• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії

Завершена

608 668.44 UAH з ПДВ
Номер: 1a20182d58684d66bb178ba57f4f8bdd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.06.2021 18:13 - 15.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 18.06.2021 № 321 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021 № 321 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-07-009744-а 07.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 30.06.2021 № 1 Замовником розірвано Договір, укладений з приватним акціонерним товариством «Кіровоградобленерго» .
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Устинівської селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, протокол засідань тендерного комітету від 07.04.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг з розподілу (передачі) електричної енергії від 14.04.2021 № 325000066, укладений між Замовником та Приватним акціонерним товариством «Кіровоградобленерго» (далі - Договір), пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив 14.04.2021 в електронній системі закупівель Договір без Акту прийому передачі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, який, відповідно до пункту 3.6 розділу 3 «Ціна договору та порядок оплати» Договору, є додатком № 1 до Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 30.06.2021 № 1 Замовником розірвано Договір, укладений з приватним акціонерним товариством «Кіровоградобленерго» .
Період усунення порушень: 05.07.2021 16:55 - 20.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2021 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно виявленого порушення було розірвано договір з ПрАТ "Кіровоградобленерго". Порушення усунуте.
Дата публікації звіту: 06.07.2021 08:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.07.2021 11:23

Запити/Пояснення