-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція насосної станції II-го підйому за адресою: пров.Геологів, 6/1, м. Красноград Харківської області
Категорія замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання (забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення).Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Тендерна пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються Учасником українською мовою.
Завершена
55 933 921.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 559 339.21 UAH
мін. крок: 1% або 559 339.21 UAH
Номер:
bbdab8a9c2194c23b48fa2aa7f26a6b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
22.06.2021 16:53 - 15.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-04-02-001069-c 02.04.2021 КРАСНОГРАДСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" (ЄДРПОУ 05466186) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договір про закупівлю від 14.05.2021 № 140521/1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красноградське комунальне підприємство "Водоканал" (далі
ККП «Водоканал», Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-03-19-005285-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерна пропозиція учасника ТОВ "КАРАТ ФІНАНС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.04.2021 № 18, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.04.2021, Договір про закупівлю від 14.05.2021 № 140521/1 (далі Договір № 140521/1), додаткові угоди від 14.05.2021 № 1, від 19.05.2021 № 2 та від 02.07.2021 № 3 до Договору № 140521/1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 08.07.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року
№ 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266, (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih- koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/05466186/info) Замовник є одержувачем коштів місцевого бюджету, головний розпорядник – Красноградська районна державна адміністрація Харківської області. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 08.07.2021 надав посилання на сторінку веб-сайту http://krrada.kh.ua/dokumenty/rishennia-sesii-rairady, який належить Красноградській районній раді. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-сайті Красноградської районної ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікуваної вартості закупівлі «Реконструкція насосної станції II-го підйому за адресою: пров. Геологів, 6/1, м. Красноград Харківської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) очікуваною вартість 55 933 921,00 гривень не виявлено.
Таким чином, замовником не підтверджено оприлюднення інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту або на веб-сайті головного розпорядника коштів, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами пункту 12 додатку 6 «Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» до тендерної документації Замовника передбачено, що в учасника повинен бути у штаті інженер з охорони праці. Інженер з охорони праці повинен мати дійсне посвідчення про проходження навчання з охорони праці, підтверджене документально.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" встановлено, що відповідно до Наказу від 01.04.2021 № 01/04/2021-1 та згідно штатного розпису, введеного в дію з 01.04.2021, інженером з охорони праці є Лашков Вадим Миколайович. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" посвідчення про проходження навчання з охорони праці інженера з охорони праці Лашкова Вадима Миколайовича відсутнє, а подане посвідчення Лашкова Вадима Миколайовича - виконавця робіт.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ "КАРАТ ФІНАНС" та уклав з ним Договір про закупівлю від 14.05.2021 № 140521/1.
Період усунення порушень:
13.07.2021 21:04 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2021 21:04
Запити/Пояснення
Номер:
f6339c2700434ff8845a4c4605dd6424
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2021 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція насосної станції II-го підйому за адресою: пров. Геологів, 6/1, м. Красноград Харківської» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-001069-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c271f05d1874a6ba0445598cbf56269
Назва:
Обгрунтовані заперечення.
Дата опублікування:
20.07.2021 17:29
Опис:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням UA-2021-04-02-001069-c код ДК 021:2015: Реконструкція насосної станції II-го підйому за адресо пров.Геологів, 6/1, м. Красноград Харківської області, надаємо наступні аргументовані заперечення.