• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з фізичної ліквідації та охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти "Північна" ДП "Торецьквугілля" (ДК 021:2015 “45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи”)

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 691 000,00 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції (у вигляді конкретної дати). У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, гарантії учасників, які були оформлені на попередню дату вважаються чинними. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання учасником договору про закупівлю, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується, оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)

Завершена

138 253 808.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 691 500.00 UAH
Номер: 98cc0983fec54ca399539541c6f186f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:18 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2021-04-07-010338-a 07.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішеннями тендерного комітету від 07.04.2021 та від 16.04.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «СТРОЙ-АРСЕНАЛ» та приватного підприємства «БУДПРОМЗАХІД», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.04.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.04.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 30.04.2021 № 30/04/2021 IB-2, від 10.06.2021 № 10/06/2021 IB-1, від 10.06.2021 № 14/06/2021 IB-1 та від 15.06.2021 № 15/06/2021-переможець, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 04.06.2021 № №12655-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти, договір підряду від 02.07.2021, № 10/ОР-21, пояснення та документи Замовника надані 08.07.2021 на запит органу державного фінансового контролю через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 21.07.2021 19:13 - 27.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 19:13

Запити/Пояснення