• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Стоматологічні та витратні матеріали)

Категорія Замовника відповідно п.п.3 п.1ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднаннями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Кошти на закупівлю виділені для виконання Комплексної програми "Здоров'я населення м. Дніпро 2018-2022 рр.." на придбання стоматологічних та витратних матеріалів для пільгової категорії населення АТО та дитячого населення м. Дніпра.

Завершена

430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 150.00 UAH
Номер: 4c28e22ca7a64992b3631ca906e3de7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 17:11 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 11.06.2021 № 307 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.06.2021 № 307 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-04-07-002377-b 07.04.2021 Комунальне підприємство "Стоматологічна поліклініка №2" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 01983950) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 67) 560-31-39, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка» встановлено порушення вимог п. 37 ч. 1 ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено. За результатами оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення п1. пп. 10 ст. 10 Закону № 922-VIII, а саме договір поставки товарів від 12.05.2021 № 22, оприлюднено 21.05.2021, тобто на 7-й день.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 12.05.2021 № 22 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 8 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка № 2" Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-04-07-003603-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету без № та дати, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка», звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 27.04.2021, договір від 12.05.2021 № 22, укладений замовником з Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка». Моніторингом установлено, що на порушення норми пункту 37 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Дніпровської філії ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка» (далі - Філія), яка виходячи зі змісту наданих у складі пропозиції документів та з урахуванням значення терміну «Учасник процедури закупівлі», який вживається згідно з Законом, не є юридичною особою. За результатами аналізу тендерні пропозиції Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка» встановлено наступне. На порушення вимог: - п 1 абз. 5 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника…», копія наказу від 24.03.2021 № 03/к «Про прийняття працівника», а саме Голобородька Сергія Миколайовича на посаду директора ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка», не завірений печаткою та підписом; - п. 3 Додатку №1 Тендерної документації, відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (надані договори про досвід аналогічної роботи ПП «Фірма «Укр-Медмаркет», яка не є учасником); - п. 11 «Інші умови» додатку №2 «Перелік документів, які подаються учасником-переможцем торгів» тендерної документації щодо надання оригіналів або завірених копій довідки/(ок) з усіх обслуговуючого/(чих) банку/(банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої/(их) не раніше ніж за 30 календарних днів до дати розкриття пропозицій, не містять документального підтвердження з банківських установ; - Додатку №3 Тендерної документації, у якому передбачено, строки наявність «Цінова пропозиція (з ПДВ або без ПДВ)», яка відсутня в ціновий пропозиції, що надана у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка». Також додатком №3 Тендерної документації визначена таблиця в який передбачено стовпчик «Ціна за одиницю, грн., без ПДВ», який також відсутній в ціновій пропозиції переможця торгів Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка» (файл - 210420104444.pdf 20 квітня 2021 14:15); - Додатку №5 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ЛОТ №1», а саме: шляхом порівняння тендерної документації з опублікованою ціновою пропозицією встановлено розбіжність, між товаром який зазначений замовником та запропонований учасником: -п. 29 передбачені Голки стоматологічні одноразові до карпульних шприців 27G (0,4х28mm №100), в пропозиції Голки стоматологічні одноразові до карпульних шприців 30G (0,3), 25mm євр; - п. 36 Азопірамова пломба (30г+15г), суха речовина, в пропозиції Набір реагентів для контроль якості передстерилізаційного очищення і виявлення прихованої крові у біологічному матеріалі СК-АзопірамТест LB-01; - п. 40. Пульпоекстрактори №25 (1уп.-6 шт.), замість Пульпоекстрактор Нервброуч Колорінокс (Спіро Колорінокс) 20-60; - п. 43 Н – файли №8,10,15,20 - 25мм (1уп.-6 шт.), замість м-акссесс інструмент для кореневих каналів 25мм; - п. 23 “Темполат” (30г), паста для тимчасових пломб, замість Цемент пломбувальний тимчасовий Темполат (паста 50г); - п. 50 Рулон для стерилізації (50х200), замість Рулон для стерилізації (75х200); - п. 53 Пульпоекстрактори 10шт. №10, замість Пульпоекстрактор Нервброуч Колорінокс (Спіро Колорінокс) 20-60; - п. 54 Н – файли №8,10,15,20 - 25мм (1уп.-6 шт.), замість м-акссесс інструмент для кореневих каналів 25мм 008; - п. 58 Нитка шовна поліамідна 3/0 (75см), замість Нитка поліамідна колюча голка Олімп 4/0; - п. 38 Шприц ін’єкційний 3-ьох компонентний з інтегрованою голкою 2мл (1уп. – 500шт.), замість Стерильний одноразовий гіподермальний шприц , 2 мл. 1 голка; 23 Gх1 1/4" 0,6х32mm, трикомпонентний; - п. 39 Шприц ін’єкційний 3-ьох компонентний з інтегрованою голкою 5мл (1уп. – 500шт.), замість Стерильний одноразовий гіподермальний шприц , 5 мл. 1 голка; 23 Gх1 1/4" 0,6х32mm, трикомпонентний; - п. 40 Шприц ін’єкційний 3-ьох компонентний з інтегрованою голкою 10мл (1уп. – 500шт.), замість Стерильний одноразовий гіподермальний шприц , 10 мл. 1 голка; 23 Gх1 1/4" 0,6х32mm, трикомпонентний - п. 41 Шприц ін’єкційний 3-ьох компонентний з інтегрованою голкою 20мл, замість Стерильний одноразовий гіподермальний шприц , 20 мл. 1 голка; 23 Gх1 1/4" 0,6х32mm, трикомпонентний Таким чином, тендерна пропозиція учасника Дніпровська філія ПП «Фірма «Укр-Медмаркет» магазин «Медтехніка» не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 12.05.2021 № 22. В ході моніторингу через електрону систему закупівель надано запит Замовнику, щодо зазначених порушень. Проте на порушення норми ч. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII, відповідь не надана.
Період усунення порушень: 09.07.2021 09:38 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2021 09:38

Запити/Пояснення