-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл електричної енергії. Послуги з розполділу активної електричної енергії.
Розподіл електричної енергії. Послуги з розполділу активної електричної енергії.
Завершена
556 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a34af08d49224bca823c9947360fd923
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2021 00:00
Період моніторингу:
04.06.2021 15:18 - 30.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.06.2021
№ 350
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.06.2021 № 350.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-04-07-004116-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури установлено порушення вимог пункту абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 16.04.2021 року № 150 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання щодо: наявності умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну Поліського національного університету» (далі – Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, протокол проведення переговорів від 07.04.2021 року № 1-РОЗ, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 07.04.2021 року, укладений договір від 16.04.2021 року № 150, додаткова угода від 16.04.2021 року № 1 та пояснення Замовника від 10.06.2021 року.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме: відсутності конкуренції з технічних причин.
При цьому, відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі) повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, Замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівель) зазначив інформацію наступного змісту: «Відсутність конкуренції з технічних причин».
Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівель), не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим відповідно не підтверджено наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 8 статті 40 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень:
11.06.2021 14:22 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2021 14:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На даний час практично неможливо усунути наявне порушення у недостатності зазначення підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі послуг з розподілу електричної енергії крім рішення тендерного комітету про проведення закупівлі та довідки АТ "Житомиробленерго" Про підтвердження статусу природної монополії з надання послуг з розподілу електричної енергії. При настіпній закупівлі подібних послуг уповноважена особа зобов'язана аргументовано обгрунтовуватизастосування процедури закупівлі згідно діючих вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Припинити електрозабезпечення коледжу на даному етапі практично неможливе. Розраховуємо на виважене розуміння ситуації і прийняття наданих документів до уваги. З повагою А. Поліщук. Заступник директора коледжу з АГР, Додаток довідка АТ "Житомиробленерго".
Дата публікації звіту:
11.06.2021 18:53
Запити/Пояснення
Номер:
0d669939664a40d2a9b8f98e424af9e5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2021 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розподіл електричної енергії. Послуги з розподілу активної електричної енергії.» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-07-004116-a) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Так, відповідно до частини 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутності конкуренції з технічних причин.
Слід зазначити, що згідно пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, відсутність якого фактично також не підтверджує настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі визначених абзацом 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону.
Слід відмітити, що аналогічна позиція з даного приводу (щодо відсутності в обґрунтуванні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі) зазначена у постанові Верховного суду України від 19 березня 2020 року у справі № 460/853/19.
Отже, поясніть чому в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не містить посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6aea7dbe63ab46e8a0c91469b7d1ba9f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.06.2021 18:58
Опис:
При проведенні закупівлі послуг з розподілу електричної енергії тендерний комітет коледжу відповідно до ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 16.11.2018 № 1441 застосовував переговорну процедуру закупівлі послуг з розподілу електричної енергії у підприємства, яке внесено до реєстру державних монополій з надання послуг з розподілу елекртоенергії, а саме:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ М. ЖИТОМИР, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, БУД. 32/8 10014 РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ ТЕРИТОРІЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, А ТАКОЖ ЧАСТКОВО ТЕРИТОРІЯ РІВНЕНСЬКОЇ, ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ТА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ (ПООБ’ЄКТНИЙ ПЕРЕЛІК СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ) 61 22048622. За таких об'єктивних обставин не вбачаємо у цьому серйозного порушення у гарантованому забезпеченні постачання електричної енергії для навчального процесу навчального закладу