-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )
Завершена
3 419 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 191.90 UAH
мін. крок: 1% або 34 191.90 UAH
Номер:
2621671bd4284d50916aead293a603db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2021 00:00
Період моніторингу:
03.09.2021 12:54 - 25.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 02.09.2021 № 539
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2021-04-06-008314-a 06.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення внесення змін, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, привести істотні умови Договору у відповідність до вимог Закону та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та/або у разі неможливості вжити заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) щодо внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: Договір поставки комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник) від 02.06.2021 № 0842-КП (далі – Договір), додаткові угоди від 13.07.2021 № 1, від 10.08.2021 № 2, від 31.08.2021 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 15.07.2021, від 10.08.2021, від 02.09.2021, пояснення від 09.09.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону внесено зміни до істотних умов договору з підстав, які не відповідають вимогам Закону.
Так, згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Відповідно до п.12.3 Договору: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до ви виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені п.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину, дизельного пального та газу.
Відповідно до наданих Замовником пояснень та копій документів, підстава внесення змін до істотних умов Договору та необхідності підвищення ціни за одиницю товару Замовником обґрунтовуються наступними додатками: експертний висновок Хмельницької торгово – промислової палати від 06.07.2021 №22-05/632 (далі – експертний висновок №22-05/632) та експертний висновок Хмельницької торгово – промислової палати від 11.08.2021 №22-05/794 (далі – експертний висновок №22-05/794).
Так, додатковою угодою від 13.07.2021 № 1 сторонами збільшено ціну за одиницю товару: Бензину А-95 на 4,19 % (28,13 грн./л. з ПДВ), Бензину А-92 на 3,71 % (27,25 грн./л. з ПДВ), дизельного палива на 4,16 % (25,52 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку №22-05/632, який відображає вартість пального станом на 06.07.2021.
Аналогічно, додатковою угодою від 31.08.2021 № 3 сторонами збільшено ціну за одиницю товару: газу нафтового (пропан-бутан) на 3,48 % (15,48 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку №22-05/794, який відображає вартість пального станом на 11.08.2021.
При цьому, інформація, зазначена в експертних висновках відображає висновки експерта щодо середньоринкової ціни на пальне по Україні (роздріб), станом на окрему дату та не містять інформації про пропорційність зміни ціни товару на ринку та не підтверджують розмір коливання ціни на відповідному ринку, а отже є належним документом для підтвердження наявності підстав для внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Враховуючи вищевикладене, укладання додаткових угод від 13.07.2021 № 1 та від 31.08.2021 № 3 до Договору суперечить вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
13.09.2021 11:02 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2021 11:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Вашому висновку UA-M-2021-09-03-000009 від 13 вересня 2021 року, прийнято рішення повністю розірвати договір поставки №0842-КП від 2 червня 2021 року з ТОВ "Магістраль-Газ". Додаткову угоду №4 від 27 вересня 2021 року завантажено в систему.
Дата публікації звіту:
27.09.2021 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
4521294f46404a9fb1d8c02738d88544
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
06.09.2021 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-06-008314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які обґрунтування та/або документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 13.07.2021 №1, від 10.08.2021 №2, від 31.08.2021 №3 до Договору №0842-КП від 02.06.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
8d80c4dbb40b413b851b596f0aa2ce79
Назва:
Про надання інформації (пояснень).
Дата опублікування:
09.09.2021 16:24
Опис:
Пояснення по моніторингу
На Ваш запит стосовно надання пояснень у межах проведення моніторингу ID:UA-M-2021-09-03-000009 до процедури закупівлі ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений ), ID:UA-2021-04-06-008314-a повідомляємо наступне.
Пунктом 12.3. розділу 12 Договору №0842-КП від 02.06.2021 року, укладеного між КП «Міськтепловоенергія» та ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» за результатами проведення процедури (надалі – Договір), передбачено можливість зміни істотних умов договору лише у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Щодо підстав укладення додаткових угод.
12 липня 2021 року Замовником отримано лист ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» вих. №12/1 від 12.07.2021р. щодо зростання ціни на товар (копія додається). В даному листі міститься посилання на дані сайту index.minfin.com.ua щодо роздрібних цін в Хмельницькій області на дату підписання договору та на дату звернення учасником з приводу підняття ціни. Окрім того, на підтвердження відповідного зростання ціни учасником було надано довідку із Хмельницької торгово-промислової палати вих. №22-05/632 від 06.07.2021р. про рівень цін на бензини А92, А95 та дизельне пальне станом на 06.07.2021 року. Також учасником додатково було надано ще одну довідку з Хмельницької торгово-промислової палати вих. №22-05/662 від 15.07.2021р. згідно якої, із врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів від 09.12.2020 №1236, ціни на бензини та дизельне пальне за вказаний період зросли на 8,2%. На підставі вищевикладеного, керуючись п. 2 ч.5 ст.41 Закону, було укладено Додаткову угоду №1 від 13.07.2021 року щодо відповідної зміни ціни не більше, ніж на 10 відсотків з врахуванням наданої інформації. Повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15.07.2021 року згідно п.11 ч.1 чт.10 Закону.
