-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі ранні та фрукти
додаткова закупівля
Завершена
3 288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 440.00 UAH
Номер:
600c14e4fde440e7b9d677b52492ba5b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
17.06.2021 13:40 - 13.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.06.2021 № 396
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-03-30-001636-a 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, RISK 2-15.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-Р-2021-03-30-002240-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №126 від 30.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Руол Стандарт», Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч (далі – ТОВ «Плодоовоч») та ТОВ «ЕКОППРОДРЕСУРС», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №207 від 20.05.2021, договір про закупівлю №108 від 01.06.2021 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору: від 08.06.2021 №1 та від 18.06.2021 №2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 30.06.2021.
За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Овочі ранні та фрукти», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Плодоовоч».
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Плодоовоч» укладено договір про закупівлю від 01.06.2021 №108.
Ознаки ризику RISK 2-15 не підтверджено.
Період усунення порушень:
30.06.2021 14:54 - 06.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2021 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
83a2d6b81efb46b1bdaa95c36a199975
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2021 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі ранні та фрукти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-001636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проведеним в ході моніторингу аналізом розгляду тендерних пропозицій з’ясовано наступне.
Згідно з п.6 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника,протокол №126 від 30.03.2021(далі – Тендерна документація) та Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики). Зокрема, п.1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 передбачено технічні та якісні характеристики щодо 17 найменуваннях овочів та фруктів.
Учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» в складі тендерної пропозиції надано лист від 29.04.2021 №29/04-8, в якому зазначено, що ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі та зобов’язується їх виконувати (з розшифровкою в розрізі найменувань, що відповідає п.1 Додатку 2 до Тендерної документації).
Відповідно до вимог п.19 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Перелік формальних помилок» від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ №710) передбачено перелік формальних помилок, зокрема: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказ №710).
Крім того, п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації містить опис та приклади формальних несуттєвих помилок, зокрема: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати відповідну технічну специфікацію за формою, наведеною в п.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» листом від 29.04.2021 №2-/04-1 у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію за формою, наведеною в п.2 Додатку 2 до Тендерної документації. Однак, інформація щодо виробника товару та його адресу міститься не в колонці «Виробник товару та його адреса», а в колонці «Примітка», що містить ознаки формальної помилки в частині оформлення тексту документу, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
Поряд з цим, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено та не допущено до аукціону пропозицію ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на викладене вище, обґрунтуйте підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС».
Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c66a785e95aa47fcbf521f44d76ae053
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту від 24.06.2021р.
Дата опублікування:
30.06.2021 10:23
Опис:
«На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Щодо обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС».
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен надати відповідну технічну специфікацію за формою. За цією формою «Технічна Специфікація» передбачено заповнення інформації про: Найменування Товару, що пропонується де учасник, де учасник надає опис товару та конкретизує його, що пропонує згідно технічної характеристики замовника, кількість, виробник товару та його адреса, ДСТУ, ТУ У, інший документ, примітка*. В посилання під зірочкою до примітки окремо зазначено, що «*у разі, коли Учасник закуповує товар у дистрибютора або дилера тощо, він зазначає організацію, в якої закуповує товар».
Це означає, що у колонці «Виробник товару та його адреса» учаснику необхідно було зазначити саме виробника товару та його адреса, а в колонці «Примітка» у разі, якщо Учасник не є виробником, а закуповує товар у дистрибютора або дилера тощо, то він додатково зазначає ще і організацію, у якої закуповує товар.
Тобто, якщо учасник закуповує товар безпосередньо у Виробника товару, він зазначає інформацію лише щодо виробника. Але у випадку, якщо учасник закуповує товар у дистрибютора або дилера тощо, то він також додатково зазначає ще і організацію, в якої закуповує товар.
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що: «Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: 3.1. посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції».
На виконання вимог пункту 2 та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» у складі своєї пропозиції надано, в тому числі, наступні документи:
• Технічна специфікація № 29/04 – 1 від 29.04.2021р. (далі – Технічна специфікація), додається;
• Технічні вимоги до предмета закупівлі № 29/04 – 8 від 29.04.2021р.(далі – Технічні вимоги), додається;
• Сертифікати відповідності на товар, який пропонує до постачання (далі – Сертифікати), додається.
