• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-15110000-2 - М’ясо (тушки курчат бройлерів свіжоморожені, чверть курчат бройлерів свіжоморожена, філе куряче свіжоморожене)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і підготовленні безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою.

Завершена

1 881 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 810.00 UAH
Номер: 592e8fa30a0144fcafaae73f5fee1e75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-28-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.04.2021 20:52 - 25.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.04.2021 189 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 28.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 №189 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 10 UA-2021-04-02-005451-b 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 3 частини другої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації Закону, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту другого частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 23.01.2021) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №360 від 02.04.2021 року, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Лілітко Ольги Миколаївни (далі – ФОП Лілітко О.М., учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2021. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити місце поставки товарів. Одночасно, відповідно до пункту 3 частини другої статті 33 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Також, відповідно до пункту 3 частини першої статті 19 Закону, у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю, у тому числі відповідні коди за Єдиним закупівельним словником. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та звіт про результати проведення процедури закупівлі не містять інформацію щодо місця поставки товарів або місця виконання робіт чи надання послуг, що не відповідає вимогам пункту 3 частини першої статті 19 Закону, пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 частини другої статті 33 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ФОП Лілітко О.М. не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону. Так, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що, пунктами 3.1 та 3.2 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку про наявність працівників учасника/працівників експедитора, задіяних в обігу товарів (по спеціальностям із зазначенням трудового стажу на відповідній посаді), які мають необхідні знання та досвід. Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником процедури закупівлі: трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. Відповідно до довідки наданої в складі пропозиції ФОП Лілітко О.М. зазначено, що поставка товарів буде здійснюватися з залученням ТОВ «Боден» на підставі договору №15/12 Транспортного експедирування та зберігання від 15.12.2020 року та задіяні працівники ТОВ «Боден»: Трубчанінов Д. О. – водій, Курило М. В. – експедитор, Бойко О.В. – вантажник. Учасником надано наказ №5-ок від 15.05.2020 про прийняття на роботу Трубчанінова Дениса Олександровича на посаду водія автотранспортних засобів на 2х годинний робочий день. В той же час відповідно до абзацу 2 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що товар завозиться спеціалізованими транспортними засобами (ізотермічними або рефрижераторами) постачальника (у кількості не менше двох) пооб’єктно в заклади Управління освіти, молоді та спорту згідно з дислокацією (Додаток 10, 51 навчальний заклад) та заноситься до харчоблоків три рази на тиждень з 6-00 до 14-00 годин наступного дня з дати отримання заявки від Замовника. Враховуючи вимогу Замовника про необхідність не менше двох спеціальних транспортних засобів та трьохразову поставку на тиждень до 51 навчального закладу Учасником не підтверджено наявність необхідної кількості працівників водіїв, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 20.04.2021 року.
Період усунення порушень: 30.04.2021 16:36 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2021 16:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на результати моніторингу закупівлі товару згідно з ДК 021:2015 ДК 021:2015-15110000-2 - М’ясо (тушки курчат бройлерів свіжоморожені, чверть курчат бройлерів свіжоморожена, філе куряче свіжоморожене) від 30 квітня 2021 року Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє, що відповідно до пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 23.01.2021) (далі – Закон), пункту 3 частини другої статті 33 Закону, пункту 3 частини першої статті 19 Закону, Замовник під час організації та проведення даної закупівлі в повній мірі дотримується вимог вищевказаних норм Закону. На підтвердження цього Замовник наголошує на тому, що на виконання вказаних норм складено тендерну документацію, де передбачено Додаток 10 «ДИСЛОКАЦІЯ навчальних закладів Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області», в якому зазначено перелік всіх навчальних закладів, до яких необхідно поставити товар, кількість якого уточнюється при укладені відповідного договору з переможцем торгів. В зв’язку з великою кількістю начальних закладів, що ускладнює заповнення всіх необхідних граф в системі прозоро в тому числі й місце дислокації, Замовник зазначив в графі місце поставки товару: «64600, Україна, Харківська область, м. Лозова, Лозівський район, згідно з дислокацією навчальних закладів», яка передбачена додатком 10 тендерної документації (як вже вище вказувалося), отже у всіх учасників була можливість ознайомитися з цією дислокацією та не обмежувало коло учасників, оскільки знаходилося у відкритому доступі. Крім того, Замовником дійсно вимагалося відповідно до пунктів 3.1 та 3.2 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку про наявність працівників учасника/працівників експедитора, задіяних в обігу товарів (по спеціальностям із зазначенням трудового стажу на відповідній посаді), які мають необхідні знання та досвід. Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником процедури закупівлі: трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. Разом з тим, переможцем торгів надано всю необхідну інформацію у своїй тендерній пропозиції стосовно цього питання, яка в повній мірі відповідала вимогам тендерної документації, з огляду на що, підстав порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник в своїх діях не вбачає.
Дата публікації звіту: 12.05.2021 17:02