• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєві пластикові баки

Торги відмінено

523 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 230.00 UAH
Номер: b37163990696468ba1da5e109f5b7dc0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.04.2021 11:43 - 27.05.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 30.04.2021 №295 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.04.2021 № 295 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-03-31-000570-c 31.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм, встановлених частиною першою статті 24 Закону та пунктом 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" встановлено порушення норм пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Снятинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами(далі – ТД), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимога щодо усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ", рішення уповноваженої особи від 27.04.2021 №39, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. У пункті 5 розділу 3 ТД зазначено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: … 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;», що не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: … 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;». Також встановлено, що, на вимогу ТОВ "НВП "Укрресурс" щодо усунення порушення № UA-2021-03-31-000570-c.b1, яку оприлюднено в електронній системі закупівель 05.04.2021, роз’яснення Замовником не надано, що є порушенням вимог, встановлених частиною першою статті 24 Закону та пунктом 3 частини першої статті 10 Закону. У пункті 5 додатку 2 ТД Замовник зазначив, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме технічні дані та характеристики товару що пропонується учасником, з урахуванням вимог замовника. Поряд з цим пунктами 7, 8, 9 таблиць 1 та 2 додатку 2 до ТД Замовником встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: ширина – 1057 мм, висота 1403 мм, вага 59 кг. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" надано Загальні вимоги до предмета закупівлі (вихідний №17-30 від 20.04.2021), відповідно до якого технічні параметри запропонованого предмета закупівлі становлять: ширина – 1070 мм, висота 1461 мм, вага 60 кг. На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" в зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що ТОВ "НВП "Укрресурс" розмістило в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі за № UA-2021-03-31-000570-c.b1 від 05.04.2021, в якій вимагало: 1. Усунути розбіжності в назві предмету закупівлі, на підставі пункту 1 поданої вимоги. 2. Зазначити у Додатку № 2 до тендерної документації, що сміттєвий пластиковий бак повинен відповідати стандарту EN 840-3, на підставі пункту 2 поданої вимоги. 3. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо того, «Довжина 1370 мм; Ширина 1057 мм; Висота 1403 мм», на підставі пункту 3 поданої вимоги. 4. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо того, що «Вага 59 кг», на підставі пункту 4 поданої вимоги. Разом з тим, вищезазначена вимога скасована 17.04.2021 через відсутність підстав.
Період усунення порушень: 26.05.2021 07:56 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2021 07:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Сміттєві пластикові баки з круглою кришкою, код ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-11-17-010686-c, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо
Дата публікації звіту: 27.05.2021 11:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 09.07.2021 08:40