-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код 34320000-6 (ДК 021:2015) Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Запчастини для ремонту тролейбусів)
Згідно технічного завдання Додатку 5 тендерної документації.
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Номер:
d999ce41c6be429482e7ac629ac06d00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-22-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 11:26 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-04-06-003647-c 06.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" (код 34811465) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шараборін О.Г, своєчасності укладання та оприлюднення договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаного порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міський тролейбус» (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП Шараборін О.Г., протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 28.04.2021 №57, від 29.04.2021 №58, від 05.05.2021 №62, від 02.06.2021 №70, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 02.06.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі колегія АМКУ) від 12.05.2021 № 10330-р/пк-пз та від 24.05.2021 № 11307-р/пк-пз, договір поставки від 22.06.2021 № 2206-07.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав які були предметом розгляду колегії АМКУ стосовно тендерної пропозиції ФОП Опряткін О.В. не здійснювався.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. У свою чергу пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації визначені документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, а саме: документ, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази без наявності технологій, що не відповідає пункту 1 частини 2 статті 16 Закону.
Під час проведення моніторингу автоматичний індикатор ризику RISK-1-16 щодо несвоєчасного укладання Замовником договору пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не підтвердився. Так повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено 02.06.2021. Договір поставки за № 2206-07 на суму 3 070 685,26 грн укладено Замовником з ФОП Опряткін О.В. 22.06.2021, тобто на 20-ий день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
08.09.2021 16:08 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2021 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2021-07-22-000126 закупівлі код 34320000-6 (ДК 021:2015) Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Запчастини для ремонту тролейбусів), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що оскільки процедура закупівлі код 34320000-6 (ДК 021:2015) Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Запчастини для ремонту тролейбусів) № U-2021-04-06-003647-c завершена, тобто не має технічної можливості внести будь які зміни до тендерної документації. В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту:
09.09.2021 15:07