-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих, пелюшки вологопоглинаючі - Код ДК 021:2015 - 33751000-9, НК 024:2019 – 11239, 60709
Торги відмінено
1 083 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 21 660.00 UAH
мін. крок: 2% або 21 660.00 UAH
Номер:
5111590edc7145508a36b54448f9cfae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 11:21 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 № 408
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 408
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 408
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 408
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-08-006375- b, 08.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З метою усунення порушення законодавства у сфері закупівель Замовником тендер відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2021 № 2; вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що оприлюднена в електронній системі закупівель 30.04.2021, та відповідь на неї, що оприлюднена в електронній системі закупівель 19.05.2021; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 27.04.2021 № 3 про визначення переможця; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.06.2021 № 12667-р/пк-пз; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2021 № 5 про продовження строків розгляду тендерної пропозиції; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 07.07.2021; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2021 № 6 про відміну тендеру.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 30.04.2021, надано Замовником лише 19.05.2021, тобто з перевищенням терміну в три робочих дні, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-11 (ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) підтверджено.
На порушення вимог частини десятої статті 29 Закону повідомлення щодо продовження строків розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2021 № 5) оприлюднено не протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (01.07.2021).
Період усунення порушень:
12.07.2021 13:33 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2021 13:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуто. процедура відмінена
Дата публікації звіту:
19.07.2021 11:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionUntimely: Так
Опис:
Замовником тендер відмінено
Дата публікації:
19.07.2021 11:24
Запити/Пояснення
Номер:
80ea2c8e0458477d8fdae8334b1031f3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Підгузки для дорослих, пелюшки вологопоглинаючі - Код ДК 021:2015 - 33751000-9, НК 024:2019 – 11239, 60709» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-08-006375-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. чому своєчасно не надано відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, що оприлюднена в електронній системі закупівель 30.04.2021?
2. чому протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2021 № 5 оприлюднено в електронній системі 01.07.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.