-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
14 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 141 000.00 UAH
Номер:
3058190ed04e4ed684ec84ad29a09b53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 13:05 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.08.2021 № 514
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2021 № 514
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-30-001183-c 30.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини першої статті 31 Закону.
Крім того, встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" можливості виправити наведені вище невідповідності щодо кваліфікаційних критеріїв та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення норм п. 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм частини шостої статті 33, частини першої та четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором підряду №180 від 11.05.2021 відповідно до норм частини 1 та 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол Уповноваженої особи № 18-03 від 21.04.2021 розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2021, договір про закупівлю робіт №180 від 11.05.2021 з додатками до нього, додаткові угоди №1 від 20.05.2021, №2 від 07.06.2021, №4 від 31.08.2021, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 26.08.2021, 03.09.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця торгів вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин.
Відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Додатком 1 (п.1) на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено надання в складі пропозиції Довідки за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю Учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів.
В Довідці № 2 від 12.04.2021 наданій учасником вказано перелік власних та орендованих машин, механізмів, обладнання для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Зокрема, в п. 60 та п. 61 довідки вказано, що транспортні засоби є орендованими згідно договорів користування транспортним засобом №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019, та актів приймання-передачі.
В складі пропозиції ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" завантажені договори користування транспортним засобом №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019, укладені з фізичними особами Задорожньою Альоною Юріївною та Задорожнім Вадимом Миколайовичем відповідно, які є наймодавцями згідно з п.1.1 договорів. Розділом 1 «Предмет договору» визначено, що наймодавець передав, а наймач прийняв в користування транспортний засіб. Згідно з умовами договорів транспортні засоби передані за актом приймання-передачі з свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу на три роки з відповідно встановленою платою за користування.
За визначенням статті 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Тобто, договір майнового найму — договір, за яким одна сторона (наймодавець) зобов'язується надати іншій стороні (наймачеві) майно у тимчасове користування за плату, а наймач зобов'язується вчасно вносити плату і повернути майно після закінчення строку договору. Наймодавець — фізична або юридична особа (власник майна або особа, яка має право передавати майно у найм), наймач - фізичні або юридичні особи.
Відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Договори №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019 не посвідчені нотаріально.
Відповідно до норм ст. 209 ЦК нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору він вважається нікчемним та не створює правових наслідків.
Враховуючи викладене, договори користування транспортними засобами №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019, укладені переможцем торгів з фізичними особами, є нікчемними.
Відповідно до п. 3 додатку №1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учаснику необхідно подати в складі пропозиції сканований оригінал, зазначеного (их) у довідці договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).
В складі пропозиції учасником завантажено аналогічні договори, зазначені в довідці №4 від 12.04.2021. Однак, до аналогічного договору підряду №137 від 30.03.2020 не завантажено додаток №6 «План фінансування», який передбачений п.16.6 договору.
Згідно з п. 3 додаткової угоди №1 від 05.08.2020 до аналогічного договору №143 від 25.03.2020 додатки з №1 по №6 викладені в новій редакції. Однак, до додаткової угоди завантажені лише додатки №3, 5 та 6.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації в складі пропозиції надається, зокрема,
- підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації;
- інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено надання учасниками сканованої ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо отримання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності не передбачено чинним законодавством, то учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. У разі неподання або подання Учасником у складі пропозиції документів/інформації/листів/довідок передбачених п. 2 розділу 5 цієї тендерної документації не у відповідності до встановлених вимог, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1. статті 31 Закону).
В наданій ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток №3 до тендерної документації)» №11 від 12.04.2021 учасником проведено, згідно зазначених обсягів, розрахунок ціни з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені,
витрат на матеріали та інших витрат.
Довідкою №15 від 12.04.2021 учасник засвідчив, що не планує залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт.
В складі пропозиції будь-які дозволи, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не надані. В складі пропозиції наявний лист від 12.04.2021 №21 де вказано, що виконання робіт передбачених в дефектному акті відсутнє в переліку видів робіт підвищеної небезпеки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 і обов’язкового отримання дозволу не потребує. Також, учасником як переможцем завантажений в електронну систему лист №4 від 23.04.2021 з аналогічним змістом.
