-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізалійних мережах в м.Чернівці
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
76b72323205740e5a2e2e96f2ea8de29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2021 00:00
Період моніторингу:
26.05.2021 14:29 - 17.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 №342
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26 травня 2021 року № 342
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону та Наказу №710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого, абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо:
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону та Наказу №710,
усунення порушень вимог абзацу третього пункту першого, абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 30.03.2021 № 160) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «РАНТ-1» (далі – ПП «РАНТ-1»), Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРЕЯ-1», КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» (далі – КП «Чернівецьке МіськШЕП»); протоколи засідань тендерного комітету від 22.04.2021 № 165, від 29.04.2021 № 168, від 06.05.2021 №№ 169-170; вимога ПП «РАНТ-1» про усунення порушення від 22.04.2021; відповідь Замовника на вимогу від 26.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2021; договір від 24.05.2021 № 269; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 28.05.2021 та 08.06.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимог пункту дев’ятнадцятого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника КП «Чернівецьке МіськШЕП» не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного.
Так, відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань, або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі потреби)» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник процедури закупівлі для підтвердження необхідних технічних, кількісних характеристик до проведення електронного аукціону повинен надати у складі тендерної пропозиції:
гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням всього переліку Видів та обсягів послуг відповідно до Технічного завдання, що у Додатку 1 без зазначення вартості кожної окремої складової послуги; підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторису без зазначення поточних цін.
Проте, КП «Чернівецьке МіськШЕП» не надано підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторису без зазначення поточних цін, чим не дотримано вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, згідно пункту 3.10 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації, учасники повинні надати Скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності).
Однак, КП «Чернівецьке МіськШЕП» не надало скан-копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період, чим не дотримало вимоги пункту 3.10 розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту першого, абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі КП «Чернівецьке МіськШЕП» як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацювали автоматичні індикатори ризику (RISK-2-12) не підтверджено.
Період усунення порушень:
10.06.2021 16:20 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2021 16:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу, закупівлі UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021, Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.06.2021р., повідомляємо наступне.
КП «Чернівціводоканал» усунуло порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на 17.06.2021 року Договір №269 від 24.05.2021р. ID контракту UA-2021-03-30-001602-c-c2, укладений по процедурі закупівлі Відкриті торги UA-2021-03-30-001602-с – розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (додається).
Також КП «Чернівціводоканал» враховано зауваження, викладені у висновку моніторингу, закупівлі UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021, Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.06.2021р., та зобов’язуємось дотримуватись основних засад та не допускати в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
17.06.2021 11:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
22.06.2021 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
7626b35b7eb34e209d5dc917f724a679
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2021 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізалійних мережах в м.Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) У чому саме полягає невідповідність ненадання вичерпного переліку зазначеного в Додатку 3 до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв учасником Приватним підприємством «Рант-1» (далі – ПП «Рант-1»), якого відхилено відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.04.2021 №165? Зазначте яким саме умовам тендерної документації учасник не відповідає.
2) Чому Вами не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах пропозицій ПП «Рант-1» стосовно кваліфікаційних критеріїв?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ce1723de75e40478ecb9e7e42f0ae8b
Назва:
Пояснення по закупівлі ID:UA-2021-03-30-001602-c
Дата опублікування:
28.05.2021 12:39
Опис:
1. ПП «Рант-1» було відхилено у відповідності до статті 31 частини 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не надано вичерпного переліку зазначеного в додатку 3 до тендерної документації щодо документального підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
22.04.2021 р. ПП «Рант-1» через електронну систему Уповноваженого органу було подано вимогу надати роз’яснення щодо відхилення замовникоа їх тендерної пропозиції.
26.04.2021 р. проведено засідання тендерного комітету та надано вичерпну інформацію через електронну систему Уповноваженого органу щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Рант-1» (скан копія протоколу засідання тендерного комітету від 26.04.21р. додається).
