-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бахіли полієтиленові високі одноразові (код НК 024:2019: 18094 "Бахіли полієтиленові високі одноразові"); Шапочка медична (код НК 024:2019: 32297 "Шапочка хірургічна,одноразового використання,нестерильна")
Торги відмінено
206 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 060.00 UAH
Номер:
18302188e2814178932d0d839a8e4512
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-06-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2021 00:00
Період моніторингу:
06.05.2021 17:08 - 29.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 №235
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2021 №
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2021-04-06-000478-c, «Бахіли поліетиленові високі одноразові (код НК 024:2019: 18094 «Бахіли поліетиленові високі одноразові»); Шапочка медична (код НК 024:2019: 32297 «Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна») (ДК 021:2015: 39550000-2 — Вироби з нетканих матеріалів), яка проводиться КНП «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення порядку оприлюднення інформації передбаченого частиною 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 16, пунктів 5, 6 частини 1 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Міщенко К.П. встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «13» травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради (далі - Замовник) від 06.04.2021 (протокол № 41); протоколи засідання тендерного комітету Замовника; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію учасника-переможця Фізичної особи-підприємця Міщенко Костянтин Павлович (далі – ФОП Міщенко К.П.).
Дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником спершу тендерну документацію з додатками №1 - №6 (окремими файлами) опубліковано 06.04.2021 о 10:10 год та 06.04.2021 об 11:11 в електронній системі закупівель було оприлюднено нову редакцію Додатку № 3, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Проте, в електронній системі закупівель перелік змін, що вносяться до тендерної документації, Замовником не було оприлюднено, чим порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю, визначений частиною 2 статті 24 Закону, якою передбачено оприлюднення Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема:
- відповідно до підпунктів 5, 6 пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД (далі – Інструкція) передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема у разі, якщо фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Тоді як, у редакції Закону від 03.11.2020 № 954-ІХ (набрання чинності 22.11.2020) у пунктах 5 і 6 частини 1 статті 17 Закону слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» замінено словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане», чим не дотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону;
- пунктом 5 Інструкції передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними одного або декілька документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку № 2, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, тоді як у Додатку № 2 до ТД жодного кваліфікаційного критерію Замовником не встановлено, чим не дотримано вимоги статті 16 Закону.
За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника – ФОП Міщенко К.П. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 4 та 10 Додатку 2 до ТД Замовником установлено необхідність надання інформації в довільній формі стосовно пунктів 5, 13 частини 1 статті 17 Закону про те, що «фізична особа, яка є учасником, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку» та «учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Міщенко К.П. в складі своєї тендерної пропозиції інформації в довільній формі стосовно пунктів 5, 13 частини 1 статті 17 Закону не надано, чим не дотримано вимоги пункту 4 та 10 Додатку 2 до ТД.
Крім того, пунктом 5 Інструкції передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними одного або декілька документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Міщенко К.П. в складі своєї тендерної пропозиції жодної документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не надано, чим не дотримано вимоги пункту 5 Інструкції.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ФОП Міщенко К.П. підлягала відхиленню, як така, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Проте, Замовником тендерну пропозицію ФОП Міщенко К.П. не відхилено та 26.04.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
13.05.2021 16:13 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2021 16:13