-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги з обрізування дерев (в тому числі вздовж ліній) і кущів на території Івано-Франківської МТГ – 2 лоти: лот № 1 послуги з обрізки зелених насаджень в алейних рядах вздовж ліній електропередач на території міста Івано-Франківська; лот № 2 послуги з обрізки зелених насаджень на території Івано-Франківської МТГ (CPV ДК 021:2015–77340000-5 підрізання дерев і живих огорож)
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Завершена
3 725 316.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 822.35 UAH
мін. крок: 0.2% або 8 822.35 UAH
Номер:
ca45ce511b5b4c46bd061fc92b408a98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 15:54 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 293
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.07.2021 № 293
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-04-05-001131-c 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності правильності заповнення форм документів, вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 23 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами) (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможців, відповідність умов договору змісту тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Міська ритуальна служба» (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.04.2021, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Саміли Романа Степановича (далі – ФОП Саміла Р.С.) та Фізичної особи-підприємця Дубового Андрія Миколайовича (далі – ФОП Дубовий А.М.), протокол розгляду тендерної пропозиції щодо визначення переможця від 23.04.2021, повідомлення про намір укласти договори (Лот №1, Лот №2), договори про закупівлю товару № 107, 109 від 11.05.2021, звіти про результати проведення процедури закупівлі від 06.05.2021 та 11.05.2021.
Моніторингом установлено, що у повідомленнях про намір укласти договори про закупівлю відсутня інформація щодо наявності місця надання послуг, чим порушено вимоги пункту 3, частини другої статті 33 Закону.
Крім того тендерна документація Замовника містить суперечності, а саме Додатком 1, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, передбачено надання учасником довідки довільної форми, яка містить інформацію на дві автовишки (одна з яких висотою підйому, понад 29м). Поряд з цим у Додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги» п.п. 3.2 пункту 3 зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м на території м. Івано-Франківська, тобто Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу 1 частини третьої статті 23 Закону № 922 за якою технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Період усунення порушень:
21.07.2021 10:11 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 10:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) встановлено, що у повідомленнях про намір укласти договори про закупівлю відсутня інформація щодо наявності місця надання послуг, чим порушено вимоги пункту 3, частини другої статті 33 Закону. Крім того тендерна документація Замовника містить суперечності, а саме Додатком 1, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, передбачено надання учасником довідки довільної форми, яка містить інформацію на дві автовишки (одна з яких висотою підйому, понад 29м). Поряд з цим у Додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги» п.п. 3.2 пункту 3 зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м на території м. Івано-Франківська, тобто Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу 1 частини третьої статті 23 Закону № 922 за якою технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-05-001131-c від 21-07-2021р. Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області зобов’язало Комунальне підприємство «Міська ритуальна служба» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
З приводу виявлених порушень секретар тендерного комітету пояснила наступне:
- моніторингом встановлено, що в повідомленнях про намір укласти договір відсутня інформація щодо наявності місця надання послуг, вплинути на зміст цієї інформації Замовник немає змоги, та як повідомлення про намір укласти договір формується автоматично електронною системою. Також хочемо зазначити, що в п.4.3 Розділу 1. Загальні положення тендерної документації, вказано місце надання послуг.
- щодо суперечності в тендерній документації - згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Замовник в п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 зазначає наявність двох автовишок одна з яких висотою підйому понад 29 м. В Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м та обрізування сухих та аварійних гілок дерев висотою понад 30 м, тобто висота дерев, що обрізається, а не висота підйому автовишки. Крім того, висота підіймання підйомника складає 29,8м та враховуючи висоту підіймання в колисці людини збільшується загальна висота для обрізування дерев.
п.1 Розділ 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначена інформація: - відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації, з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що мають намір узяти участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Загалом, тендерна документація відповідає принципам здійснення публічних закупівель, а виявлені порушення не впливають на законність проведеної закупівлі.
У зв’язку із зазначеним вище, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-05-001131-c від 21 липня 2021 року є необхідність в усуненні виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Згідно абзацу другого ч. 8 ст. 8 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
23.07.2021 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
d94b0b4a637e4708b8a3c39b1939e978
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2021 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015–77340000-5 Послуги з обрізування дерев (в тому числі вздовж ліній) і кущів на території Івано-Франківської МТГ інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-001131-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Під час моніторингу установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника у Додатку 4 «Технічні вимоги» зазначено вимогу на обрізування дерев висотою понад 30м. Проте, за Лотом 1 та Лотом 2 було надано висновок експертизи № 40282391-09-01-6189.21 від 14.04.2021 виконаний ТОВ «Карпаттехноальянс» на обстеження підйомника автомобільного телескопічного Ruthmann Steiger TVT 300, у якому зазначено, що паспортні данні робочої висоти підіймання складають 29,8м, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на зазначене просимо надати пояснення, чому не було відхилено пропозиції учасників процедури закупівлі, які не відповідають Додатку 4.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6e6189d3ab1141c9940896aa6fc8919c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.07.2021 13:23
Опис:
Ознайомившись зі змістом запиту Замовнику на пояснення від 15-07-2021р., сформованого на підставі наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 07.07.2021р. № 293 у межах проведення моніторингу закупівлі послуги з обрізування дерев (в тому числі вздовж ліній) і кущів на території Івано-Франківської МТГ – 2 лоти: лот № 1 послуги з обрізки зелених насаджень в алейних рядах вздовж ліній електропередач на території міста Івано-Франківська; лот № 2 послуги з обрізки зелених насаджень на території Івано-Франківської МТГ (CPV ДК 021:2015–77340000-5 підрізання дерев і живих огорож) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-001131-с з приводу того, чому не було відхилено пропозиції учасників процедури закупівлі, які не відповідають Додатку 4.
Замовник в п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 зазначає наявність двох автовишок одна з яких висотою підйому понад 29 м., що підтверджується доданим висновком експертизи № 40282391-09-01-6189.21 від 14.04.2021 виконаний ТОВ «Карпаттехноальянс» на обстеження підйомника автомобільного телескопічного Ruthmann Steiger TVT 300, у якому зазначено, що паспортні данні робочої висоти підіймання складають 29,8м, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
В Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м та обрізування сухих та аварійних гілок дерев висотою понад 30 м, тобто висота дерев що обрізається, а не висота підйому автовишки. Крім того висота підіймання підйомника складає 29,8м та враховуючи висоту підіймання в колисці людини збільшується загальна висота для обрізання дерев.