• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

медичні матеріали

Торги відмінено

1 545 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 725.00 UAH
Номер: b089183d3c134b2eb85b51c5b1adf862
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2021 20:50 - 25.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.04.2021 189 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 28.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 №189 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2021-04-05-004224-a 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником пункту 2 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30.04.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Кегичівської селищної ради «Кегичівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 05.04.2021 № 23 (зі змінами), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Копосової Світлани Анатоліївни (далі: ФОП Копосова С.А., учасник - переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2021 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2021 року. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пункті 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації та в пунктах 1 і 2 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом в редакції чинній після 19.04.2020 зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998, та є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, в ході моніторингу зазначеного питання встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 7 Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання Інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП Копосова С.А. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, підпунктом 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 10 Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації (файли «ТД 3314 2021 р.docx» та ) встановлена вимога надання учасниками процедури закупівлі Інформаційної довідки у довільній формі про непоширення на Учасника - фізичну особу - підприємця спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно із Законом України «Про санкції» та актами, прийнятими відповідно до цього закону. Однак, учасником-переможцем ФОП Копосовою С.А. у складі тендерної пропозиції зазначеної довідки не надано, що є порушенням підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 10 Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає критеріям, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ФОП Копосової С.А., визначив її переможцем та оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2021 року.
Період усунення порушень: 30.04.2021 16:32 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2021 16:32