Проте, «Підсумкова відомість ресурсів» до локальних кошторисів, завантажена переможцем торгів в електронну систему закупівель в складі кошторисної документації, містить дані про перелік, час роботи, вартість машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки у відповідності з вимогами законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) при виконанні робіт передбачених у Додатку № 3 до тендерної документації та вартість роботи яких включено в ціну пропозиції (первинна та остаточна пропозиція складає 14000000,00 грн). Для експлуатації (застосування) яких необхідна наявність дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Зокрема, застосовані ресурсні елементні кошторисні норми для врахування умов виконання робіт передбачають експлуатацію кранів на автомобільному ходу для виконання робіт, автогідропідіймачів, підіймачів, навантажувачів.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, в редакції, що діяла до 10.03.2021, експлуатація автомобільних кранів, що є механізмом підвищеної небезпеки, здійснювалась на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. З 10.03.2021, згідно з Переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, на експлуатацію автомобільних кранів та вантажопідіймальних машини, необхідна наявність дозволу. А саме, роботодавцеві необхідно отримати дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77, зокрема зазначених в п. 7 - вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників.
Технічними характеристиками (технічними вимогами) предмета закупівлі, кошторисною документацією учасника – переможця торгів зокрема, передбачено використання техніки за допомогою якої проводяться вантажно-розвантажувальні роботи при виконанні робіт з капітального ремонту педіатричного відділення стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9». Вказані роботи є роботами з підвищеною небезпекою.
З 10.03.2021, згідно з Порядком видачі дозволів №1107, на виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів необхідне отримання дозволу.
Однак, дозвільні документи в складі пропозиції відсутні, а також не надані як переможцем торгів під час укладання договору.
Водночас відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Також, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), документи, які передбачені для надання Переможцем у п. 3 Розділу 5 цієї тендерної документації, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Всі документи, що подаються Переможцем, подаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, Переможець вважається таким, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Отже, пропозиція учасника ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не відповідає вимогам п. 1, п. 5 розділу 3, п. 2 розділу 5 тендерної документації, додатку №1 до тендерної документації.
Крім того, ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" як переможцем торгів не дотримано вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання дозвільних документів.
Викладені вище невідповідності пропозиції ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС", якого було визнано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації (не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації).
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно частини першої статті 31 Закону замовник повинен відхилити таку пропозицію.
Однак в порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та укладено з ним договір про закупівлю.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання переможцем всієї інформації, яка вимагається тендерною документацією.
Крім того, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та розділом 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати його тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених виявлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Аналізом питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено, що згідно з вимогами п. 9 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак в оголошенні про проведення відкритих UA-2021-03-30-001183-c в позиції «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» вказано про відсутність виду та умов надання забезпечення. В той час як тендерною документацією передбачено надання Учасником підтвердження забезпечення тендерної пропозиції із визначенням виду та умов його надання. В результаті чого порушено вимоги п. 9 частини 2 статті 21 Закону.
Аналізом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації (п.4.4 розділу 1), згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, п.5.2 розділу V додатку №5 «Проект договору» строк виконання робіт до 30.06.2021. Гарантійним листом №17 від 12.04.2021, наданим переможцем торгів в складі пропозиції, підтверджено згоду на укладання договору на умовах проекту договору, викладених в додатку №5 до тендерної документації.
Фактично, договір №180 від 11.05.2021 укладено з ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" на умовах, що відрізняються від пропозиції учасника та вимог тендерної документації в частини строку виконання робіт. Так, в п.5.2 розділу V договору №180, укладеного 11.05.2021, строк виконання робіт визначено до 31.08.2021. Додаток №3 до договору також передбачає виконання робіт протягом травня-серпня 2021 року.
В той час, частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно з вимогами частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Пунктом 3 розділу 6 тендерної документації також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Відповідно до частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Включення Замовником певних умов у проект договору є, виходячи з частини першої статті 638 Цивільного кодексу України, тими умовами, щодо яких за заявою Замовника має бути досягнуто згоди.
Отже, якщо учасник подав тендерну пропозицію у якій погодився з проектом договору і був визнаний переможцем процедури закупівлі, такий учасник повинен укласти договір про закупівлю, зміст якого не повинен суперечити включеному до тендерної документації проекту договору про закупівлю.
Крім того, пунктом 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, передбачено, що до істотних умов договору належить умова щодо строків початку та закінчення робіт.
Отже, Замовником 11.05.2021 укладено договір за №180 з переможцем торгів на умовах, що відрізняються від вимог тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, в частині строку виконання робіт, що є порушенням частини шостої статті 33, частини першої та четвертої статті 41 Закону, пункту 3 розділу 6 тендерної документації.
А у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону відповідно до частини першої статті 43 Закону він є нікчемним.
В поясненні Замовником зокрема вказано, що відповідно до пункту 9.1 розділу ІХ договору, були проведені взаємні переговори та згідно п. п. 3, пункту 6.5 розділу VІ, було продовжено строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Однак, внесення змін до істотних умов договору можливе у випадках визначених частиною 5 статті 41 Закону у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, після його підписання, а не при укладанні договору.
Замовником в інформації наданій на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі вказано, що ремонтні роботи здійснюються з метою приведення у відповідність IV поверху педіатричного відділення, а також створення належних умов праці для працівників та належних умов перебування пацієнтів у педіатричному відділенні КНП КМР «Міська лікарня №9». Перелік робіт визначено з урахуванням необхідності досягнення зазначеної мети.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису. Відповідно до рішення Кам’янської міської ради № 169-07/VIIІ від 28 квітня 2021 рік, було виділено додаткові асигнування з місцевого бюджету (Додаток 5 до цього рішення) в сумі 14000000,00 грн. Очікувана вартість робіт визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта капітального ремонту.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то Замовником зазначено посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya/pidporyadkovani_pidpriemstva/komunalne_nekomertsiyne_pidpriemstvo_kamyanskoi_miskoi_radi_«miska_likarnya_№9» (Обгрунтування до закупівлі UA-2021-03-30-001183-c).
Період усунення порушень:
10.09.2021 15:43 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
9728b3a0262946fd842fc44b7d1c98cc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-001183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9f5565a8a89a49a49054d1e200958331
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.08.2021 20:54
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Капітальний ремонт IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) ремонтні роботи здійснюються з метою приведення у відповідність IV поверху педіатричного відділення, а також створення належних умов праці для працівників та належних умов перебування пацієнтів у педіатричному відділенні КНП КМР «Міська лікарня №9». Перелік робіт визначено з урахуванням необхідності досягнення зазначеної мети. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку 3 до тендерної документації процедури відкритих торгів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису. Відповідно до рішення Кам’янської міської ради № 169-07/VIIІ від 28 квітня 2021 рік, було виділено додаткові асигнування з місцевого бюджету (Додаток 5 до цього рішення) в сумі 14 000 000,00 грн.,
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта капітального ремонту.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya/pidporyadkovani_pidpriemstva/komunalne_nekomertsiyne_pidpriemstvo_kamyanskoi_miskoi_radi_«miska_likarnya_№9» (Обгрунтування до закупівлі UA-2021-03-30-001183-c)
Номер:
cfde57b5a0154ee3a612fc29c5eacec8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.08.2021 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-30-001183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного Кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
В складі пропозиції ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" завантажені договори користування транспортним засобом №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019, укладені з фізичними особами Задорожньою Альоною Юріївною та Задорожнім Вадимом Миколайовичем відповідно, які є наймодавцями згідно з п.1.1 договорів, що не посвідчені нотаріально.
Відповідно до норм ст. 209 ЦК нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору він вважається нікчемним та не створює правових наслідків.
Відповідно до п. 3 додатку №1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно подати в складі пропозиції сканований оригінал, зазначеного (их) у довідці договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).
