-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Молоко та молоко конс. ж/б; 15510000-6 Молоко та вершки за ДК 021:2015
Завершена
3 247 103.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 119.26 UAH
мін. крок: 0% або 119.26 UAH
Номер:
980702e045a64d34b0256548fcb52e24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-09-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2021 00:00
Період моніторингу:
09.08.2021 16:01 - 02.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
09.08.2021 № 447
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-04-06-001243-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 Закону.
За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.08.2021.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон); своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; звіти про результати проведення закупівлі по лотах 1-25; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по лотах 1-25; тендерну документацію Управління освіти Херсонської міської ради (Замовника), затверджену головою тендерного комітету від б/д, б/н; веб-сайт Замовника за посиланням https://gorono.ftl.kherson.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1193&Itemid=575; пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД», ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ» та ПП «Никольтрейд»; 29 роз’яснень на звернення (рішення Замовника) за період з 05.05.2021 по 14.05.2021; протоколи про розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів; договори про закупівлю з ПП «Никольтрейд» від 19.04.21№1347 (лот 1), №1348 (лот 2), №1349 (лот3), №1350 (лот 4), №1351 (лот 5), №1352 (лот 6), №1353 (лот 7), №1354 (лот 7), №1355 (лот 8), №1356 (лот 10), №1357 (лот 11), №1358 (лот 12), №1359 (лот 13), №1360 (лот 14), №1361 (лот 15), №1362 (лот 16), №1363 (лот 17), №1364 (лот 18), №1365 (лот 19), №1366 (лот 20), №1367 (лот 21), №1368 (лот 22), №1369 (лот 23), №1370 (лот 24), №1371 (лот 25).
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства в частині повноти оприлюднення інформації при складанні форм документів установлено, що Замовником у тендерній документації зазначено відомості про місця поставки товару в розрізі 25 закладів управління освіти Херсонської міської ради, а саме щодо кожного із 25 лотів.
Також, відповідно до вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21 та пункту 3 частини другої статті 33 Закону, встановлено вимоги до Замовника по оприлюдненню обов’язкової інформації у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, в тому числі щодо місця поставки товарів.
Проте, моніторингом встановлено, що звіти про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містять інформації про місце поставки товару в розрізі закладів управління освіти Херсонської міської ради, а зазначено лише юридична адреса Замовника.
Таким чином, не оприлюднивши обов’язкову інформацію про місце поставки товару по кожному із 25 лотів у звітах про результати проведення закупівлі, оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір про закупівлю, Замовником порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 Закону.
Період усунення порушень:
28.08.2021 10:21 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2021 10:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 15:30