• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 43220000-1 - Грейдери та планувальники (Грейдер з бульдозерним відвалом та розпушувачем (ДК 021:2015: 43221000-8 -Дорожні грейдери))

Торги не відбулися

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 52 000.00 UAH
Номер: b660e8a858a7466880e774df8cdc3ec0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-14-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.05.2021 08:28 - 08.06.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.05.2021 № 320 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-01-006644-c, 01.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецзапчастина Центр» або вжиття заходів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону (у разі не укладення договору за результатами тендеру), або шляхом (але не виключно) письмового звернення до ТОВ «Спецзапчастина Центр» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходів щодо врахування у подальшому вимог частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Сокальжитлокомунсервіс» (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-01-006886-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та внесені до неї зміни, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію дочірнього підприємства «АвтоМАЗ-Україна» (в частині правомірності її відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «Спецзапчастина Центр», повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції від 28.04.2021, оприлюднені ТОВ «Спецзапчастина Центр» як переможцем після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, повідомлення про намір укласти договір. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не вказано посади та електронної адреси посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ТОВ «Спецзапчастина Центр», у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «Спецзапчастина Центр», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3 та 8 частини першої статті 17), а визначено вказаного учасника переможцем та опубліковано 28.04.2021 повідомлення про намір укласти з ним договір. На час завершення моніторингу в електронній системі закупівель Замовником інформація щодо укладення договору з переможцем тендеру ТОВ «Спецзапчастина Центр» не опублікована. Кінцевий строк для укладення договору про закупівлю з переможцем тендеру на дату завершення моніторингу не минув. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 18.05.2021 16:38 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунено порушення та відхилено переможця процедури закупівлі, про що оприлюднена інформацію в електронній системі закупівель. Файл долучається із рішенням про відхилення.
Дата публікації звіту: 21.05.2021 12:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 04.06.2021 10:29