-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
5a6afa0000224507be832a2ed72d87e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-07-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 15:34 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-03-31-003160-c 31.03.2021 Квартирно-експлуатаційний відділ м. Дніпро (код ЄДРПОУ 08004581) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖ-75" встановлено порушення вимоги частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кучак Олександр Степанович» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІПМ» та ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 18.06.2021р. №65/21-Д з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Дніпро (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом №111 від 31.03.2021р. та перелік змін від 15.04.2021р., запитання до процедури від 01.04.2021р. та надана відповідь Замовником від 02.04.2021р.,вимоги про усунення порушення (UA-2021-03-31-003160-c.b1) від 24.05.2021р. та рішення Замовника від 27.05.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи від 13.05.2021р. №141, від 21.05.2021р. №190, від 28.05.2021р. №209, від 31.05.2021р. №211, тендерні пропозиції ТОВ «ІПМ», ТОВ «ННІ Україна», ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ», ФОП «Кучак Олександр Степанович», повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.06.2021р. №65/21-Д, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020р. № 1266) (далі - Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/40506232/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021р. про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 22.06.2021р. надав посилання на сторінку веб-сайту www.mil.gov.ua, на якому запитувану інформацію не знайдено.
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингом установлено, що Замовник не розмістив тендерну документацію у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації, чим не дотримав вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
Згідно із частиною десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ННІ Україна» тривав з 13.05.2021р. по 21.05.2021р. та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 6.3 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
Згідно із Додатку № 2 тендерної документації до складу завдань входить виконання робіт п.26 «Вогнезахист лат пiд покрiвлю, покриттiв i настилiв по фермах» та п.27 «Вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауерлатiв».
Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню.
В складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» не оприлюднені копії дозволів або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» оприлюднена Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте, без зазначення роботи по вогнезахисту (п.26, п.27 Додатку № 2 тендерної документації), що порушує вимоги Додатку № 2 тендерної документації.
Згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ФОП «Кучак Олександр Степанович» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Натомість, між Замовником та переможцем ФОП «Кучак Олександр Степанович» був укладений договір від 18.06.2021р. №65/21-Д.
Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень:
01.07.2021 17:17 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо не оприлюднення інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідь: що відповідно до наявних розпорядчих листів від вище стоячого керівництва а саме:
1. Копія листа від Південно східного територіального квартирно-експлуатаційного управління від 01 жовтня 2015 року – на 1 аркуші.
2. Копія резолюції заступника Міністра оборони України Ю. В. ГУСЄВА №18277/з від 25.09.2015 року – на 1 аркуші.
3. Копія листа Головного квартирно-експлуатаційного управління ЗС України від 21.09.2015 року – на 2 аркушах.
4. Копія затверджених Начальником КЕВ м. Дніпропетровськ підполковником ЗУБКОВИМ Г. С., переліком видатків які не підлягають оприлюдненню на Веб порталі – на 4 аркушах.
Щодо не розміщення нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації,
Відповідь: Пояснюю що зміни до тендерної документації не вносилися надавалися більш детальніший опис запитуваної банківської гарантії.
Відповідні зміни додані в вигляді окремого додатка до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ННІ Україна» тривав з 13.05.2021р. по 21.05.2021р. та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимогу частини десятої статті 29 Закону.
Відповідь: Відповідно електроної системи закупівель Учасника ТОВ "ІПМ" було Дискваліфіковано 13.05.2021 року о 18:14 годині протокол прикріплено на прикінці робочого дня. Розгляд пропозиції ТОВ "ННІ УКРАЇНА" було розпочато на наступний день тобто розгляд пропозиції та відлік часу розпочато з 14.05.2021 року з 09.00 години.
Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. В складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» не оприлюднені копії дозволів або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт.
Відповідь: відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 щодо Деяких питань ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, роботи по вогнезахисту не підлягають ліцензуванню.
Дата публікації звіту:
06.07.2021 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
10a5162fae3b431cb9d979f23d433796
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі № 30/438 (сховище для техніки, що неопалюється) 17отбр, ОК «Схід», Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, військове містечко № 30» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003160-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Згідно із абзацом 2 частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Чому Замовник не розмістив тендерну документацію у вигляді нової редакції?
2. Відповідно до пункту 6.3 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
Згідно із Додатку № 2 тендерної документації зазначені пункти 26 «Вогнезахист лат пiд покрiвлю, покриттiв i настилiв по фермах» та 27 «Вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок, крокв, мауерлатiв».
Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню.
Проте, в складі тендерної пропозиції ФОП «Кучак Олександр Степанович» не оприлюднено копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Кучак Олександр Степанович», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
553ae1f6db1f46c6a9571c16237f9286
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.06.2021 14:30
Опис:
Відповідь на 1 питання.
Замовником було викладено уточнення які торкалися лише пункту 2 та містили розширені уточнення щодо запитуваного надання Забезпечення тендерної пропозиції ПЕРЕЛІК ЗМІН Нова редакція № 1 в зв’язку зі зверненнями учасників та їх проханням надати пояснення. Відповідні зміни висвітлені в окремому файлі, інші частини тендерної документації не змінювалися, тому для зручності учасників було опубліковано лише зміни в 1 пункті.
Відповідь на 2 питання.
Відповідно до наданих документів учасником в складі тендерної документації наявні листи, а саме:
1. Декларація відповідності МТБ бази
2. Копія декларації відповідності МТБ
3. Копія ліцензії
4. Копія посвічення працівників
5. Лист-пояснення щодо дозволу
Копії листів надаємо
Номер:
4d9df87853704dad93535f589b50b720
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі № 30/438 (сховище для техніки, що неопалюється) 17отбр, ОК «Схід», Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, військове містечко № 30» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003160-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e031c1b3469d4a6e9fa994b8167bde4e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.06.2021 10:11
Опис:
1. Запитання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
З підготовки та публікації обґрунтування на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 зі змінами:
Згідно з постанови КМУ № 710 Обґрунтування можна затверджувати протоколом уповноваженої особи або тендерного комітету разом із річним планом або окремо.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник може обрати один із варіантів.
Відповідно до пункту 4. Розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм:
• очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
КЕВ м. Дніпро при визначені очікуваної вартості закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначався з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, по закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі № 30/438 (сховище для техніки, що неопалюється) 17отбр, ОК «Схід», Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, військове містечко № 30» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003160-c). КЕВ м. Дніпро було отримано позитивний експертний Звіт № 506-20Д від 11 листопада 2020 року на загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на листопад 2020 року, що складає 1863,486 тис. грн., від Експертної організації ТОВ «Експертиза ЗО», копію Експертного Звіту додано в додатках.
2. Запитання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснюю що в КЕВ м. Дніпро від вище стоячого керівництва Міністерство оборони України дозволів наказів та розпоряджень щодо розроблення власного сайте не надходили всі оголошення та публікації КЕВ м. Дніпро здійснює через офіційний веб-сайт або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів Міністерство оборони України за адресою: www.mil.gov.ua
Номер:
ac893bbc6268422fab0a3d45d3fd6b83
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2021 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі № 30/438 (сховище для техніки, що неопалюється) 17отбр, ОК «Схід», Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, військове містечко № 30» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-003160-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до Протоколу від 21.05.2021р. № 190 тендерним комітетом було вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ННІ Україна» згідно із зазначеним переліком помилок та порушень, а саме:
1. В кошторисах на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі № 30/438 (сховище для техніки, що неопалюється) 17отбр, ОК «Схід», Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, військове містечко № 30» в супереч вимогам тендерної документації в договірній ціні не враховано витрати на інфляцію та ризики відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
2. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону. Тендерною документацією вимагалося надання документального підтвердження, а саме: копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період та за останній звітний квартал поточного року з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходженням учасника що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% предмета закупівлі. Не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що учасником ТОВ «ННІ Україна» врахована у «Договірній ціні» (пункт 10) інфляція 5% та дорівнює 64,529тис.грн (1290,579(п.6)*5%=64,529). А також, відповідно до Закону України про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 14.11.2020р. учасник ТОВ «ННІ Україна» відноситься до малого підприємства. Згідно із Наказу Міністерства фінансів України про Національне положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена система звітності» від 15.03.2000р. №161/4382 оприлюднив спрощений звіт. В тендерній пропозиції ТОВ «ННІ Україна» була оприлюднена Довідка щодо звіту про рух коштів №13 від 14.04.2021р. та Фінансовий звіт малого підприємства (баланс на 31.12.2020р, Звіт про фінансові результати за 2020р.).
