-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів
Відсутні
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
395169f789384638ba38e342e3a8efbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-20-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2021 00:00
Період моніторингу:
27.08.2021 16:00 - 18.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 371
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 № 371
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-04-02-002833-a, 02.04.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шостої статті 17 Закону; абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності договору законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності договору законодавству; відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі КП «СпецЕко» (далі - замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.04.2021 № 300 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.04.2021; тендерні пропозиції: ТОВ «ПОЛІПАРТС»; ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті»; ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 21.04.2021 № 312; протокольне рішення уповноваженої особи від 23.04.2021 № 315; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.05.2021 № 330; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.05.2021 № 331; повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021; договір на поставку товару від 07.06.2021 № 194 на суму 330000,00 грн. (з ПДВ), укладений з ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ», звіт про виконання договору про закупівлю від 08.09.2021 № 194.
Моніторингом установлено, що в тендерній документації замовником зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в розділі «Інформації про процедуру» оголошення про проведення процедури відкритих торгів.» (пункт 1 Розділу ІV тендерної документації), чим порушено пункт 14 частини другої статті 22 Закону.
Так, нормами пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював ризик: RISK-2-16 «Відмова переможця від підписання договору».
Моніторингом установлено, що згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій участь в відкритих торгах взяли:
- ТОВ «ПОЛІПАРТС» з остаточною пропозицією - 319656,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» з остаточною пропозицією - 319657,92 грн. з ПДВ;
- ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ» з остаточною пропозицією - 330000,00 грн. з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛІПАРТС» відхилено через недотримання умов тендерної документації, згідно до вимог абзацу 2 п. 2 частини першої ст. 31 Закову (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (протокол рішення уповноваженої особи № 312 від 21.04.2021).
В ході моніторингу установлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Юкрейніен Трак Ком'юнеті» відхилено згідно до вимог ч.3 ст. 31 Закону (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; (протокол рішення уповноваженої особи № 330 від 18.05.2021).
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ» визнано переможцем процедури закупівлі (протокол рішення уповноваженої особи № 331 від 18.05.2021).
Моніторингом установлено, що ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ», який визнаний переможцем торгів на порушення частини шостої статті 17 Закону не надав документи переможця (Додаток 1 до тендерної документації) та мав бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Натомість між замовником та ТОВ «ВСВ-МАРКЕТ» укладено договір на поставку товару від 07.06.2021 № 194 на суму 330000,00 грн. (з ПДВ).
Під час проведення моніторингу замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 07.06.2021 № 194, сума оплати за договором склала 80160,96 грн, причина розірвання договору - неможливість виконання зобов’язань в повному обсязі.
Період усунення порушень:
15.09.2021 11:42 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2021 11:42