Звертаємо Вашу увагу, що в «Технічній специфікації», яка надана учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» відсутня інформація щодо виробника товару та його адреси. Але разом з тим, в Сертифікаті, який надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» видано на ТОВ «Престиж Фрут Копмані, а виробником товару згідно цього Сертифікату є «Jupiter Group», а також міститься інформація про адресу виробника.
Таким чином, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС», закуповує товар не безпосередньо у виробника, тому повинен був заповнити в «Технічній специфікації» інформацію і про виробника товару і про дистрибютора або дилера тощо, у якого закуповує товар, який пропонує до постачання
Враховуючи викладене, в учасника ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» при формуванні «Технічної специфікації» була можливість зазначити усю необхідну інформацію відповідно до вимог Замовника.
Тому, віднести навмисне не зазначення інформації, яка вимагалась Замовником до формальних помилок, які затверджені наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі -Наказ 70) та передбачені тендерною документацією, такої як: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі» або до інших формальних помилок, які перебачені Наказом 710 неможливо, оскільки Наказом 710 не передбачено такої формальної помилки як: «відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції».
Тому, Замовник не міг віднести навмисне не зазначення інформації, яка вимагалась тендерною документацією до формальної помилки так як це є не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Крім цього, в довідці «Технічні вимоги», яка була надана учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» у складі своєї тендерної пропозиції міститься опис товару, зокрема, в частині технічних та якісних характеристик товару, що пропонується учасником ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» до постачання, у якій зазначено, зокрема:
Капуста – свіжа рання. Капуста має бути високоякісною, головки- щільними. Зовні головки мають щільно покриватися листками. Окрім цього, допускаються невеликі тріщини на зовнішніх листках, незначні механічні пошкодження і злегка підрізані зовнішні листки. Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника;
Морква - свіжа столова рання. Морква має бути без дефектів, хіба що з незначними, які не впливають на товарний вигляд. Зовні коренеплоди мають бути гладенькими, свіжими на вигляд, правильної форми, непобитими, без тріщин. Зеленуваті та фіолетові головки коренеплодів не допускаються.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Цибуля - ріпчаста рання має бути не пошкодженою, високоякісною (гнила і зіпсована не допускається), чистою, достатньо сухою, безпорожнього і твердого денця, практично без комах- шкідників та слідів від їхніх пошкоджень, без надлишкової поверхневої вологості та безсторонього запаху і/або присмаку.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Буряк - столовий ранній має бути очищеним від землі сухим способом. Зовнішній вигляд – клубні цілі, чисті, сухі, непророслі, не зів’ялі.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Огірки - відкритого грунту мають бути цілими, свіжими, здоровими, чистими, нормальної структури та форми, без механічних пошкоджень, з плодоніжкою або без неї. Допускаються плоди з незначним пожовтінням вершини. Не допускаються гнилі та запарені.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Помідори - відкритого грунту мають бути цілими, свіжими, здоровими, чистими, неперезрілими, щільними, без нетипової зовнішньої вологи, з плодоніжкою або без неї, без механічних пошкоджень і сонячних опіків. Допускаються на плодах томатів легкі натиски від тари.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Кабачки – мінімальні критерії якості вимагають, щоб плоди були не пошкодженими, з плодоніжкою (вона може бути злегка пошкодженою), високоякісними (не допускається продукція з ознаками гниття і псування), чистими, свіжими на вигляд, практично без комах – шкідників та слідів від їхніх пошкоджень, з нормальною вологістю поверхні, без сторонього запаху і присмаку. Окрім того, плоди мають бути твердими, без порожнин, без тріщин, відповідного ступеня стиглості, але без перестиглого насіння.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Перець солодкий – має відповідати мінімальним вимогам: плоди мають бути не пошкодженими, високоякісними, чистими, свіжими на вигляд, практично без шкідників і слідів від їхніх пошкоджень, повністю сформованими, без сонячних опіків з нормальною вологістю поверхні.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Баклажани – плоди мають бути без пошкоджень, високоякісними (не допускаються підгнилі та зіпсовані), чистим, свіжим на вигляд, практично без комах – шкідників і слідів від їхніх пошкоджень. Допускаються незначні дефекти форми, невелика зміна забарвлення плоду біля основи, незначні механічні пошкодження і зарубцьовані тріщини за умови, що вони не перевищують 3 см2.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Кріп зелений. Для кропу молодого столового діють такі вимоги: рослини з черешками або без них, здорові, незабруднені. Довжина рослини від шийки корінця до верхівки листків не більше 250 мм. Допускається наявність рослин в партії не більше (% від маси): з жовтими листками- 5; великих розмірів, з нерозкритими квітковими зонтами і не здерев’янілими стеблами – 10, з легким в’яленням листків – 10. Масова частка мінеральних і сторонніх домішок – не більше 1%.
