• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

" Нове будівництво берегоукріплювальних споруд на р. Черемош біля худобомогильника, с. Кобаки Косівського району Івано-Франківської області " (ДК 021:2015: (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

Умови забезпечення Тендерних пропозицій визначено ч.3 та 3 Розділу 3 Тендерної документації.

Завершена

7 658 557.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 292.78 UAH
Номер: e986ee674c4d4f4eb8c1c41e7bd60818
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 21.05.2021 11:36 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.05.2021 № 334 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 334 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-04-08-006000-a 08.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, onufrakhanna@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Будівельна фірма «Грандтавербуд» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами питання оприлюднення інформації встановлено порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхиленню тендерної пропозиції ТОВ «Волиньбудтех» та ПП «Новбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рожнівської сільської ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Волиньбудтех», ПП «Новбуд» та ТОВ Будівельна фірма «Грандтавербуд», протокол від 28.04.2021 №33 та від 13.05.2021 №36, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.06.2021 №64 (далі – Договір), додаткову угоду від 07.06.2021 №1 до Договору. За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасників торгів надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно форми наведеної в Таблиці Б. На підтвердження інформації про наявність інженерно-технічного персоналу Замовник вимагає від учасників торгів надати документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудові книжки на щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасник торгів ТОВ Будівельна фірма «Грандтавербуд» в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку за формою, що наведена в Таблиці Б та підтверджуючі документи на працівників зазначених в довідці, однак не надає трудову книжку щодо працівника Зварун Євгена Омеляновича зазначеного в довідці. Також Замовник у Додатку 2 до ТД вимагає від учасників торгів надати сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Учасник торгів ТОВ Будівельна фірма «Грандтавербуд» в складі своєї тендерної пропозиції надає оригінал штатного розкладу в якому відсутній машиніст крана автомобільного, який відповідно інформації наданої в файлі «Довідка працівники.PDF» наявний в організації. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилено тендерну пропозицію ТОВ Будівельна фірма «Грандтавербуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено графік фінансування робіт (Додаток 3) до Договору, який відповідно до пункту 16.1 розділу 16 «Додатки до договору» є невідємною частиною Договору. Також Замовником з порушенням термінів встановлених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднено Розрахунок договірної ціни (Додаток 1 ) та графік виконання робіт (Додаток 2).
Період усунення порушень: 09.06.2021 14:40 - 25.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.06.2021 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінню Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області Згідно висновку від 09.06.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-08-006000-a, проведеним Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській бласті, органом перевірки запропоновано розірвати укладений договір у зв’язку з виявленим порушенням по закупівлі або надати аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З приводу вказаних у висновку порушень надаємо заперечення, які вказують на відсутність підстав для розірвання договору. 1. Щодо не надання копії трудової книжки на працівника Зварун Євгена Омеляновича: Зварун Євген Омелянович прийнятий на роботу згідно наказу №20-КП50 – 0000000098 від 19.08.2020 року за сумісництвом Учасником ТОВ «Будівельна фірма Грандтавербуд» в складі пропозиції подано необхідні документи на працівника Зварун Євгена Омеляновича, зокрема, копія наказу №20-КП50 – 0000000098 від 19.08.2020 року про прийняття за сумісництвом, копія академічної довідки №09180, яка свідчить про факт здобуття вищої освіти. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 „Про трудові книжки працівників" та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110. Відповідно до пункту 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства соціального захисту населення України, Міністерства юстиції України від 29.07.1993 р. № 58 ідеться про те, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуть лише за місцем основної роботи. Отже, ключовими моментами із заповнення трудової книжки працівникам, які працюють за сумісництвом, є: • трудову книжку ведуть за основним місцем працівника; • запис вносять лише за бажанням працівника; • запис про сумісництво вносять окремим рядком. Таким чином, з огляду на те, що працівник Зварун Євген Омелянович, є працівником за сумісництвом, а його основним місцем роботи є не ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД, учасник не повинен подавати трудову книжку вказаного працівника, яка ведеться за місцем його основної роботи, тому поданих документів учасником по вказаному працівнику достатньо для підтвердження факту праці Зваруна Євгена Омеляновича в учасника. Отже, пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації замовника в цій частині. Відповідно до ст. 24 Конституції України Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Замовник при оцінці пропозиції учасника діяв згідно вимог тендерної документації та вимог законодавства щодо рівності прав громадян, в тому числі щодо реалізації права на працю. 