• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі ранні та фрукти

додаткова закупівля

Завершена

3 288 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 440.00 UAH
Номер: 600c14e4fde440e7b9d677b52492ba5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 17.06.2021 13:40 - 13.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.06.2021 № 396 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-03-30-001636-a 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, RISK 2-15. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-Р-2021-03-30-002240-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №126 від 30.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Руол Стандарт», Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч (далі – ТОВ «Плодоовоч») та ТОВ «ЕКОППРОДРЕСУРС», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №207 від 20.05.2021, договір про закупівлю №108 від 01.06.2021 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору: від 08.06.2021 №1 та від 18.06.2021 №2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 30.06.2021. За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Овочі ранні та фрукти», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Плодоовоч». Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Плодоовоч» укладено договір про закупівлю від 01.06.2021 №108. Ознаки ризику RISK 2-15 не підтверджено.
Період усунення порушень: 30.06.2021 14:54 - 06.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2021 14:54

Запити/Пояснення