-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
НКМВ 024:2019: 61937 Бахіли низькі (поліетиленові) нестерильні; 43970 Стерильний чохол; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35778 Хірургічний фартух одноразовий; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 32292 Шапочка хірургічна; 58977 Набір базовий для внутрішньовенних вливань; 60539 Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний; 33172 Інфузійний катетер; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних інфузій; 38569 Набір для переливання крові; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер
НКМВ 024:2019: 61937 Бахіли низькі (поліетиленові) нестерильні; 43970 Стерильний чохол; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35778 Хірургічний фартух одноразовий; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 32292 Шапочка хірургічна; 58977 Набір базовий для внутрішньовенних вливань; 60539 Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний; 33172 Інфузійний катетер; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних інфузій; 38569 Набір для переливання крові; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер
Завершена
3 904 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 049.24 UAH
мін. крок: 1% або 39 049.24 UAH
Номер:
6f7e27fd9a774d369504b2a77980e110
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-18-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 13:43 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 510
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 № 510.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-05-002723-c, 05.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
В.о. начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес», визначення вказаного учасника переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний центр онкології» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-05-001564-с), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Фарм-Експрес» (далі – ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес»), протокол засідання тендерного комітету з питання розгляду тендерних пропозицій №73-ТП від 26.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, договір про закупівлю товарів від 14.05.2021 №38/138, опубліковану під час моніторингу відповідь Замовника від 25.08.2021 на запит органу державного фінансового контролю.
У відповідності до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника (пункт 2.3 розділу I) не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У тендерній документації Замовника (пункт 2.1 частини 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки згідно переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29 липня 2020 року за № 715/34998.
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
У пункті 6 розділу ІІ Додатку 4 «Медико-технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено вимогу, за якою на підтвердження відповідності запропонованих медичних виробів медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасник повинен надати інструкції з використання або програми застосування, або інші технічні документи виробника, в яких підтверджується ця відповідність, українською або російською мовами.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес» у складі тендерної пропозиції не надано інструкції з використання або програми застосування товару, або інші технічні документи виробника на наступні медичні вироби запропоновані учасником: катетор венозний G24 (для введення лікарських засобів внутрішньовенно; розмір G24 (0,7*19мм) зі швидкістю потоку 23 мл/хв.); катетор венозний G26 (для введення лікарських засобів внутрішньовенно; розмір G26 (0,6*19мм) зі швидкістю потоку 17 мл/хв) , та катетор венозний G22, що призначений для катетеризація периферичних вен (0,8*25 мм) із швидкість потоку не менше 31 мл/хв., чим недотримано вимог пункту 6 розділу ІІ Додатку 4 «Медико-технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю товарів №38/138 від 14.05.2021 на суму 3 902 495,60 гривень.
Період усунення порушень:
02.09.2021 16:14 - 17.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2021 16:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-08-18-000022 від 18.08.2021, закупівлі НКМВ 024:2019 61937 Бахіли низькі (поліетиленові) нестерильні; 43970 Стерильний чохол; 35549 Простирадло для операційного столу, одноразового використання; 35778 Хірургічний фартух одноразовий; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 32292 Шапочка хірургічна; 58977 Набір базовий для внутрішньовенних вливань; 60539 Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний; 33172 Інфузійний катетер; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних інфузій; 38569 Набір для переливання крові; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер) за ДК 021 -2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть враховані та не будуть допущені. З метою усунення виявленого порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю товарів № 38/138 від “14” травня 2021 року, запропоновано учаснику ТОВ «Компанія «Фарм-Експрес» розірвати (скан копії додаються)».
Дата публікації звіту:
07.09.2021 13:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
23.12.2021 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
0317645f2fc240e780e04c488531a4a4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.08.2021 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2021 00:00
Опис:
Дата: 18.08.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-05-002723-c, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Обласний центр онкології» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.