-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для збору твердих побутових відходів)
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 950.00 UAH
Номер:
648efe8359cc4b15bd68709fbeac0e5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 11:34 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.09.2021
№ 582
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
Від 17.09.2021 №582
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-08-003058-c 08.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (ЛОТ 1) встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", ТОВ "РЕНТОК ГРУП" (ЛОТ 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору (ЛОТ 1) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пасічнянської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10752-р/пк-пз від 17.05.2021 (ЛОТ 2), № 12611-р/пк-пз від 04.06.2021 (ЛОТ1), №16320 -р/пк-пз від 16.07.2021 (ЛОТ 2), тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (ЛОТ 1), ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", ТОВ "РЕНТОК ГРУП" (ЛОТ 2), протоколи засідання тендерного комітету від 24.06.2021 №76 (ЛОТ 1), від 24.06.2021 № 75, від 27.07.2021 №77, №78, від 02.08.2021 №79, договір поставки товару від 15.07.2021 №1, додаткова угода до договору поставки товару від 15.07.2021 №1 від 13.09.2021 №1 (ЛОТ 1), договір поставки товару від 20.08.2021 №1, додаткова угода до договору поставки товару від 20.08.2021 №1 від 20.08.2021 №1 (ЛОТ 2) .
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції встановлено, що у складі своєї пропозиції учасника торгів ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (ЛОТ 1) завантажено файл «2.Тендерна пропозиція ЛОТ №1 Додаток 1.pdf» у якому зазначено: «Ми, ТОВ "Сучасні контейнерні системи" погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій», що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» де зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Поряд з цим, Замовником у вищезгаданому додатку до ТД вказано наступне: «Форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку з реєстраційним номером та датою створення документа. Учасник не повинен відступати від даної форми» та у Примітках цього ж додатку зазначено: «Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.».
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" (ЛОТ 1) як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
07.10.2021 15:06 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згілно протоколу засідання тендерного комітету Пасічнянської сільської ради вирішили розірвати договір з ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ",
направити ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" листа про розірвання договору за результатами моніторингу ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.
Дата публікації звіту:
19.10.2021 14:32