-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%
Завершена
7 400 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
6433c8fc7bad4415a2817bf51237a6e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-11-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 15:13 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2021-03-31-001857-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник), протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2021 року № 54, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 31.03.2021 року, договір від 13.04.2021 року № 185/2021, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 22.06.2021 року.
Період усунення порушень:
25.06.2021 14:12 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2021 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
35d6321fd79c4c42ae9861c57d5d89cd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-001857-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, чи установлювались Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «НПП Лаваль», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «НПП Лаваль» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff828a1baf114d1cba220a9ceb262209
Назва:
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 16.06.2021 року № UA-M-2021-06-11-000078
Дата опублікування:
22.06.2021 15:42
Опис:
На Ваш запит на пояснення від 16.06.2021 року, наданий в межах проведення моніторингу UA-M-2021-06-11-000078 щодо виявлених ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні Комунальним підприємством "Виробниче управління водопровідно - каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради” Кременчуцького району Полтавської області" (надалі — КП ВУВКГ, Замовник) закупівлі по предмету «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-001857-c), з метою дотримання вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Частиною 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Пунктом 1 частини 2 цієї ж статті визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником було оголошено тендери за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%, які автоматично двічі відмінено електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості Учасників (подання для участі в відкритих торгах з публікацією англійською мовою менше двох тендерних пропозицій), а саме:
1) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-01-11-000692-c. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 12.02.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-12-000782-a. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 22.03.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, Замовник мав повне право провести дану переговорну процедуру закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2021-03-31-001857-c.
На підтвердження того, що предмет переговорної процедури закупівлі UA-2021-03-31-001857-c, його технічні та якісні характеристики, а також інші вимоги до Учасника цієї переговорної процедури не відрізняються від тих вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-01-11-000692-c, UA-2021-02-12-000782-a, які не відбулись, повідомляємо наступне.
На засіданні тендерного комітету КП ВУВКГ, що відбулось 22.03.2021 року згідно протоколу № 49, копія якого додається, Замовником було вирішено:
- визначити предмет закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини;
- здійснити закупівлю товару за переговорною процедурою закупівлі;
- скласти та затвердити зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель;
- затвердити вимоги до учасника відповідно до тих, що були визначені у тендерній документації;
- визначити ТОВ «НПП Лаваль» учасником переговорної процедури закупівлі щодо узгодження умов закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини;
- направити учаснику, ТОВ «НПП Лаваль», запрошення до участі в переговорній процедурі щодо закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
На виконання прийнятих тендерним комітетом у протоколі №49 від 22.03.2021 року рішень, для участі у переговорній процедурі закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% (в електронній системі закупівель Prozorro - UA-2021-03-31-001857-c), Замовником було направлено на адресу Учасника ТОВ «НПП Лаваль» лист-запрошення вих.№362/06 від 22.03.2021р., з додатком до нього “Зміст тендерної пропозиції” (копія — додається).
У відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, Замовник даним запрошенням визначив вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до тих вимог, що були визначені у тендерній документації відкритих торгів, які не відбулись за оголошеннями: UA-2021-01-11-000692-c, UA-2021-02-12-000782-a та інші вимоги перелік яких зазначений у додатку до запрошення “Зміст тендерної пропозиції”.
З врахуванням викладеного зазначаємо, що проведення переговорної процедури закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% (в електронній системі закупівель Prozorro — UA-2021-03-31-001857-c), провадилось Замовником з дотриманням норм чинного законодавства України, що регулює сферу публічних закупівель, в т.ч. і в частині встановлення вимог до учасника ТОВ «НПП Лаваль», зокрема, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відповідної технічної специфікації, кваліфікаційні критерії, тощо.
Згідно з ч. 3 ст. 40 Закону, Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою дотримання положень визначених ч. 3 ст. 40 Закону, Замовником в запрошенні до участі у зазначеній вище переговорній процедурі закупівлі, яке направлено ТОВ «НПП Лаваль» листом вих.№362/06 від 22.03.2021р, крім іншого були встановлені вимоги до Учасника про надання підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону.
На виконання визначених Замовником вимог, Учасник даної переговорної процедури закупівлі (ТОВ «НПП Лаваль») на підтвердження своєї відповідності надав Замовнику всі необхідні документи в повному обсязі. (Копії документів наданих Учасником — додаються).
Також, під час проведення Замовником переговорів, що відбулись 31.03.2021 року о 11 год. 00 хв., за участі уповноваженого представника Учасника, в особі директора ТОВ «НПП Лаваль» Молочкова В.О., сторони дійшли згоди щодо цінової пропозиції, умов постачання, строків поставки товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, для потреб КП ВУВКГ, що підтверджується Протоколом № 53 від 31.03.2021р., копія якого додається.
За результатами проведених переговорів (протокол № 54 від 31.03.2021р., копія якого додається), Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником переговорів ТОВ «НПП Лаваль» за ціновою пропозицією 7 400 000,00 грн. (сім мільйонів чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ та як наслідок оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з відповідним Учасником договір про закупівлю (копія повідомлення -додається).
Отже, враховуючи вищевикладене, з метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 16.06.2021 року наданого Управлінням північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області в межах проведення моніторингу №UA-M-2021-06-11-000078, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.