• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-10-005984-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Запасні частини до компресорів МК-8». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

19 036 281.10 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 190 362.81 UAH
Номер: 4ac64f0246904ccc838ea3f09905b927
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.08.2021 16:46 - 14.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.08.2021 № 282 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-31-004670-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 05.05.2021 № 21/102-ЗМ-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТ-ОІЛ» (далі – ТОВ «ЕЛІТ-ОІЛ»), «ЕНЕРГОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС»), «ТЕХНОТЕК» (далі – ТОВ «ТЕХНОТЕК») та товариство з додатковою відповідальністю «БОРИСЛАВСЬКИЙ ЗАВОД «РЕМА» (далі – ТДВ «БЗ «РЕМА»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.08.2021 №17775-р/пк-пз, протоколи від 23.06.2021 № 21/102-р-2, від 13.07.2021 № 21/102-в, від 10.08.2021 № 21/102-пр-д, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2021, договір про закупівлю товарів від 13.08.2021 № т-40/2108000096, пояснення та документи Замовника, надані 28.08.2021та 06.09.2021 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 3 «Вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання» додатку ІІІ тендерної документації встановлено вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у пп.3) п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель такі документи: 3.1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; 3.2. Забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання (інформацію зазначено в п. 13 зведеної інформації про закупівлю)». Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо можливості надання документів у паперовому вигляді,чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Згідно пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 11 розділу «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Також пунктом 12 «Вид забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» розділу «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації встановлено: «Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI тендерної документації». Оголошенням про проведення процедури відкритих торгів по закупівлі UA-2021-03-31-004670-c передбачено: вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні; розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 571 000 UAH; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні. Отже Замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 14.09.2021 17:37 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.09.2021 17:37

