• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 454530000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ЗДО №682 вулиця Синьоозерна, 6 у Святошинському районі міста Києва)

Завершена

1 506 898.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 068.98 UAH
Номер: 821c5309c8c544f0b36d645ba0ed6e1b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.10.2021 14:55 - 03.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2021 № 586 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 08.10.2021 № 586 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-31-001841-b 31.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, що призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25.10.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.03.2021 № 357, тендерні пропозиції ПП «АВА И КО», ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж», ТОВ «ГРУПА АТЕНА», ТОВ «ЕКСПЕРТ 112», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2021, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету від 23.04.2021 № 428, від 30.06.2021 № 430, від 30.04.2021 № 440, від 30.04.2021 № 443, від 30.04.021 № 443, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.06.2021 № 12410-р/пк-пз, договір від 16.06.2021 № 472, додаткову угоду від 25.06.2021 № 1, пояснення Замовника від 19.10.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до вимог підпункту 5.2.7 пункту 5 розділу ІІІ ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати протокол(и) комісії Учасника по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджує(ють) проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівниками, зазначеними у довідці згідно підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД, який(які) повинен(ні) бути дійсними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.04.2021 № 16-6, відповідно до якої Переможцем зазначено 16 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. При цьому, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 02.08.2021 № 000-314-2019 та від 02.08.2021 № 000-170-2019 на 2 працівників: Онопченко В.Б. та Сінкевіч М.А. Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні протокол(и) комісії Учасника по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджує(ють) проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівниками, зазначеними у довідці згідно підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД, зокрема на працівників робочих професій, чим не дотримано вимог підпункту 5.2.7 пункту 5 розділу ІІІ ТД. Крім того, відповідно до вимог підпункту 5.2.10 пункту 5 розділу ІІІ ТД на підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно пп. 5.2.9 п.5 розділу ІІІ ТД, учасник повинен надати: копію(ї) договору(ів) із додатками (за наявності у договорі додатків) та копії документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці (форми КБ-2, КБ-3). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Переможцем, у складі тендерної пропозиції, надано копію договору від 01.11.2019 № 06-21/387, відповідно до пункту 16.1 розділу 16 якого невід’ємною частиною договору є: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням, розрахунок загальновиробничих витрат. При цьому, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня пояснювальна записка, яка є невід’ємною частиною договору від 01.11.2019 № 06-21/387, чим не дотримано вимог підпункту 5.2.10 пункту 5 розділу ІІІ ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Поряд з цим, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД», чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 27.10.2021 15:56 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2021 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надіслано листа від 01.11.2021 № 107-37-3001 про розірвання договору ТОВ "Будівельна інвестиційна компанія "Новобуд"
Дата публікації звіту: 02.11.2021 15:22

Запити/Пояснення