• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

CPV ДК 021-2015:39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд для їдалень)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерній пропозиції надається документ, що складений на іншій мові Учасник надає належним чином завірений переклад цього документу на українську мову.

Завершена

306 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 534.53 UAH
Номер: 835ad59a80124154ac47124ff31db453
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 19.10.2021 16:38 - 09.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.10.2021 №445 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.10.2021 №445 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-09-000819-a 09.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, частини шістнадцятої статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНЬ-КОР». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та фактичне виконання договору, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест», товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНЬ-КОР» (далі – ТОВ «ГРАНЬ-КОР»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.04.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.05.2021 № 11841-р/пк-пз, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 27.04.2021 № 2, від 07.05.2021 № 1, від 03.06.2021 № 2, від 07.06.2021 № 3, вимогу учасника про усунення порушення від 27.04.2021, вимоги про усунення невідповідностей до 01.05.2021 та до 05.06.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2021, договір від 25.06.2021 № 330, додаткову угоду від 28.09.2021 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель, від 26.10.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 таблиці додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками інформаційної довідки в довільній формі з інформацією про відсутність підстави, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону та не встановив вимоги щодо підтвердження учасниками відсутності підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої, п’ятої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовник у пунктах 1, 2, 5 таблиці додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів інформаційних довідок в довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону та не встановив способу документального підтвердження згідно з законодавством щодо відсутності підстави, передбаченою частиною другою статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої, п’ятої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації у таблиці «Технічна специфікація» встановив технічні якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. У пункті 4 додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника за встановленою формою. Учасником торгів ТОВ «ГРАНЬ-КОР», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 22.04.2021№ 1860, у якій, зокрема, наведено таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам Замовника (далі – Таблиця відповідності). Проте, моніторингом установлено, що технічні характеристики запропонованого ТОВ «ГРАНЬ-КОР» товару, зазначені у Таблиці відповідності, не відповідають вимогам, встановленим Замовником у таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації, а саме: у пунктах 21, 74, 75, 77, 78, 79, 81, 85, 86 Таблиці відповідності учасником запропоновано салатник, тарілки, блюдце, чашки з фарфору, що не відповідає пунктам 19, 66, 67, 69, 70, 71, 73, 77, 78 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника, відповідно до яких зазначені товари повинні бути виготовлені з фаянсу; у пунктах 38-41 Таблиці відповідності учасник не зазначив, що запропоновані кастрюлі будуть зі скляною кришкою, що не відповідає пунктам 34-37 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника; у пункті 49 Таблиці відповідності учасник запропонував пательню, виготовлену з високоякісного чавуну, з двома ручками, з кришкою, що не відповідає відповідному пункту (б/н) таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника, відповідно до якого пательня повинна мати, зокрема, незйомну ручку; у пунктах 65-67 Таблиці відповідності учасник не зазначив, що запропоновані відра будуть з кришкою, що не відповідає пунктам 58-60 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника; у пункті 72 Таблиці відповідності учасник не зазначив яку форму буде мати запропонована таця, що не відповідає пункту 64 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника; у пункті 92 Таблиці відповідності учасник запропонував кошик для хліба, виготовлений з високоякісного пластику, що не відповідає пункту 84 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника, відповідно до якого зазначений товар повинні бути виготовлені з пластмасу; у пункті 113 Таблиці відповідності учасник запропонував лопатку для жарки, виготовлену з нержавіючої сталі, що не відповідає пункту 105 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника, відповідно до якого зазначений товар повинен бути виготовлений з силікону; у пункті 132 Таблиці відповідності учасник запропонував товкачик, виготовлений з нержавіючої сталі, що не відповідає пункту 122 таблиці «Технічна специфікація» додатку 3 до тендерної документації Замовника, відповідно до якого зазначений товар повинен бути виготовлений з пластмасу; Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАНЬ-КОР» через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та розмістив в електронній системі закупівель вимогу про усунення виявлених невідповідностей до 05.06.2021 в інформації, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що переможець торгів – ТОВ «ГРАНЬ-КОР» не надав як переможець торгів документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 6 частини першої статті 17 Закону у спосіб визначений у тендерній документації (додатку 2 до неї), а саме: не надав оригіналу або нотаріально завіреної копії документа(-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГРАНЬ-КОР» через ненадання ним у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-11), не підтверджено.
Період усунення порушень: 28.10.2021 15:10 - 11.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 28.10.2021 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2021-10-18-000012 в закупівлі CPV ДК 021-2015:39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд для їдалень) , Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-000819-a, вжиті наступні заходи (видано наказ № 484-од): в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднена через електронну систему закупівель інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 01.11.2021 13:42

Запити/Пояснення