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов щодо оскарження висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-31-004670-c
Дата публікації: 28.09.2021 11:04
Дата відкриття провадження: 07.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 640/27512/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 19.08.2021 № 282 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з ідентифікаційним номером UA-2021-03-31-004670-c на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 14.09.2021 складено та оприлюднено висновок про виявлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та пункту 9 частини другої статті 21 Закону і зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За висновком Держаудитслужби порушення полягає в тому, що Замовник в умовах тендерної документації встановив вимогу щодо можливості надання документів переможцем закупівлі у паперовому вигляді, та в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Держаудитслужба свій висновок аргументує наступним: 1. Замовником у пункті 3 «Вимоги до документів, що надаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання» додатку ІІІ тендерної документації встановлено вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у пп.3) п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель такі документи: 3.1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; 3.2. Забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання (інформацію зазначено в п. 13 зведеної інформації про закупівлю)», чим, на погляд Держаудитслужби, не дотримав вимог частини восьмої статті 12 Закону. 2. Замовником у пункті 11 розділу «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Також пунктом 12 «Вид забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» розділу «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації встановлено: «Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI тендерної документації». Оголошенням про проведення процедури відкритих торгів по закупівлі UA-2021-03-31-004670-c передбачено: вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні; розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 571 000 UAH; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні» чим, на погляд Держаудитслужби, не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Дійшовши такого висновку, Держаудитслужба зобов’язала АТ «Укртрансгаз» здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство) не погоджується ані з висновком, Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з ідентифікаційним номером UA-2021-03-31-004670-c, в частині встановлення порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону та пункту 9 частини другої статті 21 Закону, ані з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити Товариство на підставі наступного. 1. Щодо порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дана норма містить загальні вимоги до обміну інформацією та документами під час подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки, одночасно, інші статті Закону містять конкретні вказівки щодо подання певних видів документів як для учасника так і для переможця процедури закупівлі, зокрема, частини третя та шоста статті 17 Закону, частина друга статті 41 Закону (документи для укладання договору про закупівлю). При цьому, пунктом 18 частини першої статті 1 Закону надано наступне визначення переможцю процедури закупівлі – це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Додаток ІІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ* ТОРГІВ, ПОРЯДКУ І СТРОКІВ ЇХ НАДАННЯ» до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету Замовника від 05 травня 2021 року №21/102-ЗМ-1, містить вимоги до документів переможця процедури закупівлі, тобто до учасника, який вже пройшов конкурентні етапи: подання тендерних пропозицій та їх оцінки. Вимога про надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру і забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання встановлена виключно для переможця торгів, який змінює статус учасника процедури на переможця процедури закупівлі після прийняття Замовником у порядку статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення повідомлення про намір укласти договір. Замовник ставить вимогу до переможця закупівлі надати певний перелік документів, при цьому, Замовник надає переможцю на власний розсуд обрати спосіб надання документів в письмовому та/або електронному вигляді та/або через електронну систему закупівель. Одночасно Замовник надає примітку, що він не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник не порушив вимоги частини 8 статті 12 Закону щодо способу надання інформації та документів, оскільки під час проведення безпосередньо процедури закупівлі від учасників не вимагалося подання інформації у паперовому вигляді, а для переможця Замовник навпаки розширив можливості надати документи для укладання договору про закупівлю. Разом з тим, частиною першою статті 41 Закону зазначається, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Статтею 207 ЦК України встановлено, що правочин укладається у письмовій формі. Умовами тендерної документації також встановлені вимоги щодо істотних умов та форми договору, Замовником обрано паперовий вираз письмової форми договору, що відповідає чинному законодавству, тому і супутні документи до нього, як то дозвільний документ/ банківську гарантію виконання зобов’язання доречно отримати в паперовій формі, між тим, Замовник вимагає надання таких документів, але спосіб: паперовий чи електронний, залишає на розсуд переможця. Крім того, частиною другою статті 41 Закону зобов’язано переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, і при цьому Закон його не зобов’язує надавати такі документи електронною системою закупівель. 2. Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Відповідно до частини першої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас, пунктом 5 частини першої статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (в редакції від 14.11.2019) затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Уповноваженим органом (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни - далі Мінекономрозвитку) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель наказом Міністерства економіки України від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Разом з тим, у відповідності до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Таким чином, дана норма Порядку вимагає від замовника заповнення в електронних полях оголошення виключно тієї інформації, що передбачена та реалізована для заповнення в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, під час оголошення процедури закупівлі замовником заповнювались всі електронні поля, які передбачені та реалізовані в електронній системі закупівель. В даному випадку умовами тендерної документації передбачалося надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій у вигляді електронної банківської гарантії, однак в електронній системі закупівель не було передбачено електронних полів для заповнення інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Водночас, враховуючи інформацію на інформаційному ресурсі «Прозорро Infobox» (стаття за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/onovleniy-funkcional-po-tendernomu-zabezpechennyu-v-prozorro-viyde-v-produktiv-16-kvitnya-2021-roku), функціонал електронних полів для внесення замовниками інформації про вид та умови надання тендерних пропозицій був реалізований в електронній системі закупівель тільки з 16 квітня 2021 року. При цьому, процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з ідентифікаційним номером UA-2021-03-31-004670-c було оприлюднено 31 березня 2021 року. Враховуючи викладене вище, Замовником була заповнена вся можлива інформація у відповідності до технічних можливостей електронної системи закупівель. Додатково варто зазначити, що у тендерній документації зазначені всі необхідні вимоги щодо надання та оформлення забезпечення тендерної пропозиції, включаючи примірну форму банківської гарантії. Дана інформація викладена у Додатку VI «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ (ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)» до тендерної документації процедури закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з ідентифікаційним номером UA-2021-03-31-004670-c. Таким чином, Замовник не порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оскільки на момент початку проведення процедури закупівель Замовник з об’єктивних причин не мав технічної можливості та для заповнення в електронній системі закупівель відповідних окремих електронних полів для внесення до оголошення інформації про вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції. 3. Щодо зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень. Стосовно зобов’язання, встановленого висновком моніторингу заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, Товариство вважає його безпідставним і нелогічним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства. Одним із головних завдань органу фінансового контролю є моніторинг закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону орган фінансового моніторингу за результатами моніторингу процедури закупівлі складає висновок, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У своєму висновку Держаудитслужба по-перше, не конкретизує які саме заходи Замовник повинен вчинити для усунення виявлених порушень, по-друге, зобов’язує Замовника здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень, що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)» з ідентифікаційним номером UA-2021-03-31-004670-c та неприйнятним в частині зобов’язання здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 20.09.2021 17:11

Запити/Пояснення