-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасадів в осях 4-6 та даху в осях 3-6 навчального корпусу №23 Національного університету «Львівська політехніка» по вул. Колесси, 2 в м. Львові для створення інфраструктури інноваційного (наукового) парку з облаштуванням інформаційно-комунікаційних майданчиків на базі НУ «Львівська політехніка» (Коригування) за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»»
Забезпечення тендерних пропозицій надається у складі тендерних пропозиціій учасників у вигляді гарантії відповідно до умов, визначених у тендерній документації.
Завершена
7 267 108.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 335.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 335.54 UAH
Номер:
dd82ed5109f0424f95f054f1d62a10f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-02-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2021 00:00
Період моніторингу:
02.09.2021 13:57 - 24.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.09.2021 № 538
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2021 № 538
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-31-004414-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Львівська політехніка» (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-31-006627-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.03.2021 №1-310321, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД" та Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" на предмет правомірності відхилення з підстав вказаних Замовником, тендерну пропозицію учасника переможця ПП "Терези" ЛТД , пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 06.09.2021.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП "Терези" ЛТД від 29.04.2021 прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Між Замовником та переможцем торгів - ПП "Терези" ЛТД укладено договір від 14.05.2021 № 1-21.
Період усунення порушень:
10.09.2021 13:35 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
65caf9d137e347db902ea30e204a0a63
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2021 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасадів в осях 4-6 та даху в осях 3-6 навчального корпусу №23 Національного університету «Львівська політехніка» по вул. Колесси, 2 в м. Львові для створення інфраструктури інноваційного (наукового) парку з облаштуванням інформаційно-комунікаційних майданчиків на базі НУ «Львівська політехніка» (Коригування) за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-31-004414-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9c3c2ed4b3194ed298f30b440e0147fa
Назва:
Пояснення на запит у межах моніторингу
Дата опублікування:
06.09.2021 11:34
Опис:
У відповідь на ваш запит розміщений у електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт фасадів в осях 4-6 та даху в осях 3-6 навчального корпусу №23 Національного університету «Львівська політехніка» по вул. Колесси, 2 в м. Львові для створення інфраструктури інноваційного (наукового) парку з облаштуванням інформаційно-комунікаційних майданчиків на базі НУ «Львівська політехніка» (Коригування) за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-31-004414-c) повідомляємо, що власним веб-сайтом Національного університету «Львівська політехніка» є веб-сайт https://lpnu.ua/, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасадів в осях 4-6 та даху в осях 3-6 навчального корпусу №23 Національного університету «Львівська політехніка» по вул. Колесси, 2 в м. Львові для створення інфраструктури інноваційного (наукового) парку з облаштуванням інформаційно-комунікаційних майданчиків на базі НУ «Львівська політехніка» (Коригування) за кодом ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» розміщено на власному веб-сайті Національного університету «Львівська політехніка» за посиланням: https://lpnu.ua/viddil-derzhavnykh-zakupivel/obgruntuvannia-zakupivel.