-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Закупівля здійснюється для забезпечення потреб замовника на 2021 рік. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія замовника - зазначено у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» код ДК 021-2015 -15110000-2 М'ясо
Торги відмінено
791 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 957.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 957.85 UAH
Номер:
77fcbd25f76444f79e9ee8e0c18c776f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2021 00:00
Період моніторингу:
30.04.2021 14:17 - 27.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.04.2021 № 296
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.04.2021 № 296.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-01-003669-a 01.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником згідно протоколу тендерного комітету від 07.05.2021 №26 прийнято рішення про відміну тендеру з підстав передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Дитячий санаторно-оздоровчий комплекс "Електронік-Рівне" Рівненської міської ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-04-01-004183-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.03.2021 № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича, відхилену пропозицію ФОП "ГУМЕНЮК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.05.2021.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати гарантійні листи, складені у довільній формі, а саме:
- забезпечення своєчасної поставки товару до закладу (за заявками термін постачання 1 день);
- термін придатності продукції, яка постачатиметься в навчальні заклади, буде складати не менше 90 % від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару;
- довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, ПДВ, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
В переможця торгів ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена інформація.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича підлягала відхиленню згідно частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель 30.04.2021 щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича надано пояснення 06.05.2021, що Замовником прийнято рішення про відміну тендеру з підстав передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону (протокол щодо відміни тендеру від 07.05.2021 №26).
Аналізом тендерної пропозиції ФОП «Гуменюк Юрій Володимирович»
установлено, що Замовником правомірно відхилено пропозицію з підстав вказаних в протоколі розгляду тендерної пропозиції від 22.04.2021 №17.
Період усунення порушень:
17.05.2021 16:14 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2021 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
d5e0d01568eb4bb192b88a8298a39019
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2021 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-01-003669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати гарантійні листи, складені у довільній формі про:
- забезпечення своєчасної поставки товару до закладу (за заявками термін постачання 1 день).
- термін придатності продукції, яка постачатиметься в навчальні заклади, буде складати не менше 90 % від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару.
- довідку, в довільній формі, яка засвідчує, що в ціну пропозиції учасника включені всі витрати учасника, включаючи вартість самого товару, ПДВ, транспортування, розвантаження, а також всіх податків, зборів, мита та інше.
В переможця торгів ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена інформація.
Чому пропозиція учасника ФОП Слободенюка Романа Ростиславовича не була відхилена згідно частини другої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ed62884febab4a668e95bbe4eb78d9cb
Назва:
Пояснення КП ДСОК "Електронік-Рівне" у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
06.05.2021 12:55
Опис:
Доброго дня!
На Ваш запит про надання пояснень щодо визначення переможцем учасника ФОП Слободенюка Р.Р. на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) -15110000-2 М'ясо- 7870,0 кг (15113000-3 Свинина- 2720,0 кг., 15111000-9 М'ясо великої рогатої худоби родини бикових- 5150,0 кг) (індикатор закупівлі - UA-2021-04-01-003669-a , індикатор плану - UA-P-2021-04-01-004183-b) КП ДСОК «Електронік-Рівне» повідомляє:
Згідно Додатку№ 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник повинен був у складі тендерної пропозиції надати гарантійні листи, складені у довільній формі про:
- забезпечення своєчасної поставки товару до закладу (за заявками термін постачання 1 день).
- термін придатності продукції, яка постачатиметься в заклад, буде складати не менше 90 % від загального гарантійного терміну зберігання на момент поставки товару.
При розгляді тендерної пропозиції даного учасника у вих..№ 42,46 від 12.04.2021року ця інформація розкрита, але частково. Враховуючи всі фактори тендерним комітетом буде проведено засідання з порядком денним про прийняття рішення про відміну Замовником процедури закупівлі –Відкриті торги по предмету закупівлі код ДК 021-2015 (CPV) -15110000-2 М'ясо- 7870,0 кг (15113000-3 Свинина- 2720,0 кг, 15111000-9 М'ясо великої рогатої худоби родини бикових- 5150,0 кг) (індикатор закупівлі - UA-2021-04-01-003669-a, індикатор плану - UA-P-2021-04-01-004183-b) відповідно до ч.1 п.2 ст.32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.