Петрушка зелена має складатися з розетки свіжих, молодих, зелених, непошкоджених шкідниками і хворобами листків. Довжина основної маси листя не обмежується.
Якість товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ У Виробника.
Черешня - свіжа, дозріла, без пошкоджень, без сторонніх домішок та запаху. Смак і запах відповідає свіжій черешні. Не допускається пошкодження шкідниками, хворобами або механічні пошкодження.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Слива – свіжа, дозріла, без пошкоджень, без сторонніх домішок та запаху. Смак і запах відповідає свіжій сливі. Не допускається пошкодження шкідниками, хворобами або механічні пошкодження.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Персик - свіжий, дозрілий, без пошкоджень, колір відповідно до сорту, без сторонніх домішок та запаху. Смак і запах відповідає свіжому персику. Не допускається пошкодження шкідниками, хворобами або механічні пошкодження.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Абрикоси - свіжі, дозрілі, без пошкоджень, без сторонніх домішок та запаху. Смак і запах відповідає свіжому абрикосу. Не допускається пошкодження шкідниками, хворобами або механічні пошкодження.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Смородина - свіжа, дозріла, без пошкоджень, колір відповідно до сорту, без сторонніх домішок та запаху. Смак і запах відповідає свіжій смородині. Не допускається пошкодження шкідниками, хворобами або механічні пошкодження.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Полуниця – відкритого грунту, без перевищеного вмісту хімічних речовин. Зовнішній вигляд: ягоди свіжі, цілі, чисті, здорові, без механічних пошкоджень, без ознак гнилі. Запах і смак: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Гарбузи –без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості без ознак гнилі, механічного походження та пошкодження шкідниками. Колір відповідного виду, без плям.
Якість товару повинна відповідати ТУ У Виробника або інший документ.
Тобто, учасник ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» скрізь зазначив має бути або повинно, але напевно цього не знає. Тобто, чітко не знає якої якості із якими технічними характеристиками буде товар, який пропонує до постачання
Отже, ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не підтвердив відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Таким, чином учасник ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не виконав саме вимоги технічної специфікації та інші вимогам до предмета закупівлі встановлені Замовником, тому не можуть бути віднесені замовником до формальної помилки.
Враховуючи наведене, а також враховуючи практику Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, Рішення №11992-р/пк-пз від 31.05.2021 (додається) та Рішення №2150 -р/пк-пз від 08.02.2021 (додається), тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОПРОДРЕСУРС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Разом з тим статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлена імперативна норма, щодо підстав відхилення тендерних пропозицій. Зокрема, відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2489&subcat=151.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, додається.
Щодо «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі».
У Замовника є необхідність та потреба у закупівлі на 2021 рік товару - овочів ранніх та фруктів.
При закупівлі овочів ранніх та фруктів його технічні та якісні характеристики повинені відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V.
Кількість овочів ранніх та фруктів, розраховано виходячи з кількості дітей у закладах освіти Замовника.
Щодо «Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі».
Згідно Кошторису на 2021 р. на КЕКВ 2230 «продукти харчування» виділено 3 288 000 грн. Додається.
Щодо «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі».
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок посилаючись на загальнодоступну інформацію (файл «МінФін моніторинг») - проаналізовано ціни, на овочі ранні та фрукти з урахуванням цін закупівлі минулого року. Файл «МінФін моніторинг» та файл «Планування та моніторинг цін», додається.
З урахуванням викладеного вище та з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником та забезпечення потреби, здійснено закупівлю овочів ранніх та фруктів, яке за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.