-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобіл Lada Vesta Cross (або еквівалент)
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер:
dd801dd6fb434584976145d5ee7b2cd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-20-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2021 00:00
Період моніторингу:
20.05.2021 17:19 - 11.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2021 222
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 222
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2021-03-30-001757-a 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Височанської селищної ради (далі – Замовник) від 08.04.2021 № 3/ЗТД/Гранта/21-2, тендерну пропозицію Публічного акціонерного товариства «ХАРКІВ-АВТО» (далі – ПАТ «ХАРКІВ-АВТО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.04.2021 №3/ЗТД/Веста/21, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2021 року, договір від 05.05.2021 №414315-Y06660 (далі -- Договір), додаткова угода від 05.05.2021 №1 до Договору, додаткова угода від 17.05.2021 №2 до Договору.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням Замовником пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Також, за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням Замовником пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, за наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710. Зазначене є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «ХАРКІВ-АВТО» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, пункт 5 розділу 3 тендерної документації та Додаток 4 до тендерної документації містить вимогу щодо підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання зокрема договору (або договорів), вказаного (-их) у довідці та документів, що підтверджують факт передачі майна та відгуку.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «ХАРКІВ-АВТО» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, що адресована голові тендерного комітету Кабиш В.А, тобто не Замовнику. Відповідно до зазначеної довідки учасник ПАТ «ХАРКІВ-АВТО» має досвід виконання наступних аналогічних договорів: від 20.05.2019 №226, від 06.12.2019 №414315-Y06130, від 21.11.2019 №704.
Однак, документи, що підтверджують факт передачі майна та відгук по договору від 20.05.2019 №226, а також відгук по договору від 21.11.2019 №704 складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «ХАРКІВ-АВТО» відсутні.
Також, моніторингом зазначено питання встановлено, що Додатком 5 до тендерної документації визначена вимога надання довідки у довільній формі про службову (посадову) особу або представника учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (підписання документів тендерної пропозиції) (далі – уповноважена особа учасника). У довідці зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженої особи учасника.
Однак, вищезазначена довідка у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «ХАРКІВ-АВТО» відсутня.
Відповідно до абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ХАРКІВ-АВТО», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
28.05.2021 11:31 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2021 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані та документально підтверджені заперечення на висновок моніторингу закупівлі за номером UA-2021-03-30-001757-a
Дата публікації звіту:
04.06.2021 12:51