• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт дороги по вул. Грушевського в м. Коростені Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Торги відмінено

41 227 450.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 206 138.00 UAH
Номер: 397c93baab0048a4aa2d699edf80460e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-01-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 01.11.2021 15:49 - 23.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 01.11.2021 № 702 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-08-007812-a. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, oli4kabr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження від 30.04.2021 №9598-р/пк-пз, від 26.07.2021 №17015-р/пк-пз, від 06.09.2021 №20273-р/пк-пз - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, що затверджена рішенням тендерного комітету замовника від 08.04.2021 зі змінами від 08.06.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.04.2021 №9598-р/пк-пз, від 26.07.2021 №17015-р/пк-пз, від 06.09.2021 №20273-р/пк-пз, від 26.10.2021 №24258-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником в оголошенні про закупівлю оприлюднена інформація про встановлення вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. При цьому, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082 ( зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 р за № 610/34893) затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок). Пунктом 3 цього Порядку визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. В той же час становлено, що на день оприлюднення оголошення про закупівлю електронна система закупівель не дає можливості оприлюднити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій шляхом заповнення електронних полів. Таким чином у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій Замовник мав можливість завантажити окремо документ з зазначенням всієї необхідної інформації, проте не зробив цього, чим недодержано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Також, моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у Додатку 3 тендерної документації установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі. Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Відновідно до листа-роз’яснення Мінекономіки від 03.06.2020 №3304-04/34835-06, що є Уповноваженим на це органом визначив, що документальне підтвердження відсутності підстав по відхиленню пропозиції учасника відповідно до пункту 12 частини першої статті 17 Закону є довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Отже вимога, щодо надання довідки в довільній формі не може бути документальним підтвердженням інформації та є порушенням вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 08.11.2021 09:39 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2021 09:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком органу моніторингу, Замовником вжито заходи передбачені пунктом другим частини першої статті 32 Закону, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Додатково надаємо відповідне рішення тендерного комітету Замовника.
Дата публікації звіту: 15.11.2021 18:18