-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (відновлення) покрівлі будівлі школи (корпус А-3) КЗ «Китайгородський заклад Загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» за адресою:с.Китайгород, вул. Шкільна,1»
Додатково виділені кошти згідно рішення обласної ради від 26.02.2021 року № 19-4/УІІІ "Про внесення змін до рішення обласної ради від 23 грудня 2020 року № 11-3/УІІІ "Про обласний бюджет на 2021 рік" (субвенція за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду) та відповідне рішення сесії сільської ради від 26 лютого 2021 року № 205-06/УІІІ
Завершена
2 984 069.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 920.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 920.35 UAH
Номер:
60f5b37e61de419daccfe0a415e5ce9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-07-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 17:12 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-04-09-000365-a 09.04.2021 Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради (код ЄДРПОУ 41826716) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» встановлено порушення вимог пункту 2 частині 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 31.05.2021 № 21-53П з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Китайгородської сільської ради (далі - Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-03-05-002604-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету № 22 від 09.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 17.05.2021, договір від 31.05.2021 № 21-53П, укладений замовником з ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ», пояснення замовника надані через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель ризик - RISK-2-4-1, не підтверджено.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» (файл - 33 Договірна ціна.pdf) встановлено не відповідність локального кошторису вимогам ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі», ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21:2012, ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Штукатурні роботи».
Так, у Додатку 7 до тендерної документації «Технічна специфікація» замовник зазначив найменування робіт і витрат та згідно з розділом 5 «Оцінка тендерних пропозицій» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вартість тендерної пропозиції має бути розрахована, зокрема з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Так, згідно з п. 8 Додатку 7 зазначена кількість сміття, яке підлягає навантаженню, розрахована з порушенням ресурсного нормативи РН20-41-1:
Крім цього, до підсумкової відомості ресурсів у розділ ІV включені матеріали, які не передбачені ресурсними нормами РН8-45-1, РН11-35-1, РН8-40-5, РН8-40-4 тощо.
З огляду на зазначене, учасником не дотримано вимоги п. 6 р. ІІІ Тендерної документації, де зазначено, що ціна за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до пункту 2 частині 1 статті 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 31.05.2021 № 21-53П.
Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень:
09.07.2021 09:38 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2021 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу UA-М-2021-06-07-000020 Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради надає лист- заперечення згідно Доданого файлу у вкладенні.
Дата публікації звіту:
12.07.2021 10:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-09-000365-a
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав документального підтвердження щодо нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення згідно з проєктно-кошторисною документацією. Крім того, за результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» (файл - 33 Договірна ціна.pdf) вимогам ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі», ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21:2012, ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Штукатурні роботи».
Дата публікації:
13.07.2021 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
328cdc03619045cea4a89a30e2c99317
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
25.06.2021 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (UA-2021-04-09-000365-a) очікуваною вартістю 2 984 069,0 грн, яку проведено Виконавчим комітетом Китайгородської сільської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1) Просимо Вас пояснити:
- пункт 4 Локального кошторису та Технічної специфікації норма ПР12-1007 «Розбирання стяжок», роботу неможливо визначити до начала робіт, що є порушенням стор. 105 розділу 15 Ціноутворення у будівництві, № 11, листопад 2010, уточнення обсягів і видів робіт провадиться шляхом складання дефектного акту на додаткові роботи, у якому відображаються всі зміни по номенклатурі та обсягах робіт і на підставі якого складається кошторис на додаткові роботи.
- пункт 5 РН 7-21-3 «Улаштування теплоізоляції та звукоізоляції з керамзиту», для яких потреб планується використати засипний утеплювач керамзит?
- пункт 8 РН20-41-1 «Навантаження сміття екскаваторами на автомобільні-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25м3» завищено кількість сміття:
п.3 РН8-2-1 7,5173*0,78 (коефіцієнт передбачен нормою) = 5,86 т.
п.4 ПР12-1007 757,51*,005 (товщина)*1,6 (маса) = 60,6008 т
тобто 165,4373-5,86-60,6008=98,9765 т., що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
- до пункту 9 «Перевезення сміття» прошу надати технічні умови на перевезення будівельного сміття від власника (розпорядника) сміттєвого полігону.
- пункт 10 РН 8-36-3 «Улаштування прокладної пароізоляції в один шар» та п. 11 С111-1720 Євробарьер JUTA 115 Робота не береться, в зв’язку з відсутністю робіт з розбирання існуючого утеплювача. Улаштування пароізоляції під шаром утеплювача для збереження в сухому виді від зволоження. Також не відомий матеріал (плитний або засипний), при зміні матеріалів розробляється індивідуальна норма в даному випадку значно збільшує вартість робіт, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8) та п. 4.2 Розділу 4 «Усі показники ресурсів, наведені в нормах РЕКНр, приймаються без змін...» ДСТУ-Н Б Д.2.4.-21:2012.
- пункт 12 РН8-37-5 «Утеплення покриттів плитами полістирольними, перший шар» та пункт 13 РН8-37-5 «Утеплення покриттів плитами полістирольними, другий шар», що ставить під сумнів використання керамзитової засипки кількістю 206,73м3. Така кількість дозволяє суцільним шаром утеплити покрівлю товщиною 27,5 см (206,73/751,73);
- пункт 15 РН8-38-1 «Утеплення покриттiв полістирол бетоном кількість: 751,73х(0,050+0,250):2»: відповідно до п. 5 висота утеплювача дорівнює 270 мм. + п.п. 12, 13 ще 200 мм. екструдованого пінополістиролу та п.15 - 150 мм полістеролбетонна тобто 270+200+150 = 620 мм. Загальна товщина утеплювача без розбирання існуючого?
