-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття вул. Кудрянки в м. Хмельницькому
Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Завершена
5 022 571.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 112.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 112.86 UAH
Номер:
05fe2a9c98614b72ac484fb3051eb088
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 16:50 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2021 № 635
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 635
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-04-09-000109-c 09.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; наявності закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710; повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; правомірність внесення змін до договору; виконання рішення колегії АМКУ; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; наявності закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710); повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; правомірність внесення змін до договору; виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (далі – колегія АМКУ); своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.05.2021 б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2021 № б/н (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Iнженерно-будiвельна компанiя «Гайвей») та від 07.06.2021 № б/н (щодо визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Будмаксплюс»), повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2021, договір про закупівлю від 24.06.2021 № 191Т, укладений Замовником з ТОВ «Будмаксплюс» (далі – Договір), додаткові угоди від 03.11.2021 № 1 та від 16.11.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.06.2021, скарги до процедури та рішення колегії АМКУ від 05.05.2021 № 9840-р/пк-пз, пояснення Замовника з документами на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
19.11.2021 14:24 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2021 14:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Дата публікації звіту:
26.11.2021 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
2413ee33e0e04a97bf586ccf841354a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2021 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів по закупівлі з капітального ремонту покриття вул. Кудрянки в м. Хмельницькому (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 5 022 571,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-09-000109-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.