Чому тендерним комітетом було вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ННІ Україна»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1516166cf6c842f1873fd46711e67682
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.06.2021 15:48
Опис:
В кошторисній документації учасника ТОВ «ННІ Україна» допущено грубих порушень при вимогі замовника згідно Тендерної документації Цінова пропозиція встановлюється твердоюзгідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1.5. Ціна тендерної пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції (Договірна ціна по ОБ'ЄКТУ), не враховуючи витрат Замовника, встановлюється твердою, яка встановлюється незмінною на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проєктних рішень в установлені строки за фіксовану ціну.
Вказана Договірна ціна, складається Учасником на основі Відомості обсягів робіт, згідно вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, діючих станом на дату подання тендерної пропозиції.
Не враховані Учасником у тендерній пропозиції вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у ціні тендерної пропозиції.
Тверда договірна ціна може бути змінена відповідно до вимог
статті 41 Закону.
Зміни Договірної ціни по ОБ’ЄКТУ у випадку виникнення обставин, зазначених у цьому пункті, оформлюються додатковою угодою.
ПрПри визначенні ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно враховувати розмір кошторисної заробітної плати, для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат). Розмір кошторисної заробітної плати не повинен перевищувати 10541,10 грн. та встановлюється незмінним на весь період будівництва ОБ’ЄКТА.
Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, обов'язкових платежів що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, прямі, загальновиробничі та інші втрати на будівництво ОБ’ЄКТУ, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, в тому числі пов’язаних з інфляційними процесами. До розрахунку ціни також входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам (субпідрядним організаціям). Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у ціні тендерної пропозиції.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (Додаток С) та локальних кошторисів (Додаток А до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.
До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що подаються у складі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 6.3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації).
В складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію:
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкові відомості ресурсів;
- Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва Об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (зі змінами).
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Показники, які обов’язково враховуються Учасником при розрахунку Договірної ціни:
Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції Учасника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи із структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не вище усередненихпоказників, наданих у Додатках ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2.013.
-Для проведення розрахунків коштів на заробітну плату в загальновиробничих витратах вартість людино-години враховується в розмірі, прийнятому для об’єкта будівництва, за сьомим нормативним розрядом на виконання робіт.
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА та розмір заробітної плати працівників (яка враховується в загальновиробничих витратах) для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 10541,10 грн та встановлюються незмінною на весь період будівництва ОБ’ЄКТА.
- Усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку не повинен перевищувати:
6,8грн/люд.-год. – в цілому по ОБ’ЄКТУ;
1,77грн./люд.-год. – для пусконалагоджувальних робіт
та встановлюються незмінним на весь період будівництва ОБ’ЄКТА.
- Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій не повинен перевищувати1.23грн/люд.-год. та встановлюються незмінним на весь період будівництва ОБ’ЄКТА.
- Розмір коштів на покриття додаткових витрат Учасника, пов’язаними з інфляційними процесами, які можуть відбутись протягом будівництва встановлюються у розмірі 1.5 % від суми глав 1-9 Договірної ціни. Інфляція 5%.
- Розмір показників загальновиробничих витрат не перевищує розмір усереднених показників, що встановлюються Мінрегіоном з урахуванням знижувальних коефіцієнтів, а саме 0.4123 та 0.7821до 1 і3 блоку заробітної платні робітників апарату управління.
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об`єкту замовлення.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації, строків виконання робіт та проєкту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладанням договору.
Ціна тендерної пропозиції залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за договором та встановлюється в національній валюті - гривні.
Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.
Тендерна пропозиція переможця, в ціну якого включені будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, відхиляється замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «ННІ Україна» не врахована тверда ціна та надано кошторис із динамічною ціною, ризики інфляція також враховані на динамічну ціну.
В кошторисах на ціну будівельних матеріалів враховано складські та транспортні розрахунки.
Також в кошторисах врахована підготовка будівельного майданчика для проведення будівельних робіт, замовником не визначалися вимоги для облаштування майданчику.
Також за результатами перевірки підрозділів Служби безпеки України Департаментом військової контр розвідки 5 управління листом від 20 травня 2021 року 17/5-2817нт було проінформовано щодо недопущення збитків державі на суму 3452805.60 грн., з вимогою переглянути питання щодо співпраці з зазначеним контрагентом який також є фігурантом кримінального провадження № 62020080000000061 за ст 354 КК України, пояснень учасником з приводу кримінальної справи не надавалося.
Також при виконанні попередніх робіт в КЕВ м. Дніпро учасником ТОВ «ННІ Україна» мало місце невиконання своїх зобов’язань.
На підставі перелічених критичних вимог тендерним комітетом було вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ННІ Україна».