• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні (хімічні реактиви та лабораторні реактиви)

Завершена

237 739.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 750.00 UAH
Номер: dad3e71c6a2d45fda7adc163a4d7d2fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 30.04.2021 13:37 - 27.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.04.2021 №230 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, ID: UA-2021-04-02-001274-b, яка проводиться комунальним некомерційним підприємством «ОРІХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» ОРІХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 96) 538-55-70, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме розірвати договір в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «14» травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Оріхівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Оріхівської міської ради (далі – Замовник) (протокол від 02 квітня 2021 року №1), тендерна пропозиція переможця – ФОП ІВАНОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (далі – ФОП Іванова О.О.), повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 26.04.2021 №1, укладений договір від 07.05.2021 №0405. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Іванова О.О. не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, вимогами Додатку 3 до ТД зазначено, що Учасники повинні надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником нижче, а саме: Гарантійний лист про те, що термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше 70% від терміну визначеного виробником, а з іншим терміном за згодою сторін, про що надати гарантійний лист виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, заявника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Гарантійний лист повинен включати назву замовника, учасника, № оголошення. На відповідну вимогу учасник ФОП Іванова О.О. надала гарантійний лист щодо терміну придатності та транспортування від 06.04.2021 №19, але не надані документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Іванова О.О. не відповідає вимогам, які були зазначені у ТД Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини 2 статті 31 Закону, а саме, не відхилена тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Період усунення порушень: 14.05.2021 11:16 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2021 11:16