-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень спеціалізованої школи № 76 імені О. Гончара за адресою: вул. Жмеринська, 8 у Святошинському районі м. Києвବ» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Номер:
2e27e90488ab41a4bcce563f5552f7e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 10:35 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-03-30-006884-c 30.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
(далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.03.2021 № 350, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Рітейлбуд», протокол визначення переможця від 13.05.2021 № 460, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 22.04.2021 № 8800-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021, договір про закупівлю від 01.06.2021 № 411, додаткову угоду від 10.06.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані 24.06.2021 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2
розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 18 000,00 грн або 0,6 % від очікуваної вартості предмета закупівлі
(очікувана вартість предмета закупівлі становить 3 000 000 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Період усунення порушень:
07.07.2021 17:50 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2021 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації вживатиме відповідних заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
14.07.2021 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
5de3fd89e54e422e860d98437fc954a1
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень спеціалізованої школи № 76 імені О. Гончара за адресою: вул. Жмеринська, 8 у Святошинському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-03-30-006884-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cfc2c9e54769450ca046f46e8344d115
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
23.06.2021 16:19
Опис:
Тендерний комітет управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт приміщень спеціалізованої школи № 76 імені О. Гончара за адресою: вул. Жмеринська, 8 у Святошинському районі м. Києвବ» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за номером ID: UA-2021-03-30-006884-c) та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 24 грудня 2020 року, № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», розпорядження голови Святошинської районної в місті Києві Державної адміністрації від 18 лютого 2021 року № 93 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації».
Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання енергозберігаючих заходів та заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, а також забезпечення належних умов функціонування спеціалізованої школи № 76 імені О. Гончара за адресою: вул. Жмеринська, 8 у Святошинському районі м. Києва».
Очікувана вартість включає розрахунки за статтями витрат відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2021/03/23/obgrutuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli/ )