-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поживні середовища, аглютинуючі сироватки, діагностичні препарати, сироватки діагностичні, диски з протимікробними препаратами, реактиви, індикатори
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
4cd0d11c830a494687fb6eb9a8dbd518
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-11-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 15:31 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-04-08-008504-b дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 1, пункту 3 частини 2 статті 16, пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Державної установи «Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров'я України» (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Фірма «Валекс-трейд» та ПП «Медісан», тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Кривенко Анастасія Станіславівна, протоколи засідання тендерного комітету від 30.04.2021 року № 155, від 06.05.2021 № 156, 19.05.2021 № 159, від 26.05.2021 № 161, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021 року та договір про закупівлю від 08.06.2021 року № 217.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 24 Закону, Замовник оприлюднив через електронну систему закупівель роз’яснення на звернення ТОВ «Фірма «Валекс-трейд» від 11.05.2021 року з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру з порушенням триденного терміну (на 6 робочий день).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації не встановлено інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 28 Закону, Замовником в підпункті 2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо можливості визначення учасником конфіденційною інформацію, що стосується документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Крім цього, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 1, пункту 3 частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у підпункті 2 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації встановлено вимогу, що аналогічним договором, який підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід розуміти договір про надання послуг з повірки ЗВТ, тобто договір, який не стосується предмету закупівель.
Період усунення порушень:
14.06.2021 16:47 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
10b3c2c8adab4f8e8c2de75dc0e64f26
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
28.07.2021 14:36
Опис:
Начальнику
Управління Північного офісу
Держаудитслужби в
Житомирській області
Людмилі КОСТЮК
Відповідь
на Висновок про результати моніторингу
процедури закупівлі UA-2021-04-08-008504-b
З 11 червня 2021 року по 14 червня 2021 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було проведено моніторинг публічної закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» з очікуваною вартістю 800000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-08-008504-b) результати якого викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-08-008504-b.
Керуючись ст.ст.2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області було зобов’язано ДУ «Житомирський ОЛЦ МОЗ України» вжити заходів по недопущенню виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Ознайомившись зі змістом Висновку та провівши аналіз тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Дійсно в тендерній документації було зроблено посилання на частину 2 статті 16 Закону № 922 згідно із якою зазначалося 4 кваліфікаційних критерії, які Замовник міг встановити для учасників тендерної процедури.
Керуючись вищезазначеною нормою Закону № 922 Замовник безпосередньо в Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям зазначеним в ч.2 статті 16 Закону висунув вимоги за двома критеріями:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Для підтвердження відповідності даним критеріям учасники закупівлі надали наступні документи:
- для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було надано довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) була надана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копії договорів та лист-відгук від контрагента, з яким учасник раніше укладав такі договори.
Вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні звання та досвід, а також наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, у зв’язку із допущенням технічної помилки до Додатку 1 тендерної документації не включалися.
2. Відповідно до частини 2 статті 28 Закону № 922 «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані».
Враховуючи положення вищевказаної правової норми в підпункті 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником було запропоновано учаснику самостійно визначити інформацію, яка містить конфіденційну чи комерційну таємницю та при надані сканованих документів не розголошувати її (закрити під час сканування).
Застосування Замовником у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації дієслова «може» вказує на те, що це пропозиція, а не вимога.
Враховуючи дану пропозицію учасник надав скановані документи, зокрема, договори по аналогічним закупівлям з наявною в них інформацією.
Зважаючи на це, вважаємо, що порушень пункту 2 частини 2 статті 28 Закону № 922 не допущено.
3. Дійсно, під час оприлюднення Додатку 1 до тендерної документації була допущена технічна помилка: замість виразу «Під аналогічним договором слід розуміти договір про закупівлю лікарських засобів» був прописаний та оприлюднений текст «Під аналогічним договором слід розуміти договір про надання послуг з повірки ЗВТ».
На виконання зобов’язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та з метою недопущення порушень уповноваженими посадовими особами та членами тендерного комітету ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр МОЗ України» у подальшому, наказом по установі було створено комісію, якою проведене службове розслідування, результати якого викладені в Акті.
Рекомендовано всім членам тендерного комітету в строк до 25 листопада 2021 року включно пройти повторне навчання.
За виявлені порушення норм чинного законодавства з питань публічних закупівель при проведенні публічної закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» з очікуваною вартістю 800000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-08-008504-b) і проявлену халатність при підготовці тендерної документації та її затвердженні, заступник голови тендерного комітету та секретар тендерного комітету притягнуті до дисциплінарної відповідальності шляхом оголошення доган.
Директор Зіновій ПАРАМОНОВ