2. В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Будівельна фірма Грандтавербуд» подано дві довідки: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Органом перевірки вказано про те, що учасником вказано про наявність машиніста крана автомобільного у довідці про наявність працівників, проте, учасником про наявність машиніста крана автомобільного вказано в іншій довідці – у довідці про робітників, в якій відсутня вимога щодо визначення характеру роботи (постійний). У довідці про працівників зазначені учасником лише працівники, які перебувають у штаті, на яких вимагались накази та копії трудових книжок. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення містить графу - Наявність в організації (роб.) однак вимогами Тендерної документації ти додатками до не передбачено що саме мається на увазі під терміном «Наявність в організації». Відтак, у довідці про робітників зазначаються не лише особи, які перебувають у штаті, а також особи, які залучені за договорами субпідряду (якщо такий є) та/або за договорами на виконання робіт, та/або надання послуг автотранспортом. Замовником приймається інформація про наявність машиніста крана автомобільного, так як в складі своєї пропозиції учасником подано Договір на вантажно-розвантажувальні роботи від 19 квітня 2021 року, укладений учасником з Дністровським басейновим управлінням водних ресурсів (Виконавцем), згідно умов якого виконавець виконує вантажно-розвантажувальні роботи автокраном КС-3579, марки МАЗ, д.н.з. АТ9259АР, яким керує працівник Дністровського басейнового управління водних ресурсів. Вказане пояснює факт відсутності у штатному розписі в учасника машиніста крана автомобільного. Відтак в поданому ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД штатному розписі і не повинно бути машиніста крана автомобільного Отже, пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації замовника в цій частині. 3. Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону своєчасно не оприлюднено додатки до Договору. Замовником було усунуто вказане порушення шляхом оприлюднення відповідних додатків в електронній системі закупівель. Дане порушення не може бути підставою для розірвання договору, а може мати наслідком притягнення винної особи до адміністративної відповідальності згідно ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Щодо зобов’язань визначених у Висновку про результати даного моніторингу процедур про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Як зазначено вище, вимога про розірвання договору повинна відбутись відповідно до норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відтак, вимоги вищенаведеного законодавства передбачають спосіб та порядок розірвання договору. Відповідно до ст. 188 ГК України Порядок зміни та розірвання господарських договорів 1. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. 2. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. 3. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. 4. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. 5. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Відповідно до ст. 651 ЦК України Підстави для зміни або розірвання договору 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. 3. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Як вбачається з норм ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Договір який підписано сторонами передбачає наступний механізм розірвання договору: 11.2. Розірвання договору можливе за згодою сторін. 11.3. Замовник може розірвати договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Підрядника не менш як за 10 днів за таких обставин: 11.3.1. Відсутності у Замовника коштів для фінансування будівництва. 11.3.2. Виявлення недоцільності, або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органів. 11.3.3. Прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва. 11.3.4. Суттєвого порушення Підрядником своїх зобов'язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені графіком виконання робіт терміни більше, ніж на один місяць. 11.3.5. Якщо роботи не розпочато з вини Підрядника, Замовник має право розірвати договір. 11.3.6. Грубих порушень Підрядником будівельних норм і правил у випадку відмови Підрядника від їх усунення. Відтак ми не маємо можливості виконати висновок ДАСУ шляхом розірвання договору, адже не маємо для цього підстав. Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо, що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Я.Я.Присяжнюк
Дата публікації звіту: 14.06.2021 14:47