-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 454530000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ЗДО №682 вулиця Синьоозерна, 6 у Святошинському районі міста Києва)
Завершена
1 506 898.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 068.98 UAH
мін. крок: 1% або 15 068.98 UAH
Номер:
821c5309c8c544f0b36d645ba0ed6e1b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 14:55 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-31-001841-b 31.03.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, що призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25.10.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.03.2021 № 357, тендерні пропозиції ПП «АВА И КО», ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж», ТОВ «ГРУПА АТЕНА», ТОВ «ЕКСПЕРТ 112», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2021, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету від 23.04.2021 № 428, від 30.06.2021 № 430, від 30.04.2021 № 440, від 30.04.2021 № 443, від 30.04.021 № 443, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.06.2021 № 12410-р/пк-пз, договір від 16.06.2021 № 472, додаткову угоду від 25.06.2021 № 1, пояснення Замовника від 19.10.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до вимог підпункту 5.2.7 пункту 5 розділу ІІІ ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати протокол(и) комісії Учасника по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджує(ють) проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці працівниками, зазначеними у довідці згідно підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД, який(які) повинен(ні) бути дійсними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.04.2021 № 16-6, відповідно до якої Переможцем зазначено 16 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
При цьому, Переможцем у складі тендерної пропозиції надано витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 02.08.2021 № 000-314-2019 та від 02.08.2021 № 000-170-2019 на 2 працівників: Онопченко В.Б. та Сінкевіч М.А.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні протокол(и) комісії Учасника по перевірці знань з питань охорони праці, що підтверджує(ють) проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівниками, зазначеними у довідці згідно підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД, зокрема на працівників робочих професій, чим не дотримано вимог підпункту 5.2.7 пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Крім того, відповідно до вимог підпункту 5.2.10 пункту 5 розділу ІІІ ТД на підтвердження інформації, зазначеної у довідці згідно пп. 5.2.9 п.5 розділу ІІІ ТД, учасник повинен надати: копію(ї) договору(ів) із додатками (за наявності у договорі додатків) та копії документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці (форми КБ-2, КБ-3).
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Переможцем, у складі тендерної пропозиції, надано копію договору від 01.11.2019 № 06-21/387, відповідно до пункту 16.1 розділу 16 якого невід’ємною частиною договору є: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою, локальні кошториси, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням, розрахунок загальновиробничих витрат.
При цьому, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня пояснювальна записка, яка є невід’ємною частиною договору від 01.11.2019 № 06-21/387, чим не дотримано вимог підпункту 5.2.10 пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Поряд з цим, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «НОВОБУД», чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.10.2021 15:56 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надіслано листа від 01.11.2021 № 107-37-3001 про розірвання договору ТОВ "Будівельна інвестиційна компанія "Новобуд"
Дата публікації звіту:
02.11.2021 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
4a9cc95ef4a044b7b6ea0b9bf7321a81
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 454530000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ЗДО № 682 вулиця Синьоозерна, 6 у Святошинському районі міста Києва) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-31-001841-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8dcc5efdc8124ccbb7e7e32923ccb3b7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.10.2021 15:30
Опис:
Тендерний комітет управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015 454530000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ЗДО №682 вулиця Синьоозерна, 6 у Святошинському районі міста Києва) за номером ID: UA-2021-03-31-001841-b) та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 24 грудня 2020 року, № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», розпорядження голови Святошинської районної в місті Києві Державної адміністрації від 18 лютого 2021 року № 93 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації».
Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, та прибудинкових територій, а також забезпечення належних умов функціонування ЗДО №682 вулиця Синьоозерна, 6 у Святошинському районі міста Києва).
Очікувана вартість включає розрахунки за статтями витрат відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2021/03/23/obgrutuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ )