить відомості про їх розряд, чим не дотримано вимоги додатку №8 до тендерної документації, оскільки згідно Класифікатора професій України ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 та Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 вищезазначені професії працівників мають розряди. Крім того, Замовник відповідно пункту 7 розділу І тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками усіх документів, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою та у разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Проте, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» у складі тендерної пропозиції надано копії договору від 14.12.2016 №232, договірної ціни до договору, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2016 року №1/232 та акта приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року №1/232 складені не українською мовою без перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», яка викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Також, Замовник відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору у вигляді копії договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі, копії акту(актів) виконаних робіт/копії інших документів, що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника. Проте, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» у складі тендерної пропозиції надано копію договору №171 від 05.10.2017 на суму 1 140 553,2 грн, та копії актів виконаних робіт із листом-відгуком які підтверджують лише виконання робіт на суму 695 990,35 грн, що не підтверджує факт завершення виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки учасником не надано копію додаткової угоди щодо зменшення вартості робіт по договору від 05.10.2017 №171. Не відхиливши пропозицію ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Крім цього, моніторингом встановлено, що Замовник відповідно до пункту 3 Розділу VI тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками заповненого проекту договору. Проте, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» у складі тендерної пропозиції надано проект договору, в якому не заповнена інформація щодо строків виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту 3 Розділу VI тендерної документації. Не відхиливши пропозицію ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 24.05.2021 16:11 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2021 16:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2021-05-20-000029 ● 2c5878903ff14089970201c06b735378) 1. Щодо визначення кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: ОДИН або ДЕКІЛЬКА кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Стаття 16 передбачає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Аналіз вказаних норм свідчить про те, що Замовник самостійно, на свій розсуд встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв, і самостійно визначає спосіб їх підтвердження. Закон не зобов’язує Замовника у складі кваліфікаційного критерію встановлювати вимогу щодо «наявності технологій». Цей критерій є досить специфічним і не в усіх процедурах може застосовуватись і його використання не завжди є доречним. Аналогічну думку висловлює також Міністерство економіки України (відповідь на запит «Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" у новій редакції від 19.04.2020 відповідно до статті 16 "Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. А саме: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», доступно за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=9cd68820-576c-4fbb-a1c7-f83e3636f64e, де у відповіді зазначено: «Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЇ, яку необхідно підтвердити, а також ПЕРЕЛІК документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником САМОСТІЙНО згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.». вивчати та аналізувати норми Закону, перш ніж «встановлювати порушення» у зв’язку з незазначеням у кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимог і способу підтвердження «технологій». 2. Щодо відхилення ТОВ «Монтажник» за невідповідність банківської гарантії. Частиною 2 Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлено вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 17 000,00 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції ОФОРМЛЕНІ НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. Абзац 4 п.1 ч.1 ст.31 Закону передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, пункт 26, Гарантія повинна містити такі РЕКВІЗИТИ: дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. У випадку надання забезпечення тендерної пропозиції, документом, з якого виникають базові відносини, і є Тендерна документація до закупівлі. ДАТА Тендерної документації – 19.04.2021 року. Тобто, тендерна документація є документом, з якого виникають базові відносини, і до неї 19.04.2021 року Замовником було внесено зміни, зокрема, до Технічної специфікації, і було змінено базовий документ та йог визначальні положення щодо предмету закупівлі. Оформлення банківської гарантії із зазначенням дати і назви документу, на підставі якого виникають відносини, є вимогою постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, і обов’язкові до виконання. Відтак, оформлення банківської гарантії від 20.04.2021 №691/2021/ХОД-МСБ-Г, із незазначенням вірних (актуальних) реквізитів відповідного документа, з якого виникають базові відносини, є невідповідністю Постанові і умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, що і стало підставою для відхилення. Аналогічної практики дотримується і Постійнодіюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду справ у сфері публічних закупівель. Виходить, це вже друге видумане «порушення», і питання яке «спеціаліст» взагалі не досліджував. Для таких випадків є функціонал «надання запиту про пояснення Замовнику», і якби ним скористались, Замовник би чітко і доступно все пояснив, і можна було не підривати репутацію контролюючого органу, оскільки складається враження про здійснення моніторингу «на замовлення» - у супер короткі строки – 2 робочі дні, без надання запиту на пояснення і без елементарного дослідження норм Закону і підзаконних актів, що регулюють ці відносини. 