В складі пропозиції переможцем завантажено аналогічні договори, зазначені в довідці №4 від 12.04.2021. Однак, до договору підряду №137 від 30.03.2020 не завантажено додаток №6 «План фінансування», який передбачений п.16.6 договору.
Згідно п. 3 додаткової угоди №1 від 05.08.2020 до договору №143 від 25.03.2020 додатки з №1 по №6 викладені в новій редакції. Однак, до додаткової угоди завантажені лише додатки №3, 5 та 6.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено надання учасниками сканованої ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо отримання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності не передбачено чинним законодавством, то учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. В складі пропозиції будь-які дозволи, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не надані. В складі пропозиції наявний лист від 12.04.2021 №21 де вказано, що виконання робіт передбачених в дефектному акті обов’язкового отримання дозволу не потребує. Також, учасником як переможцем завантажений в електронну систему лист №4 від 23.04.2021 з аналогічним змістом.
Проте, «Підсумкова відомість ресурсів» завантажена переможцем торгів в електронну систему закупівель в складі кошторисної документації містить перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки у відповідності з вимогами законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що будуть експлуатуватись (застосовуватись) при виконанні робіт передбачених у Додатку № 3 до тендерної документації. Для експлуатації (застосування) яких необхідна наявність дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Зокрема, кошторисною документацією передбачена експлуатація кранів на автомобільному ходу для виконання робіт, підіймачів, навантажувачів.
Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107, в редакції, що діяла до 10.03.2021, експлуатація автомобільних кранів, що є механізмом підвищеної небезпеки, здійснювалась на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. З 10.03.2021, згідно з Переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, на експлуатацію автомобільних кранів та вантажопідіймальних машини, необхідна наявність дозволу.
З 10.03.2021, згідно з Порядком видачі дозволів №1107 необхідне отримання дозволу, зокрема на виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів.
Однак, дозвільні документи в складі пропозиції відсутні, а також не надані як переможцем торгів під час укладання договору.
Водночас відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення від Уповноваженої особи з публічних закупівель, якою прийнято рішення про визначення ТОВ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" переможцем торгів, щодо дотримання переможцем вимог тендерної документації та визначення даного учасника переможцем торгів.
Згідно з вимогами п. 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-03-30-001183-c в позиції «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» вказано про відсутність виду та умов надання забезпечення. В той час як тендерною документацією передбачено надання Учасником підтвердження забезпечення тендерної пропозиції із визначенням виду та умов його надання.
Поясніть відсутність вищевказаної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.4.4 розділу 1), згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, п.5.2 розділу V додатку №5 «Проект договору» визначено, що строк виконання робіт до 30.06.2021. Гарантійним листом №17 від 12.04.2021, наданим переможцем в складі пропозиції, підтверджено згоду на укладання договору на умовах проекту договору, викладених в додатку №5 до тендерної документації. Фактично, договір укладено на умовах, що відрізняються від пропозиції учасника та вимог тендерної документації в частини строку виконання робіт. Так, в п.5.2 розділу V договору №180, укладеного 11.05.2021, строк виконання робіт визначено до 31.08.2021. Додаток №3 до договору також передбачає виконання робіт протягом травня-серпня 2021 року.
Поясніть вказану невідповідність в договорі №180 укладеному 11.05.2021.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1ef5792d2988472887a925ed9b783d70
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.09.2021 18:25
Опис:
На поставлені питання надаємо наступні пояснення:
1). Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах.
В свою чергу в додатку 3 до тендерної документації зазначено: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. «Капітальний ремонт IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) передбачає ремонт внутрішніх приміщень, та не передбачає обов’язкової наявності транспортних засобів, вказаних у договорах користування транспортним засобом №3009/2 від 30.09.2019 та №3009/3 від 30.09.2019, або їх аналогів для виконання робіт за цим об’єктом. Крім того, договори користування не є договорами найму (оренди) транспортних засобів, тому не підпадають під регулювання ст. 799 Цивільного кодексу України та не потребують обов’язкового нотаріального посвідчення.