02.08.2021 року отримано наступний лист ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» вих. № 02/8 від 02.08.2021 р. про коливання ціни газу пропан-бутан на ринку (копія додається). На підтвердження коливання ціни було додано довідку з Хмельницької торгово-промислової палати вих. №22-05/718 від 30.07.2021 року з інформацією станом на 27.07.2021 року (копія додається), у якій ціна з 01.06.2021р. по 28.07.2021р. зросла на 1,08 грн. (+6,87%) та становила 16,79 грн. з ПДВ, що значно перевищує ціну згідно Договору. Відповідно за згодою сторін було укладено Додаткову угоду №2 від 10.08.2021 року про підняття ціни не більше, ніж на 10 відсотків - до 14,96 грн. за 1 л, що у перерахунку становить 3,9%. Додаткова угода була підписана та відповідно до ст. 10 Закону було опубліковано повідомлення про внесення змін до договору в строки, визначені Законом.
20.08.2021 року надійшов черговий лист-звернення від постачальника щодо коливання ціни газу пропан-бутан на ринку. На підтвердження ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» надано довідку Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/794 від 11.08.2021 року (додається) з інформацією щодо росту ціни в період з 28.07.2021р. по 11.08.2021 року на 0,59 грн. (+3,5%) до рівня 17,38 грн. з ПДВ, тобто вище ціни згідно Додаткової угоди №2. Сторонами було вирішено укласти Додаткову угоду №3 від 31.08.2021 року про підняття ціни не більше, ніж на 10 відсотків - до 15,48 грн. за 1 л, що становить 3,5%. Повідомлення про внесення змін до договору було оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Додатки на 7 арк.:
1. Лист ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» №№12/1 від 12.07.2021р. про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 1.
2. Довідка Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/632 від 06.07.2021р.
3. Довідка Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/662 від 15.07.2021р.
4. Лист ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» №02/8 від 02.08.2021р. про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 2.
5. Довідка Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/718 від 30.07.2021р.
6. Лист ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» №20/5 від 20.08.2021р. про зміну ціни за одиницю до Додаткової угоди № 3.
7. Довідка Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/794 від 11.08.2021р.
Номер:
aedb0125828a49a88f37076b74cb7b31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-02-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2021 00:00
Період моніторингу:
02.06.2021 16:43 - 25.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.06.2021 № 358
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 02.06.2021 № 358
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
5. UA-2021-04-06-008314-a 06.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 10 та 19 частини другої статті 22 та частини восьмої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ГАЗ», своєчасності надання відповіді на звернення учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог пунктів 10, 19 статті 22, частини восьмої статті 29 Закону та Наказу № 710 під час розроблення тендерної документації, частини десятої статті 29 Закону під час розгляду тендерних пропозицій, та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.04.2021 № 58, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 13.04.2021 за номером ID: UA-2021-04-06-008314-a.a1, відповідь Замовника на звернення від 16.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.04.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ) та товариства з обмеженою відповідальністю МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ (далі – ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ), протокол засідання тендерного комітету від 14.05.2021 № 87, звернення учасника, тендерна пропозиція якого відхилена від 17.05.2021 за номером ID: UA-2021-04-06-008314-a.b2, відповідь Замовника на звернення від 20.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021, договір поставки від 02.06.2021 № 0842-КП.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначені Замовником в пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідають наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що в підпункті 5.1.2. пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив перелік критеріїв оцінки тендерних пропозицій, а саме: найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) та розміщенням заправочної станції постачальної організації в межах міста Кам’янець-Подільський, на відстані не більше 2 км від юридичної адреси замовника.
Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо переліку критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Крім того, згідно частини восьмої статті 29 Закону якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни або вартості життєвого циклу, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документацїї/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію/вартості життєвого циклу не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадків застосування процедури конкурентного діалогу.
Однак, Замовником у тендерній документації не зазначено питомої ваги інших критеріїв оцінки тендерних пропозицій або їх вартісний еквівалент, чим не дотримано вимог пункту 10 частини другої статті 22 та частини восьмої статті 29 Закону.
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» встановлено, що згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій розкриття тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» відбулося 27 квітня 2021 о 14:01. Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 14.05.2021 № 87 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ». Однак, строк розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та становить 10 робочих днів. При цьому, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Враховуючи викладене, в порушення вимог частини десятої статті 29 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
15.06.2021 16:47 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2021 16:47