-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
23483744bae24abea78f1d5291e3220e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000140
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
09.09.2021 10:54 - 01.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 №519
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 №519
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-03-31-002592-b 31.03.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти оприлюднення інформації в оголошенні, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Військової частини 3028 (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну документацію зі змінами, тендерні пропозиції ФОП Трінько Ольга Ігорівна, ФОП Марченко Віта Олександрівна, ТОВ «Агроном-КР», ТОВ «Вінпродтрейд», протоколи засідання тендерного комітету від 22 квітня 2021 року №64, від 22 квітня 2021 року №67, вимогу від 29 квітня 2021 року про усунення порушення, скаргу від 30 квітня 2021 року на рішення Замовника, рішення Замовника на вимогу від 06 травня 2021 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 19 травня 2021 року №11008-р/пк-пз, протоколи засідання тендерного комітету від 27 травня 2021 року №98, від 28 травня 2021 року №106, №107, №108, повідомлення про намір укласти договір, звіт про проведення процедури закупівлі, договір від 08 червня 2021 року №44 ПС та пояснення від 15 вересня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі - Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:15110000-2 – «М’ясо», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15112000-6 - «М’ясо свійської птиці».
Крім того встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме: у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
28.09.2021 16:09 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2021 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до проведеного моніторингу та проаналізувавши виявлені порушення, військова частина 3028 зобов’язується вчинити заходи, щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
04.10.2021 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
331a12380cb9496d839d6717a0d745f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2021 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса птиці (четверть задня) свіжомороженого (ДК 021:2015:15110000-2 – «М’ясо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-31-002592-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких причин в оголошенні про закупівлю м'яса птиці (четверть задня) свіжомороженого, що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-31-002592-b, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8f98ec08b00b4f5a915d285b93027ee5
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
15.09.2021 16:53
Опис:
1. Під час закупівлі м'яса птиці (четверть задня) свіжомороженого за кодом ДК 021:2015:15110000-2 – «М’ясо», обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартість, не здійснено Замовником, у зв’язку із відсутністю власного веб-сайту.
2. Під час оголошення закупівлі м'яса птиці (четверть задня) свіжомороженого за кодом ДК 021:2015:15110000-2 – «М’ясо», предмет закупівлі товару визначався Замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.