Також, відповідно до умов тендерної документації, Замовник не забороняє учаснику подавати інші документи, які не передбачені та не враховані тендерною документацією. Щодо самої довідки в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, не забороняється вказувати інші механізми якими володіє або розпоряджається учасник.
2). Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено надання учасниками сканованої ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо отримання ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності не передбачено чинним законодавством, то учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. В складі пропозиції будь-які дозволи, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не надані, у зв’язку з тим, що вони не вимагаються тендерною документацією. Тендерною документації передбачено надання учасниками сканованої ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) саме на провадження певного виду господарської діяльності. Таким чином, надані всі документи, що вимагаються тендерною документацією, а саме – лист від 12.04.2021 №21 та сканований оригінал ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
3). Ви зазначаєте, що з 10.03.2021, згідно з Порядком видачі дозволів №1107 необхідне отримання дозволу, зокрема на виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів. Однак, дозвільні документи в складі пропозиції відсутні, а також не надані як переможцем торгів під час укладання договору.
Треба зазначити, що виконання робіт з «Капітального ремонту IV поверху педіатричного відділення (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам’янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) не входить до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А та групи Б згідно Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», що визначено проектно-кошторисною документацією та експертним звітом, на основі яких була розроблена тендерна документація.
4).Також зазначаємо, що відповідно до тендерної документації, а саме: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до виконання робіт як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з:
1. Інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (ію) – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
2. Інформацією щодо відсутності/наявності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
3. Інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі закупівлі робіт або послуг;
4. Інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону для підтвердження відповідності об’єднання учасників - інформація подається згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
5. Інформацією, що підтверджує погодження учасника на розміщення інформації про нього та взаєморозрахунків з ним на порталі уповноваженого органу е – data.gov.ua
6. Підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації;
7. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції; (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та даною тендерною документацією);
8. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг);
9. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
10. Внесення інформації в електронні поля під час подання пропозиції підтверджуються документально із зазначенням даних особи.
11. Іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Документи/ довідки/ листи/ тощо, що оформлюються Учасником, повинні бути оформлені на бланку (у разі його наявності) та мати назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа. Копії документів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені належним чином. Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа.
Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), документи, які передбачені для надання Переможцем у п. 3 Розділу 5 цієї тендерної документації, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Всі документи, що подаються Переможцем, подаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Таким чином, учасник подає два різні пакети документів один з яких є тендерна пропозиція, яку готує учасник, інший пакет документів – це документи переможця, яку готує переможець. Відповідно до умов тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), документи, які передбачені для надання Переможцем у п. 3 Розділу 5 цієї тендерної документації, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Всі документи, що подаються Переможцем, подаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
У випадку ненадання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, Переможець вважається таким, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Оскільки переможець надав всі необхідні документи своєчасно та в повному обсязі Замовник не має можливості на цьому етапі відхилити зазначені документи, або тендерну пропозицію такого учасника, також тендерною документацією не передбачена процедура розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
5). Ви зазначаєте, що частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.4.4 розділу 1), згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, п.5.2 розділу V додатку №5 «Проект договору» визначено, що строк виконання робіт до 30.06.2021. Гарантійним листом №17 від 12.04.2021, наданим переможцем в складі пропозиції, підтверджено згоду на укладання договору на умовах проекту договору, викладених в додатку №5 до тендерної документації. Фактично, договір укладено на умовах, що відрізняються від пропозиції учасника та вимог тендерної документації в частини строку виконання робіт. Так, в п.5.2 розділу V договору №180, укладеного 11.05.2021, строк виконання робіт визначено до 31.08.2021. Додаток №3 до договору також передбачає виконання робіт протягом травня-серпня 2021 року.
Поясніть вказану невідповідність в договорі №180 укладеному 11.05.2021.
Відповідно до пункту 9.1. розділу ІХ, були проведені взаємні переговори та згідно п. п. 3, пункту 6.5. розділу VІ, було продовжено строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.