- пункт 22 &С171-3327П «Праймер бітумний Техноніколь №01 кількість: r2(0,35*751,73)» покриття за нормою РН38-32-3 «Улаштування покрiвель рулонних з матерiалiв, що наплавляються, iз застосуванням газопламеневих пальникiв, в два шари» є підставою вважати, що роботи виконано з порушенням технологічних норм, так як для улаштування даного покриття потрібно 601,384 кг праймера (7,5173*8,0).
У пункті 28 взята норма РН8-45-1 «Улаштування примикань висотою 400 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до цегляних стiн i парапетiв iз застосуванням газопламеневих пальникiв, з улаштуванням фартуха з оцинкованої сталi», чим порушено п. 1.7 ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Зазначена робота передбачена ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8), РН8-19-1 «Ремонт примикань з рулонних покрівельних матеріалів із застосуванням газопламеневих пальників» в зв’язку з тим, що основна кількість робіт практично виконана згідно з улаштування примикань.
- Пункти 35 РН20-33-4 «Забивання борозен в бетонних стiнах, ширина борозни до 50 мм, глибина борозни до 20 мм», 36 РН20-33-2, 37 РН20-33-3, 38 РН20-37-1 , 39 С1633-116ВД-1-1. Дані роботи мають ознаки сумнівних: якщо будівля цегляна, тоді звідки борозни в бетонних стелях, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
- В пункті 50 РН8-45-5 «Додавати на кожнi 100 мм змiни висоти примикання до 150 мм з рулонних покрiвельних матерiалiв до цегляних стiн i парапетiв [при улаштуванні примикань]» не знято трудозатрати, та вартість матеріалів.
- Пунктами 54 С1545-172-1 «Планка прижимна із оцинкованої сталі товщ. 0,55, H=100 мм» та п. 55 С171-365П «Дюбелi 6х60 мм»: обраховані матеріали, які не передбачені нормою РН8-45-1, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
- Пункт 56 РН11-35-1 «Полiпшене штукатурення стiн по сiтцi без улаштування каркасу»: які елементи будівлі, з якої цегли штукатурять за цією нормою?
Також включені до п. 57 С1555-158 «Сітка штукатурна металева 50х50х1,5 мм» та п.58 С171-365П «Дюбелi 6х60 мм», зазначені матеріали не передбачені нормою РН11-35-1, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-11:2012 «Штукатурні роботи» (Збірник 11).
- В пункті 59 застосована норма Е12-21-1 «Ґрунтування основ iз бетону або розчину під водоiзоляцiйний покрiвельний килим кількість» та п. 60 С171-332-7П «Праймер бітумний Техноніколь №01» 1, отже потрібно застосовувати РН8-19-1 «Ремонт примикань з рулонних покрівельних матеріалів із застосуванням газопламеневих пальників» в зв’язку з тим, що основна кількість робіт практично виконана. Зазначене є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
- Пунктами 62, 63, 64 С1545-172-1 «Планка парапетна» та п. 65 С171-365П «Дюбелi 6х60 мм» обраховані матеріали не передбачені нормою РН8-40-5, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Пункти 66 норма РН 3-36-1 «Установлення елементiв каркасу iз дошок» та 67 С112-60 «Дошки обрiзнi з хвойних порiд, 25х75 мм, II сорт кількість»: для якої конструкції?
Пункт 71 С171-365П «Дюбелi 6х80 мм»: обраховані матеріали не передбачені нормою РН8-40-4, що є порушенням ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
2) В тендерній пропозиції надано ТОВ «Укреврокровля» договір з актами виконаних робіт та іншими додатками до нього, стосовно підтвердження виконання аналогічних, договорів від 11.09.2018 №18-301П «Капітальний ремонт будівлі КЗ «Софіївський центр творчості», зазначений договір не підтверджує виконання аналогічних робіт, чим порушено абз. 3 п. 2 ст. 16 Закону та п.2, Додатку 1 Тендерної документації. Слід зазначити, що Замовником надано роз’яснення під час проведення торгів відповідно до якого «Ураховуючи вимоги пункту 29 частини 1 статті 1 З.У. "Про публічні закупівлі", тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до вимог Тендерної документації та за загальним правилом, аналогічним договором вважається такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом.
Тобто, аналогічним договором в цій тендерній закупівлі вважається: "аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту покрівлі".»
3) Враховуюче, що ТОВ «Дніпробудгруп-21» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «Дніпробудгруп-21» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено пп.5, п.2 ст. 8 Закону.
Номер:
58630f9ded8940caacad9767b690a69e
Назва:
Лист-відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2021 10:34
Опис:
На виконання Вашого запиту про надання пояснень в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (UA -2021-04-09-000365-а) Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради надає інформацію згідно доданого файлу.
Номер:
cdd24d642fa34f1fb50322ada1ce1f76
Назва:
Лист-відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2021 10:36
Опис:
На виконання Вашого запиту про надання пояснень в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (UA -2021-04-09-000365-а) Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради надає інформацію згідно доданого файлу.
Номер:
c97f6c1aa4924fa7a52fa98cc1fc6357
Назва:
Лист-відповідь на запит
Дата опублікування:
14.07.2021 14:20
Опис:
На виконання Вашого висновку про виявлення і не усунення порушень в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (UA -2021-04-09-000365-а) Виконавчий комітет Китайгородської сільської ради повідомляє, що станом на 14.07.2021 року нами готується для підписання Додаткова угода про розірвання Договору підряду № 21-53П від 31.05.2021 року між Виконавчим комітетом Китайгородської сільської ради та ТОВ «Укрєврокровля». Орієнтовна дата підписання додаткової угоди про розірвання договору та оприлюднення інформації в системі Prozorro - 15.07.2021 року.