• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 по вул. Рєпіна, 47 в м. Сміла Черкаської області»

Завершена

13 324 107.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 620.54 UAH
Номер: ad87f0df26524fe2a811f8e82b13de75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 18.05.2021 16:59 - 09.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.05.2021 № 315 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.05.2021 № 315 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-02-006699-c, 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 5 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, вжити заходів щодо ініціювання розірвання договору підряду від 26.05.2021 № 14 з урахуванням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, не допускати таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2021 ( зі змінами) (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-фасадна компанія «Євробуд (далі – ТОВ «Будівельно-фасадна компанія «Євробуд»); протокол від 23.04.2021 № 6-7 про відхилення тендерної пропозиції учасника; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Архстрой Фасад»; протокол від 28.04.2021 № 10-7 про відхилення тендерної пропозиції учасника; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту»; протокол від 29.04.2021 № 11-7 про відхилення тендерної пропозиції учасника; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Артемзбут»; протокол від 07.05.2021 № 12-7 про відхилення тендерної пропозиції учасника; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Сучасні будівельні технології-12» (далі – ПП «Сучасні будівельні технології–12»); протокол від 07.05.2021 № 6-9 щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 26.05.2021 № 14; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 26.05.2021 № 1; додаткова угода від 26.05.2021 № 1; пояснення Замовника, оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24.05.2021 За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління субєктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-04-02-006699-с відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 4-1 Наказу № 710. В ході моніторингу установлено також, що на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Сучасні будівельні технології–12». Так, в складі тендерної пропозиції ПП «Сучасні будівельні технології – 12» міститься банківська гарантія від 13.04.2021 № 2331-21г, видана АТ «РБС БАНК», яка містить наступну інформацію: «Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефеціаром та скріплених печаткою бенефеціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу». Таким чином вищезазначена банківська гарантія не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної докуметації, та окрім того на цій підставі (серед іншого) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будівельно-фасадна компанія «Євробуд» (протокол від 23.04.2021 № 6-7 про відхилення тендерної пропозиції учасника – таким чином, гарантія учасника містить умови, що ускладнюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню , що не відповідає наведеним умовам тендерної документації до забезпечення тендерної пропозиції). Таким чином, розгляд тендерних пропозицій Замовником не відповідає принципам здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі). Окрім того, тендерна пропозиція ПП «Сучасні будівельні технології – 12» містить довідку від 16.04.2021 № 05/кс, в якій зазначено про машиніста екскаватора Лещук Р.А., проте наказ від 10.09.2018 № 37 містить відомості щодо на призначення Лещука Руслана Олександровича, тобто документ, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці (зокрема, Лещук Р.А.), відсутній. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Сучасні будівельні технології – 12», як таку що: - не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Замовник 26.05.2021 уклав з ПП «Сучасні будівельні технології – 12» договір підряду № 14. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-19 (відхилення 3-х і більше тендерних пропозицій), підтверджено.
Період усунення порушень: 02.06.2021 16:11 - 17.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2021 16:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення викладено у файлі
Дата публікації звіту: 09.06.2021 19:35

Запити/Пояснення