2. Пунктами 1, 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасником ПП «Рант-1» по закупівлі не було надано документи на підтвердження кваліфікаційних критерій, визнач розділом І додатку 3 , саме:
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.1.1 Додатку3 до тендерної документації, а саме: не підтверджена наявність відповідної техніки та обладнання :: -Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою до 3т – не менше 2 од.; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 5т. до 8т. – не менше 1 од.
- Учасником не надано: - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.2.1 Додатку3 до тендерної документації, а саме: - інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 2 осіб.
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.3.2 Додатку3 до тендерної документації, а саме: - скан-копії останньої довідки КБ-3; - скан-копія активів виконаних робіт КБ-2В на влаштування асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах.
- Учасником не надано: Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7. під час укладання договору, Підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником.
Крім того, учасником не було надано документ, визначений розділом ІІІ «Інші документи», а саме:
Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7 під час укладання договору, підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Отже, у замовника були відсутні підстави застосувати п..16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та виставляти вимогу про усунення невідповідностей..
Крім того, у закупівлі брали участь 3 учасника, два з яких надали документ, а саме: Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7 під час укладання договору, підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником.
Номер:
5a2dbc9a11a3474d8cd88f13e5ca493f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2021 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізаційних мережах в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав вами визначено переможцем процедури закупівлі КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство», оскільки ним не виконано умови окремих пунктів розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації, зокрема, пункту 3.10 - не надано скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності); пункту 3.3. – не надано лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші С-7?
2) Якими документами КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» підтвердив інформацію, зазначену в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо наявності документу, який посвідчує право власності Учасника (обліку (довідка про перебування на балансі)), транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c340fe68dbe4bb49cfa99650e8028f6
Назва:
ID: UA-2021-03-30-001602-c
Дата опублікування:
08.06.2021 11:15
Опис:
1.
-Відповідно до поданої Інформаційної довідки від 12.04.2021 року у файлі під назвою «08 Довідка працівники pdf» завантажено перелік осіб, які вже перебувають в штаті Чернівецьке міськШЕП на вказану дату. Пункт 3.10 Додатку 3 тендерної документації: скан-копія звітності за формою 1-ДФ за останній звітній період та повідомлення про прийняття на роботу працівників подається у разі якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності.
- пункт 3.3 Додатку 3 тендерної документації лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші С-7 було надано у файлі під назвою «25 Лабораторія pdf»
2. Вся необхідна інформація опублікована у файлах під назвою «05 Довідка техніка pdf», «06 Довідка завод pdf», «07 Довідка МТБ pdf» яка підтверджена необхідною документацією.
Номер:
c5e66700669446fb9323fa75a77af08c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2021 09:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізаційних мережах в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав вами визначено переможцем процедури закупівлі КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство», оскільки ним не виконано умови пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань, або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не надано у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторису без зазначення поточних цін.
2) Чому в тендерній документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c8f22f6b32f341aa8545c820e400aa4c
Назва:
ID: UA-2021-03-30-001602-c
Дата опублікування:
08.06.2021 11:19
Опис:
1. У відповідності до тендерної документації пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань, або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі потреби)» було виконано так, як Чернівецьке міськШЕП було оприлюднено гарантійний лист від 12.04.2021 де зазначена дана інформація, назва файлу «14 Гарантійний лист техзавдання pdf»/
2. Пунктом 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації Замовника зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
Вказані вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» було продубльовано у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації та наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до частини першої статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 було затверджено Перелік формальних помилок (надалі – Перелік). У даному Переліку відсутні посилання на те, що наведений перелік є вичерпний, що дає всі підстави вважати, що Замовник може самостійно висвітлити приклади формальних помилок у своїй Тендерній документації.
Вказане не суперечить ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім цього, у ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня чітка норма, що приклади формальних (несуттєвих) помилок у Тендерній документації мають відповідати Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Також, повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій учасників по даній закупівлі пункт 1 розділу 3 тендерної документації не застосовувався та не вплинув на склад учасників, допущених до аукціону.