-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 – 44810000-1 ФАРБИ (фарба та допоміжні матеріали)
Завершена
4 173 032.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 406.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 10 406.00 UAH
Номер:
20882d6771fa4a8b9090dacdfa54be61
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 10:38 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-04-05-005676-c 05.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.11.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.04.2021 № 2 ВТ – 31/21 (далі – ТД), тендерні пропозиції: Лот 1, Лот 2 - ТОВ «Промколортайм», ТОВ «Торговий Дом «Промбизнес»; протоколи розгляду тендерних пропозицій: Лот 1 від 06.05.2021; Лот 2 від 13.05.2021; повідомлення про намір укласти договір: Лот 1 від 06.05.2021; Лот 2 від 13.05.2021; договір: Лот 1 від 23.06.2021 № 31-ВТ/1; Лот 2 від 16.06.2021 № 32-ВТ/2; пояснення замовника від 09.11.2021, від 18.11.2021, від 19.11.2021.
За результатами проведено моніторингу по Лоту 1 встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до п. 2.3 розділу 2 Додатку 2 для документального підтвердження інформації досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2019 та/або 2020 рік та скановану копію позитивного листа-відгука від замовника, який повинен містити №, дату, предмет, обсяг товару.
Аналізом документів та інформації, які містяться в складі пропозиції Переможця, встановлено, що відповідно до довідки про досвід виконання аналогічного договору від 26.04.2021 № 26/04-23 та копії листа-відгука, Учасником зазначено про виконання договору від 02.03.2021.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, відповідно до зазначеної норми закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Так, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - Товариством з обмеженою відповідальністю «Промколортайм».
Відповідно до інформації вказаної у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник має надати довідку за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2019 та/або 2020 рік та скановану копію позитивного листа-відгука від замовник, якого зазначено в довідці про виконання аналогічного договору, яка повинна містити №, дату, предмет, обсяг товару.
На виконання вказаної вимоги, Підприємством завантажено довідку від 05.05.2021 № 05/05-23 з інформацією про те, що підприємство почало свою виробничо-комерційну діяльність з 01.11.2020 року.
Поряд з цим, учасником на етапі подання документів не було зазначено вищевказану інформацію.
Відповідно до ч. 8 ст. 26 Закону № 922-VIII Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до свої тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції.
Отже, Учасником не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, оскільки не надано, у складі тендерної пропозиції, копію аналогічного договору за 2019 та/або 2020 рік.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порушення п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатами проведеного моніторингу по Лоту 2 встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до п. 2.2.1 ч. .2.2 розділу 2 Додатку 2 ТД учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про адміністративний персонал та відповідальних осіб, зокрема, про відповідального за виробництво (зазначити посаду).
В складі тендерної пропозиції Переможця міститься довідка про наявність та перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.04.2021 № 26/4-6.
Проте, дана довідка не містить відповідального за виробництво, чим не виконано п. 2.2.1 ч. .2.2 розділу 2 Додатку 2 ТД.
Відповідно до п. 6 розділу 3 ТД Учасник, підтверджує, що не має претензій та зауважень до вимог Замовника, які зазначені в тендерній документації, згідно з оголошенням про закупівлю (вказати ідентифікатор закупівлі).
На виконання даної вимоги, Переможець надав лист від 28.04.2021
№ 28/04-1.
Проте, дана довідка не містить ідентифікатора закупівлі, чим не виконано п. 6 розділу 3 ТД.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиції Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у ТД.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, якою передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
29.11.2021 16:53 - 14.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2021 16:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження по КОД ДК 021:2015 – 44810000-1 ФАРБИ (фарба та допоміжні матеріали)
ЛОТ 1 – ФАРБА ТА ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ усунуто, договір № 31-ВТ/1 від 23.06.2021 розірвано
Дата публікації звіту:
03.12.2021 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
5dfe156cacfa4768b667aa1e4fb97174
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2021 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - - 44810000-1 Фарби (фарби та допоміжні матеріали)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-005676-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
15448cb136d84b02945c6cfe3db0b111
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2021 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - - 44810000-1 Фарби (фарби та допоміжні матеріали)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-005676-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8f8c8f7bb549439e922f4a5fef41d3d8
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.11.2021 11:22
Опис:
Виходячи з норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті
Номер:
13a2388fa935472390c19380af8d9461
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - - 44810000-1 Фарби (фарби та допоміжні матеріали)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2021-04-05-005676-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень(інформації, документів):
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 09.11.2021 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.11.2021 року просимо надати запити цінових пропозицій (листи-звернення замовника до учасників ринку) та відповіді на них (комерційні пропозиції) учасників на зазначений товар.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d2cdaf7dc443478789384f2244d8ebb7
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2021 12:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - - 44810000-1 Фарби (фарби та допоміжні матеріали)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2021-04-05-005676-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень(інформації, документів):
з яких документально обгрунтованих підстав було продовжено строк для укладання договору ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.