• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Надання доступу до інформаційної системи, отримання інформації з державних реєстрів та кадастрів щодо земельних ділянок, формування електронної карти полів, проведення аналітики та підготовка звітів щодо землекористування (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 7bc48362fbcf4bc991aa39f558d9e664
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.05.2021 16:44 - 04.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2021 №309 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.05.2021 №309 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2021-03-31-003889-с 31.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вороновицької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 квітня 2021 року), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 квітня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ВКУРСІ АГРО», повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 травня 2021 року №47 та пояснення від 19 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 1.15. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.15. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, установлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не надано згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, що вимагалась підпунктом 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не дотримався підпунктів 1.15. та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 14 травня 2021 року №47 на суму 561000,00 грн.
Період усунення порушень: 01.06.2021 16:33 - 16.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2021 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення, яке виявлено під час моніторингу, усунено шляхом розірвання договору про закупівлю. На підтвердження усунення порушення, надаю додаткову угоду про розірвання договору та звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 14.06.2021 18:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 14.05.2021 №47 додатковою угодою від 14.06.2021 б/н
Дата публікації: 15.06.2021 15:37

Запити/Пояснення