-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній, булочки здобні)
Завершена
178 815.00
UAH з ПДВ
Номер:
d7843a52afaa4c1e9c9c24fbd9b51447
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2021 00:00
Період моніторингу:
09.04.2021 12:13 - 01.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.04.2021 Одеса № 197
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.04.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 197
Витяг з перелікупроцедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
7. UA-2021-03-30-003343-b 30.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури (скороченої) встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.03.2021, протокол переговорів від 30.03.2021 № 76, договір про закупівлю від 05.04.2021 № 37/2021, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.04.2021.
Аналізом питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що Замовником у повідомленні про намір укласти договір зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Так, відповідно до Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій – це проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Та Главою 4 Кодексу визначені повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.
З метою дослідження зазначеного питання Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень та документального підтвердження уповноважених на те органів щодо наявності надзвичайної ситуації, що стало підставою для застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі.
Так, 19.04.2021 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення на вказаний запит, яке не підтверджує наявність особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Враховуючи зазначене, Замовником на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 40 Закону безпідставно застосовано переговорну процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
21.04.2021 13:26 - 08.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2021 13:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір № 36/2021 від 05.04.2021 року з ФОП "Волох В. О." розірвано (Додаткова угода № 1 від 13.05.2021 р. до Договору № 36/2021 від 05.04.2021 р.)
Дата публікації звіту:
13.05.2021 15:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Договір № 36/2021 від 05.04.2021 року розірвано (Додаткова угода № 1 від 13.05.2021 р)
Дата публікації:
14.05.2021 08:25
Запити/Пояснення
Номер:
3067cee99d24441ca3277e2a276ece4f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2021 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури (скороченої) за предметом закупівлі ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, булочка здобна), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-003343-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Відповідно до Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій – це проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Та Главою 4 Кодексу визначені повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту.
На підставі викладеного, просимо надати пояснення та документальне підтвердження уповноважених на те органів щодо наявності надзвичайної ситуації, що стало підставою для застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону, у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b8013ec62cd3422a9232928df5a45336
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.04.2021 17:11
Опис:
З 01 січня 2021 року до управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради було приєднано 8 закладів загальної середньої освіти та 8 закладів дошкільної освіти.
Відповідно до положень абз. 2 п. 3 ст. 21 Закону України «Про загальну середню освіту» органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади забезпечують безкоштовним харчуванням дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах та учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».
Нормами статті 6 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року № 2402-III встановлено, що держава гарантує дитині право на охорону здоров’я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров’я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя. За таких обставин дотримання перспективного меню є неможливим .Як насідок, діти дошкільних навчальних закладів та закладів загальної середньої освіти не будуть отримувати основні продукти харчування згідно вимог чинного законодавства, що значно може погіршити їх стан здоров’я. Враховуючі наведене, управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради було вжито негайні заходи щодо поліпшення харчування дітей в дошкільних навчальних закладах та закладах загальної середньої освіти відповідно до віку та фізіологічних потреб дитини, з метою запобігання виникнення соціальної напруги серед працівників закладів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури».
На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура (скорочена) закупівлі для закупівлі – ДК 021:2015-15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній, булочки здобні), на час завершення процедури відкритих торгів.