3. Щодо відхилення ТОВ «Монтажник» за документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. Додатком 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF або інший формат передбачений системою електронних закупівель prozorro.gov.ua та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику. Зокрема, пунктом 15 Додатку 1 встановлено, що на підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. У складі тендерної пропозиції учасником надано Договір про надання послуг №042/г-21 від 01.04.2021 року, згідно з яким Виконавець зобов’язується протягом визначеного в Договорі строку надавати за плату послуги з захоронення твердих побутових відходів. Проте, учасником не надано документів дозвільного характеру на провадження діяльності з вивезення будівельних відходів. Це означає, що учасник не надав документів дозвільного характеру саме на провадження діяльності з вивезення будівельних відходів. Оскільки за наданим договором захоронення Виконавцем твердих побутових відходів на його об’єктах здійснюється по факту їх вивозу саме Замовником (згідно з договором – ТОВ «Монтажник»), у складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати відповідні документи, які підтверджують таку діяльність. 4. Щодо визнання переможцем ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» Пунктом 4 Додатку 1 до Документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції Довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід, тощо і подається за формою згідно з Додатком 8 до цієї тендерної документації. Додатком 8 до тендерної документації встановлена форма Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з якою передбачено заповнення конкретних граф з відповідною інформацією, зокрема про розряд працівників. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку Вих.№91 від 20.04.2021 р., яка містить інформацію, що передбачена до заповнення вимогами тендерної документації. По-перше, документація не містить окремої вимоги щодо зазначення розряду усіх без винятку працівників. По-друге, учасником зазначено розряди монтажників устаткування котельних установок та електрозварника ручного зварювання, тим самим підтвердивши відповідність встановленій вимозі. Окрім того, роботодавці мають право залучати найманих працівників за цивільно-правовими договорами. В такому випадку, відомості про найманих працівників, зокрема про їх розряд, не вносяться до штатного розпису, а, отже, й вказувати такі дані при участі у процедурі закупівлі учасник не зобов’язаний. 5. Щодо аналогічних договорів. Додатком 1 до Документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема копія договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію акту(актів) виконаних робіт/ копії інших документів, що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника. У складі тендерної пропозиції учасником надано Договір підряду №171 від 5 жовтня 2017 року, акт приймання виконаних будівельних робіт, а також лист-відгук. Усі документи викладені українською мовою. Таким чином, учасник підтвердив відповідність встановленій вимозі. Додатково надані документи (копії договору від 14.12.2016 №232, договірної ціни до договору, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2016 року №1/232 та акта приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року №1/232) не перевіряються Замовником оскільки не вимагались умовами тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією передбачено можливість надання одного договору. Таким чином, учасник підтвердив відповідність встановленій вимозі. 6. Щодо факту завершення виконання робіт за аналогічним договором. Додатком 1 до Документації встановлено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема копія договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі. Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію акту(актів) виконаних робіт/ копії інших документів, що підтверджують факт завершення виконання робіт та позитивний відгук від замовника. У складі тендерної пропозиції учасником надано Договір підряду №171 від 5 жовтня 2017 року, акт приймання виконаних будівельних робіт, а також лист-відгук. Зазначаємо, що Лист-відгук Вих.№1274-01/30/0/20/617.-1 Контрагента за Договором №171 від 5 жовтня 2017 року містить інформацію про виконання робіт за даним договором, зокрема із дотриманням встановлених строків. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасником надано Акт приймання виконаних будівельних робіт. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 7. Щодо заповненого проекту договору. Частиною 3 Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що згідно з Додатком 5 до тендерної документації, проект договору має бути заповнено ЗІ СТОРОНИ УЧАСНИКА. У складі тендерної пропозиції учасником надано заповнений проект договору. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо заповнення конкретних пунктів проекту договору з боку учасника.
Дата публікації звіту: 28.05.2021 10:01

Запити/Пояснення