• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покриття проїзду від прв. Успенського до буд. № 214 по вул. Кам’янецькій в м. Хмельницькому (коригування)»

Завершена

3 589 864.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 949.32 UAH
Номер: ecc048cec9b440e7b96ac8e8403f8838
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-30-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.06.2021 17:21 - 22.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2021 №396 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 №396 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2021-04-06-002620-с 06.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 квітня 2021 року із змінами від 14 квітня 2021 року, протоколи уповноваженої особи від 27 квітня та 28 квітня 2021 року, тендерні пропозиції ФОП Погосян Вардан Гнунікович, КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 13 травня 2021 року №155Т та пояснення від 15 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником в підпункті 2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, зокрема, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме копій наказів про призначення працівників, зазначених в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, моніторингом установлено, що всупереч вимогам частини другої статті 28 Закону учасник торгів КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради визначив конфіденційними документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, надання яких у складі тендерної пропозиції учасника вимагалось замовником відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 розділу V. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Згідно вимог пункті 2 розділу V. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена, як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, а обрав переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 13 травня 2021 року №155Т загальною вартістю 2934000,00 грн.
Період усунення порушень: 21.07.2021 16:41 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 16:41

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Управлінням комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради здійснюється оскарження висновків моніторингів Північного офісу Держаудитслужби за предметами закупівлі «Капітальний ремонт покриття проїзду від прв. Успенського до буд. № 214 по вул. Кам’янецькій в м. Хмельницькому (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-002620-c) та «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Заярної в м. Хмельницькому (коригування) (друга черга)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-10-004292-b) в судовому порядку. Хмельницьким окружним адміністративним судом 03.08.2021 відкрито провадження 560/9591/21 та 560/9590/21.
Дата публікації: 04.08.2021 11:23
Дата відкриття провадження: 08.03.2021 00:00
Номер відкриття провадження: провадження 560/9591/21 або 560/9590/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 28.07.2021 17:33

Запити/Пояснення