• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поживні середовища, аглютинуючі сироватки, діагностичні препарати, сироватки діагностичні, диски з протимікробними препаратами, реактиви, індикатори

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер: 4cd0d11c830a494687fb6eb9a8dbd518
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-11-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.06.2021 15:31 - 07.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2021 № 368 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-04-08-008504-b дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 1, пункту 3 частини 2 статті 16, пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров'я України» (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Фірма «Валекс-трейд» та ПП «Медісан», тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Кривенко Анастасія Станіславівна, протоколи засідання тендерного комітету від 30.04.2021 року № 155, від 06.05.2021 № 156, 19.05.2021 № 159, від 26.05.2021 № 161, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021 року та договір про закупівлю від 08.06.2021 року № 217. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону, Замовник оприлюднив через електронну систему закупівель роз’яснення на звернення ТОВ «Фірма «Валекс-трейд» від 11.05.2021 року з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру з порушенням триденного терміну (на 6 робочий день). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації не встановлено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 28 Закону, Замовником в підпункті 2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо можливості визначення учасником конфіденційною інформацію, що стосується документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1, пункту 3 частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у підпункті 2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації встановлено вимогу, що аналогічним договором, який підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід розуміти договір про надання послуг з повірки ЗВТ, тобто договір, який не стосується предмету закупівель.
Період усунення порушень: 14.06.2021 16:47 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2021 16:47

Запити/Пояснення