• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 5a6afa0000224507be832a2ed72d87e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 15:34 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-03-31-003160-c 31.03.2021 Квартирно-експлуатаційний відділ м. Дніпро (код ЄДРПОУ 08004581) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" встановлено порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кучак Олександр Степанович» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІПМ» та ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 18.06.2021р. №65/21-Д з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Дніпро (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом №111 від 31.03.2021р. та перелік змін від 15.04.2021р., запитання до процедури від 01.04.2021р. та надана відповідь Замовником від 02.04.2021р.,вимоги про усунення порушення (UA-2021-03-31-003160-c.b1) від 24.05.2021р. та рішення Замовника від 27.05.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи від 13.05.2021р. №141, від 21.05.2021р. №190, від 28.05.2021р. №209, від 31.05.2021р. №211, тендерні пропозиції ТОВ «ІПМ», ТОВ «ННІ Україна», ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ», ФОП «Кучак Олександр Степанович», повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.06.2021р. №65/21-Д, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020р. № 1266) (далі - Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/40506232/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021р. про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 22.06.2021р. надав посилання на сторінку веб-сайту www.mil.gov.ua, на якому запитувану інформацію не знайдено. Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом установлено, що Замовник не розмістив тендерну документацію у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації, чим не дотримав вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. Згідно із частиною десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ННІ Україна» тривав з 13.05.2021р. по 21.05.2021р. та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 6.3 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації. Згідно із Додатку № 2 тендерної документації до складу завдань входить виконання робіт п.26 «Вогнезахист лат пiд покрiвлю, покриттiв i настилiв по фермах» та п.27 «Вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауерлатiв». Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» не оприлюднені копії дозволів або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» оприлюднена Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте, без зазначення роботи по вогнезахисту (п.26, п.27 Додатку № 2 тендерної документації), що порушує вимоги Додатку № 2 тендерної документації. Згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ФОП «Кучак Олександр Степанович» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та переможцем ФОП «Кучак Олександр Степанович» був укладений договір від 18.06.2021р. №65/21-Д. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 01.07.2021 17:17 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2021 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту:  Щодо не оприлюднення інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідь: що відповідно до наявних розпорядчих листів від вище стоячого керівництва а саме: 1. Копія листа від Південно східного територіального квартирно-експлуатаційного управління від 01 жовтня 2015 року – на 1 аркуші. 2. Копія резолюції заступника Міністра оборони України Ю. В. ГУСЄВА №18277/з від 25.09.2015 року – на 1 аркуші. 3. Копія листа Головного квартирно-експлуатаційного управління ЗС України від 21.09.2015 року – на 2 аркушах. 4. Копія затверджених Начальником КЕВ м. Дніпропетровськ підполковником ЗУБКОВИМ Г. С., переліком видатків які не підлягають оприлюдненню на Веб порталі – на 4 аркушах.  Щодо не розміщення нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації, Відповідь: Пояснюю що зміни до тендерної документації не вносилися надавалися більш детальніший опис запитуваної банківської гарантії. Відповідні зміни додані в вигляді окремого додатка до тендерної документації.  Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ННІ Україна» тривав з 13.05.2021р. по 21.05.2021р. та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону. Відповідь: Відповідно електроної системи закупівель Учасника ТОВ "ІПМ" було Дискваліфіковано 13.05.2021 року о 18:14 годині протокол прикріплено на прикінці робочого дня. Розгляд пропозиції ТОВ "ННІ УКРАЇНА" було розпочато на наступний день тобто розгляд пропозиції та відлік часу розпочато з 14.05.2021 року з 09.00 години.  Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» не оприлюднені копії дозволів або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт. Відповідь: відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 щодо Деяких питань ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, роботи по вогнезахисту не підлягають ліцензуванню.
Дата публікації звіту: 06.07.2021 14:27

Запити/Пояснення