• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення Лот №1-код ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» Перев´язувальний матеріал та медичні вироби для операційного блоку, Лот №2 – код ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» Шовний матеріал, Лот №3 – код ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» Системи, шприци, Лот №4- код ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» Бинт еластичний, бинт гіпсовий, голка спинальна, гель для ЕКГ, канюля внутрішньовенна, катетер Фоллея, катетер Фоллея, повітровод, рукавички хірургічні ортопедичні, рукавички підвищеної щільності, рукавички медичні оглядові, рукавички хірургічні,рукавички нітрілові, сечоприймач, маска киснева, лейкопластир, плоский рулон, Лот №5 - код ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» Зонд інтубаційний (трансназальний), зонд інтубаційний ( трансректальний), зонд Блекмора, кран трьохходовий, катетер-відсмоктувач, дренаж торакальний, подовжувач дренажа по Бюллау, катетер Фогарті, ендотрахеальна трубка, трахеостомічна трубка, маска наркозна, фільтр бактерицидний, голка для встановлення підключичного катетера, підключичний катетер, з’єднувач кутовий,зонд шлунковий, катетер назальний для подачі кисню, подовжувач інфузійних помп, лезо хірургічне, дренаж прямий, сильфон, джгут Есмарха, провідник дротяних пилок, пилка Джиглі, бинт Мартенса, підкладка ортопедична стрічкова, дренаж шліцевий, чохол для апаратури

Завершена

6 515 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 453.00 UAH
Номер: 6f57a8e3e19f4894a080ab71a351f487
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 16.09.2021 08:57 - 08.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.09.2021 № 533 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 № 003100-18/11647-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.09.2021 № 533 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-07-006756-a, 07.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, mni05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 2» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за лотами № 1-5; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 07.04.2021 № 226); вимоги про усунення порушень UA-2021-04-07-006756-a.b1, UA-2021-04-07-006756-a.b2, UA-2021-04-07-006756-a.b3; відповіді на звернення; протоколи розгляду тендерних пропозицій (лоти № 1-5); реєстри отриманих тендерних пропозицій (лоти № 1-5); протоколи розкриття тендерних пропозицій (лоти № 1-5); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Технокомплекс» та фізичної особи - підприємця Компанієць Яна Олександрівна за лотом № 1; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ФАРМ ТРЕЙД-2020"», «ЕКОМЕД» (далі – ТОВ «ЕКОМЕД») та «КАН-СТАЙЛ» (далі – ТОВ «КАН-СТАЙЛ») за лотом № 2; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД»), фізичної особи - підприємця ІВАНОВ ВЯЧЕСЛАВ ВАДИМОВИЧ (далі – ФОП ІВАНОВ В.В.) та ТОВ «КАН-СТАЙЛ» за лотом № 3; тендерні пропозиції ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД», ФОП ІВАНОВ В.В., товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ», фізичної особи - підприємця ПОШИВАЙ ІННА МИКОЛАЇВНА та ТОВ «КАН-СТАЙЛ» за лотом № 4; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМ ТРЕЙД-2020», ТОВ «ЕКОМЕД», ТОВ «КАН-СТАЙЛ» за лотом № 5; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.05.2021 № 282 (лоти № 1-5); повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1-5; договір від 10.06.2021 № 20112/298 за лотом № 1; договір від 07.06.2021 № 20112/289 за лотом № 2; договір від 07.06.2021 № 20112/287 за лотом № 3; договір від 07.06.2021 № 20112/288 за лотом № 4; договір від 07.06.2021 № 20112/290 за лотом № 5; додаткова угода № 1 від 11.06.2021 до договору про закупівлю від 07.06.2021 № 20112/290 за лотом № 5; додаткова угода № 2 від 16.07.2021 до договору про закупівлю від 07.06.2021 № 20112/ 290 за лотом № 5; додаткова угода № 3 від 31.08.2021 до договору про закупівлю від 07.06.2021 № 20112/290 за лотом № 5; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіти про результати проведення закупівлі за лотами № 1-5; пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу 29.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-10 (відхилення більше двох тендерних пропозицій під час закупівлі товарів та послуг) не підтверджено.
Період усунення порушень: 11.10.2021 11:45 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2021 11:45

Запити/Пояснення