-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поштові послуги з виплати та доставки державних соціальних допомог
Завершена
1 652 015.39
UAH без ПДВ
Номер:
5d28613c23bb48f0aab8e8aa71d764fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2021 00:00
Період моніторингу:
03.06.2021 12:57 - 26.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 №347
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 347
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-30-005093-a, 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 та Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства при укладанні договорів про закупівлю та внесення змін до них - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує надалі не допускати виявлені порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства при укладанні договорів про закупівлю та внесення змін до них.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління праці та соціального захисту населення Уманської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-03-30-005093-a; договір про закупівлю від 13.04.2021 № 28-373; додаткова угода від 11.05.2021 № 1 до договору про закупівлю від 13.04.2021 № 28-373; додаткова угода від 08.06.2021 № 1 до договору про закупівлю від 13.04.2021 № 28-373: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю щодо додаткової угоди від 11.05.2021 № 1 до договору про закупівлю від 13.04.2021 № 28-373; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю щодо додаткової угоди від 08.06.2021 № 1 до договору про закупівлю від 13.04.2021 № 28-373; звіт про результати проведення закупівлі.
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень:
18.06.2021 14:58 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2021 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 18 червня 2021 року надаємо обґрунтування щодо застосування переговорної процедури:
Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон) окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі послуг поштового зв’язку. Відповідно до п.1 ст.2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника (переговорної процедури закупівлі). Крім того, відповідно до розпорядження КМУ від 10.01.2002 р. № 10-р на УДППЗ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного поштового зв’язку.
Відповідно до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг поштового зв’язку кваліфікаційні критерії до АТ «УКРПОШТА» не встановлюються.
Отже, зазначені послуги можуть бути надані виключно АТ «Укрпошта», яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, пільг, субсидій та інших компенсаційних та соціальних виплат.
Зобов’язуємося надалі не допускати порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
23.06.2021 10:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 18 червня 2021 року надаємо обґрунтування щодо застосування переговорної процедури: Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон) окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі послуг поштового зв’язку. Відповідно до п.1 ст.2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника (переговорної процедури закупівлі). Крім того, відповідно до розпорядження КМУ від 10.01.2002 р. № 10-р на УДППЗ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного поштового зв’язку. Відповідно до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі послуг поштового зв’язку кваліфікаційні критерії до АТ «УКРПОШТА» не встановлюються. Отже, зазначені послуги можуть бути надані виключно АТ «Укрпошта», яке володіє виключним правом на надання поштових послуг з виплати та доставки соціальних допомог, пільг, субсидій та інших компенсаційних та соціальних виплат. Зобов’язуємося надалі не допускати порушення законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації:
23.06.2021 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
2eb530f026984ca3a61bdb5395362778
Назва:
Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель UA-2021-03-30-005093-a
Дата опублікування:
22.06.2021 16:59
Опис:
Прошу допомогу по усуненню порушень у зазначеній закупівлі. Долучаю зразок роз'яснення щодо проведення переговорної процедури закупівлі.
Чи буде цього достатньо?
Де необхідно розмістити?