-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Трансформатори, код ДК 021:2015 – 31170000-8 (трансформатори силові та вимірювальні))
Завершена
3 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 100.00 UAH
Номер:
138bdfa22cae49f68c3c036cfaed1303
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 14:55 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 512
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 №512
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-02-004881-b від 02.04.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, в подальшому не допускати порушень норм законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Луцькводоканал» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2021 №109 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Електро-Тайм» (далі – ТОВ «Електро-Тайм») пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 20.08.2021 (далі – пояснення), повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2021, договір від 09.07.2021 №05/07/323.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-04-02-004881-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710).
Моніторингом відповідності вимог тендерної документації встановлено, що Замовником у Додатку 2 до тендерної документації передбачено: на вимогу п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством, а саме, надання Переможцем торгів інформації та/або документів, щодо відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, чим порушено частину 3 статті 17 та пункт 2 частини 2 статті 22 Закону.
Дані автоматичних індикаторів ризиків не підтверджено.
Період усунення порушень:
06.09.2021 14:50 - 21.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2021 14:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в межах закупівлі: Трансформатори, код ДК 021:2015 – 31170000-8 (трансформатори силові та вимірювальні), ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-004881-b оскаржено до суду. Підтвердження додаються.
Дата публікації:
17.09.2021 14:31
Дата відкриття провадження:
04.10.2021 11:00
Номер відкриття провадження:
П/140/10231/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
65a04088872e4e269c93ef5c77668ba6
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.08.2021 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі трансформаторів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-004881-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
68a952aab69a4613b74ba899493898bc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.08.2021 14:50
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
43005, проспект Президента Грушевського, 3А, м.Луцьк, Волинська область
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
20 серпня 2021 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Трансформатори, код ДК 021:2015 – 31170000-8 (трансформатори силові та вимірювальні), ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-004881-b.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
02 квітня 2021 року тендерним комітетом КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю Трансформатори, код ДК 021:2015 – 31170000-8 (трансформатори силові та вимірювальні) по процедурі відкриті торги та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі (протокол №109 від 02.04.2021 року). Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) члени тендерного комітету керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація. Слід зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» прерогатива встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівель належить Замовнику. Скориставшись правом, наданим нормами чинного законодавства тендерним комітетом КП «Луцькводоканал» вивчивши потребу підприємства було встановлено якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет. Враховуючи те, що комунальне підприємство «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, і відповідно не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також не є розпорядником державних коштів, на не фінансується з державного та місцевого бюджету (фінансування по даній закупівлі проводиться за кошти від господарської діяльності підприємства) в зв’язку з чим на підприємство не поширюються норми постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року, щодо необхідності розміщення на власного веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Голова тендерного комітету А.Ф. Мосійчук
вик. Пасічник 0673344480