-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання доступу до інформаційної системи, отримання інформації з державних реєстрів та кадастрів щодо земельних ділянок, формування електронної карти полів, проведення аналітики та підготовка звітів щодо землекористування (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
7bc48362fbcf4bc991aa39f558d9e664
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2021 00:00
Період моніторингу:
13.05.2021 16:44 - 04.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2021 №309
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області Олена Вахновська
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.05.2021 №309
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-03-31-003889-с 31.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вороновицької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 квітня 2021 року), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 квітня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ВКУРСІ АГРО», повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 травня 2021 року №47 та пояснення від 19 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 1.15. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.15. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Крім того, установлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не надано згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, що вимагалась підпунктом 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ВКУРСІ АГРО» не дотримався підпунктів 1.15. та 4 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКУРСІ АГРО» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 14 травня 2021 року №47 на суму 561000,00 грн.
Період усунення порушень:
01.06.2021 16:33 - 16.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2021 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення, яке виявлено під час моніторингу, усунено шляхом розірвання договору про закупівлю. На підтвердження усунення порушення, надаю додаткову угоду про розірвання договору та звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
14.06.2021 18:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 14.05.2021 №47 додатковою угодою від 14.06.2021 б/н
Дата публікації:
15.06.2021 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
9c85ca588e2c495eb71df57e1468fbd9
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2021 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з надання доступу до інформаційної системи, отримання інформації з державних реєстрів та кадастрів щодо земельних ділянок, формування електронної карти полів, проведення аналітики та підготовка звітів щодо землекористування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-31-003889-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких причин замовником не виконані вимоги частини першої статті 24 Закону стосовно надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині:
- надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України?
- накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e212bb5dec44486598b720d3d8fde041
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.05.2021 14:59
Опис:
1. З яких причин замовником не виконані вимоги частини першої статті 24 Закону стосовно надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення? – Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Згідно абз. 3 та 4 ч. 2 Закону: «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.»
Отже, законом передбачено що замовник може невчасно надати відповідь на роз’яснення, в разі чого продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше ніж на 7 днів. 02 квітня 2021 о 14:38 було подано запит на роз’яснення від АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", Код ЄДРПОУ:42002838. Замовником було надано відповідь роз’яснення 07 квітня 2021 19:35. Також 05 квітня 2021 о 23:03 було подано запит на роз’яснення від АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРТЕРРА", де запит був аналогічним до попереднього, що ввело нас оману, тим що відповідь на запит від даного учасника вже було надано. Тому замовником було надано відповідь на роз’яснення 12 квітня 2021 14:33 та дотримано вимог абз. 3 та 4 ч. 2 Закону, а саме, надано відповідь та продовжено строк подання тендерних пропозицій. Отже замовником дотримано вимог Закону в даній частині.
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині:
- надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України? – Відповідно до абз.2 ч.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» в складі тендерної документації було надано документи, що містять персональні дані, однак ці документи не були обґрунтовано визначені Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» як конфіденційні, а тому відповідно до абз.4 ст.2 Закону України є добровільним волевиявленням фізичної особи (за умови її поінформованості, а саме дана інформація міститься в пп.2.2 п.2 розділу 4 тендерної документації) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Відповідно до пп.2.6 п.2 розділу 5 тендерної документації у разі виникнення у учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені в тендерній документації, то при вирішенні останніх тендерний комітет та учасники процедури закупівлі керуються чинними нормативно-правовими актами України. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України.
- накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим)? – Відповідно до пп.1.7 п.1 розділу 3 тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які складає безпосередньо учасник, повинні бути складені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані на ім’я уповноваженої особи замовника даної закупівлі, повинні містити: вихідні номер та дату; предмет та номер даної закупівлі; посаду, прізвище, ім’я, по-батькові та підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі; відбиток печатки учасника*. *Вимога щодо накладення відбитку печатки не є обов’язковою згідно з чинним законодавством України. Відповідно до пп.1.8 п.1 розділу 3 тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, які надані учаснику іншими організаціями (установами, підприємствами) завантажуються учасником у вигляді сканованого цільного документу з оригіналу такого документу. Відповідно до пп.1.9 п.1 розділу 3 тендерної документації Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до пп.1.15 п.1 розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом цієї тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» в складі тендерної документації було завантажено документи, які містять власноручний(-і) підпис(-и) уповноваженої посадової особи суб’єкта господарювання та відбиток печатки. По-перше, умови тендерної документації не містять вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на кожен документ тендерної пропозиції окремо. По друге, у розумінні законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» документи, які містять власноручний(-і) підпис(-и) уповноваженої посадової особи суб’єкта господарювання та відбиток печатки не вважаються електронними документами, оскільки відповідно до ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Ті документи, що сформовані та надані Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» у формі електронного документа через електронну систему закупівель містять накладений кваліфікований електронний підпис, що відповідає нормам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації. При цьому, Учасником тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» було накладено кваліфікований електронний підпис учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому, що підтверджує й накладення кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на документи в цілому, оскільки відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Учасник тендеру ТОВ «ВКУРСІ АГРО» виконав вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації в частині накладання на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів (при цьому накладання кваліфікованого електронного підпису учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим).
Номер:
44fc01d50b734a7b98542fc1b83494d0
Назва:
Повідомлення про усунення порушення
Дата опублікування:
08.06.2021 16:48
Опис:
Доброго дня. Розглянувши результати моніторингу повідомляю, що замовником буде усунуто порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу, шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі у визначені моніторингом терміни. Про розірвання договору та усунення порушення буде повідомлено в установленому порядку.