-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прокат арматурний (14620000-3 Сплави)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасникамм, викладаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасниками у складі Тендерної пропозиції, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, відподвіно до вимог тенрденої документації
Завершена
4 176 391.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 881.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 881.96 UAH
Номер:
9c43e01f80e44e2c8ada86a43cd57ac7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2021 00:00
Період моніторингу:
18.05.2021 13:34 - 09.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.05.2021 № 321
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах та органах влади
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу
від 17.05.2021 № 321
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2021-04-08-001805-c; 08.04.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення абзацу другого частини десятої статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до пункту 12.7 розділу 12 Договору від 12.05.2021 № 05-Т/2021-ЗЗБШ з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та відповідно до статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.04.2021 № 13, вимога щодо усунення порушення в тендерній документації за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c.b1 та роз’яснення (рішення) Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.04.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРК ПЛЮС», витяг № 2 з протоколу розгляду тендерної пропозиції від 28.04.2021 № 21, повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2021, договір про закупівлю від 12.05.2021 № 05-Т/2021-ЗЗБШ.
Моніторингом встановлено, що Замовником 09.03.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено два оголошення (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівлі за номерами ID: UA-2021-03-09-010269-c та ID: UA-2021-03-09-001839-b) про закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави загальною очікуваною вартістю 4 498 807,60 грн. Надалі процедура закупівлі за номером ID: UA-2021-03-09-001839-b відмінена електронною системою закупівель 07.04.2021 на підставі пункту 3 частини другої статті 32 Закону – відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом та 08.04.2021 Замовником оголошено закупівлю за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави очікуваною вартістю 4 176 391,60 грн.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначених оголошень (09.03.2021) курс євро становив 33,075 грн та 33,1388 (08.04.2021). Тобто, очікувана вартість закупівлі товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави становила 136,02 тисячі євро (09.03.2021) та 135,75 тисяч євро (08.04.2020) відповідно.
Відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовником не застосовано положення частини третьої статті 10 цього Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення відкритих торгів додатково не оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою, оскільки очікувана вартість закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави становить 4 498 807,60 грн, що перевищує суму еквівалентну - 133 тисячам євро.
Період усунення порушень:
26.05.2021 13:21 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 13:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
560/6663/21
Дата публікації:
10.06.2021 09:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом філії «Старокостянтинівський завод ЗБШ» АТ «Укрзалізниця» розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-08-001805-c .
Тендерний комітет філії не погоджується з висновком державної аудиторської служби та надає свої аргументовані заперечення.
Так, за результатами моніторингу, який проводився по процедурі закупівлі UA-2021-04-08-001805-c та який закінчено 26 травня 2021 року встановлено, що 08.04.2021 Замовником оголошено закупівлю за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави очікуваною вартістю 4 176 391, 60 грн. Як зазначено у висновку Замовник, відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, додатково не оприлюднив в електронній системі закупівель англійською мовою, так як очікувана вартість закупівлі, на думку аудитора, перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг: 133 тисячі євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель процедури закупівлі UA-2021-04-08-001805-c курс євро становив 33,1388 (08.04.2021). Тобто, очікувана вартість процедури закупівлі відкритих торгів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави становила 126, 02 тис. євро (4 176 391, 60грн. поділений на курс євро -33,1388).
Як вказано у висновку, відповідно до абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в порушення абзацу другого частини десятої статті 3 Закону Замовником не застосовано положення частини третьої статті 10 цього Закону. Проте, даний факт є невірним. Так як, процедура закупівлі по предмету закупівлі «Сплави» за кодом ДК 021:2015 – 14620000-3 , оголошення № UA-2021-03-09-010269-c було оголошено 09 березня 2021 року, а процедуру відкритих торгів № UA-2021-04-08-001805-c 08 квітня 2021 року. До того ж, дані до Річного плану закупівлі філії на 2021 рік по процедурі закупівлі № UA-2021-04-08-001805-c було внесено 08 квітня 2021 року (№UA-P-2021-04-08-007415-b). Тобто Замовником не проводився поділ предмету закупівлі.
Окрім того, варто зауважити, що частиною третьою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Законом не встановлено вимоги, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість предмету закупівлі в цілому перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро.
Очікувана вартість процедури закупівлі відкритих торгів за номером ID: UA-2021-04-08-001805-c за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави очікуваною вартістю 4 176 391, 60 грн. не перевищує вартісні межі встановлені в частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи усе вище вказане, вважаємо, що у діях Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі філії «Старокостянтинівський завод ЗБШ» АТ «Укрзалізниця» відсутні порушення частини третьої статті 10 Закону при оголошені процедури відкритих торгів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави за № UA-2021-04-08-001805-c .
Дата публікації звіту:
02.06.2021 16:01