• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради, за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Торги не відбулися

7 251 027.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 255.14 UAH
Номер: 90e4cc33091e4dfe932f1343ba1d2af2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-02-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 02.06.2021 17:06 - 25.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 02.06.2021 № 280 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-04-06-004693-b, ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" встановлено факти не відповідності її кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону, а також подання учасником недостовірної інформації в складі тендерної пропозиції, внаслідок чого, згідно вимог п.1 ч.1 ст.31 Закону, Замовник повинен відхилити таку тендерну пропозицію. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі абз.2 та 4 п.1 ч.1 ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам Закону та тендерної документації (далі – ТД) Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.04.2021 № 45, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД". За результатами дослідження тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" встановлено її невідповідність вимогам ТД Замовника. Так, пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника та п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Замовника передбачена вимога підтвердження відповідності учасника критерію, визначеному ст.16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а саме: наявності матеріально-технічної бази. При цьому, Замовником висунуто вимогу щодо обов’язкової наявності у учасника наступного обладнання: автокран; екскаватор; пальник газопламеневий; перфоратор; пилка дискова; шуруповерт. Водночас слід зазначити, що до Підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції, включено використання всього вказаного обладнання, у тому числі пальника газопламеневого. Учасником – переможцем ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, дана довідка не містить інформації про наявність в розпорядженні ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" пальника газопламеневого. З огляду на викладене, учасником ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не підтверджено наявність всього необхідного обладнання, передбаченого ТД Замовника. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не відповідає критерію, визначеному ст. 16 Закону та вимогам п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Замовника. Також, згідно вимог п.5 розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника та п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 учасники на підтвердження критерію, визначеного ст.16 Закону щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 12 працівників робочих професій, які знаходяться у трудових відносинах з учасником торгів або субпідрядною організацією, що буде залучена до виконання робіт. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій), до якої включено 12 працівників робочих професій. Крім того, у складі тендерної пропозиції наявні повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіального органу Державної податкової служби на всіх працівників. У вказаних документах, поряд з іншими, фігурують монтажники Гуржиєнко Іван Іванович та Курта Андрій Олександрович, які, згідно з даними повідомлень про прийняття працівника на роботу, працевлаштовані у ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" без оформлення трудових книжок. При цьому слід зазначити наступне. Під час проведення моніторингу громадяни Гуржиєнко І.І. та Курта А.О. звернулись до управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області та у власноручних заявах повідомили про те, що не мають жодних трудових відносин з ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД". Для посвідчення своєї особи під час подачі вказаних заяв громадянами Гуржиєнком І.І. та Куртою А.О. надано паспорти та довідки про присвоєння індивідуального податкового номера. Враховуючи викладене, ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" в своїй тендерній пропозиції було подано недостовірні дані щодо наявності необхідної кількості (12-ти) працівників та наявності трудових відносин з громадянами Гуржиєнко І.І. та Курта А.О. Таким чином, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" не відповідає критерію, визначеному ст.16 Закону та вимогам п.2.1 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Замовника щодо наявності необхідної кількості працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи викладені факти, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону - з причини не відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону – з причини подання учасником недостовірної інформації.
Період усунення порушень: 15.06.2021 14:55 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2021 14:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" на підставі абз.2 та 4 п.1 ч.1 ст.31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електроннузакупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником всі вимоги виконані, протокол додається.
Дата публікації звіту: 16.06.2021 23:54

Запити/Пояснення