• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин марки А-92; Дизельне паливо)

Завершена

3 094 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 948.00 UAH
Номер: 42ae20fddb464f40bb75eb838994a9ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-14-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.09.2021 17:20 - 06.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.09.2021 № 483 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID:UA-2021-04-02-002432-а. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-02-002432-а у персональному кабінеті Держаудитслужби електронної системи закупівель другого та третього етапів закупівельного процесу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, 6361lv@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 11, 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення даних порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель від 09.03.2021 №77, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Вест Кард» та ТОВ «Лівайн Торг», рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель від 28.04.2021 №53 та №54, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2021, договір від 11.05.2021 №144/231/194, укладений з ТОВ «Лівайн Торг», додаткові угоди до договору №1 від 28.05.2021 та №2 від 29.06.2021, відповідь замовника, опубліковану в електронній системі закупівель від 06.09.2021. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 11 та пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: - зазначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій; - в частині опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – наказ №710). У тендерній документації пункт 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам наказу №710. Також встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4' постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Замовник є суб'єктом господарювання державного сектору економіки. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини п'ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 15.09.2021 16:02 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2021 16:02

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0042/2021пр

Запити/Пояснення

Номер: 7d910cac25654fbb9a88af4a735e857b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-17-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.08.2021 14:20 - 10.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.08.2021 № 434 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 434 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 37 UA-2021-04-02-002432-a 02.04.2021 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕШКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" (код 00993194) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, 6361lv@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель Державного підприємства «Олешківське лісомисливське господарство» (далі Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-04-02-007041-b.
Період усунення порушень: 17.09.2021 13:04 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2021 13:04

Запити/Пояснення