• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Комунального закладу "Сватівський ліцей № 8" Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15)

1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради Луганської області 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження : 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Наталія Моісєєва, уповноважена особа відділу освіти, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, майдан Злагоди, 25, телефон +380660475832, e-mail – moiseevanata2501@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Комунального закладу «Сватівський ліцей № 8» Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення). 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість послуг: 1 послуга. 4.2. Місце надання послуг: 92600, Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 21.05.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 100% післяоплата. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 123653,00 (Сто двадцять три тисячі шістсот п’ятдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 12.04.2021р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1236,53 грн. (1%) 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку (за наявності) відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) послуги, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - гарантійний лист від Учасника, що він надасть відповідну проектно-кошторисну документацію (договірна ціна). - підписаний Проект договору (Додаток № 3); - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців, які знаходяться на загальній системі оподаткування); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності); - копії діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Учасника у разі визнання його переможцем, що він надасть відповідну проектно-кошторисну документацію (договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат); - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - інші документи (за наявності) на розсуд учасника. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на послуги, які пропонує надавати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. Додатки до документації: Додаток № 1 – Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 – Форма цінової пропозиції. Додаток № 3 - Проект договору.

Завершена

123 653.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 236.53 UAH